Referent

Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
Szczecin
praca stacjonarna
15 godz. temu
Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 143518

Warunki pracy


  • Stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe.
  • Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie.
  • Oświetlenie sztuczne i naturalne.
  • Kontakt z klientem.
  • Budynek wyposażony w windę.
  • W budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy powierzone przez dyrektora izby w zakresie zapewniającym prawidłową obsługę naczelnika urzędu
  • Prowadzi sprawy dotyczące wewnętrznych procedur postępowania i innych dokumentów wydawanych przez naczelnika urzędu
  • Prowadzi sekretariat, obsługę kancelaryjną oraz organizuje obieg informacji i dokumentacji

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość funkcji i struktury organów Krajowej Administracji Skarbowej
  • Znajomość uprawnień i obowiązków członka korpusu służby cywilnej
  • Umiejętność zastosowania wiedzy w zadaniach wykonywanych na stanowisku pracy
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się
  • Orientacja na klienta
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Gotowość do uczenia się
  • Brak współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówOświadczenie kandydata w zakresie wykorzystania wizerunku w celach rekrutacyjnychOświadczenie w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-17 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
ul. Roosevelta 1,2
70-525 Szczecin

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu spraw z zakresu gospodarki zakupowej, tj. udzielania zamówień publicznych zgodnie z wewnętrznym regulaminem pracodawcy (tworzenie opisu przedmiotu zamówienia, zapytania ofertowego, negocjacje z dostawcami, zamawianie i...
  • Specjalista w dziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Szczecin, ul. Mieszka I 33    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw z zakresu ewidencji pracy w odniesieniu do pracowników Zarządu Zlewni i podległych jednostek, prowadzenie obsługi administracyjno-gospodarczej Zarządu Zlewni, w tym współpraca w prowadzeniu sekretariatu i kancelarii, dbanie...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin, Biuro Laufen Bespoke Solutions    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Jeżeli posiadasz: Wykształcenie wyższe techniczne; Znajomość języka angielskiego; Umiejętność pracy w zespole oraz dobrą organizację pracy; Cechy takie jak: komunikatywność i wielozadaniowość, otwartość na nowości; Znajomość SAP, MDM, EXCEL, Adobe Creative Cloud
  • Specjalista / Specjalistka ds. Faktur

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Sławno    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska Kontrola poprawności dokumentów księgowych z protokołami odbioru robót; Dekretacja faktur i nadzór ich obiegu na projekcie; Aktualizacja bazy danych z umowami; Przygotowywanie zestawień, analiz dla kierownictwa projektu i działu finansowego; Wymagania Wykształcenie wyższe...
  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   zachodniopomorskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Referent / Specjalista w Dziale Energetyki CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Główne obowiązki: rozliczanie mediów (faktury, refaktury, korekty, noty obciążeniowe), wystawianie refaktur wraz z prowadzeniem baz danych (zużycia, koszty), współuczestnictwo w tworzeniu, zawieraniu umów oraz porozumień dotyczących mediów, przyjmowanie i zlecanie serwisu sprzętu AGD i...
  • Starszy referent w Instytucie Informatyki

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, pl. Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Typowe zadania związane z działaniem sekretariatu jednostki organizacyjnej w uczelni wyższej, w tym: Bieżące sprawy, w tym na przykład przygotowanie pism, rozliczeń finansowych, umów,...
  • Referent ds. administracyjnych (k/m)

    STOKSON Spółka Jawna Henryk Stokłosa i Wspólnicy   Piekary Śląskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Opis stanowiska: Przygotowywanie harmonogramów czasu pracy dla grupy 200 pracowników, Kontakt z pracownikami firmy oraz z firmami zewnętrznymi.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalista ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Zarządzanie pracą recepcji; Organizacja i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; Organizacja spraw związanych z zakwaterowaniem i transportem pracowników własnych oraz...
  • Referent / Referentka w Dziale Technicznym / Serwisu

    Solid Security Sp. z o.o.   Wrocław, Psie Pole    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zadania: Wprowadzanie danych do systemu informatycznego; Obsługa poczty elektronicznej; Telefoniczne i mailowe umawianie prac dla techników; Obsługa telefonicznych połączeń przychodzących; Proste czynności mające na celu zachowanie porządku w dokumentacji;