Referent

Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Krosno Odrzańskie
praca stacjonarna
5 dni temu
Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Krosno Odrzańskie
Ogłoszenie o naborze Nr 142517

Warunki pracy

Zakres zadań

  • Podejmuje wobec dłużników działania informacyjne oraz dyscyplinujące, wystawia i doręcza upomnienia w celu dobrowolnego wykonania zobowiązań podatkowych oraz wystawia i kieruje do egzekucji tytuły wykonawcze i wnioski egzekucyjne w celu przymusowego wykonania zobowiązań podatkowych. Wystawia i doręcza zawiadomienia o wpisie do Rejestru Należności Publicznoprawnych.
  • Ocenia i analizuje ryzyka dotyczące braku wykonania zobowiązań podatkowych pod kątem ich przedawnienia w celu podjęcia działań zapobiegających przedawnieniu lub w celu odpisania przedawnionych należności z ewidencji księgowej Urzędu.
  • Prowadzi postępowania podatkowe w celu zapewnienia prawidłowości rozliczeń podatników z organem podatkowym, przygotowuje korespondencję do stron postępowania oraz przygotowuje projekt rozstrzygnięcia administracyjnego w celu jego zaakceptowania i podpisania przez osoby upoważnione.
  • Wykonuje czynności poprzedzające wszczęcie postępowania egzekucyjnego poprzez analizę spraw w zakresie poszukiwania majątku i ponownego przekazania do organów egzekucyjnych tytułów wykonawczych i wniosków egzekucyjnych w celu dochodzenia należności przez organy egzekucyjne.
  • Prowadzi sprawy, w szczególności w zakresie orzekania o zabezpieczeniu wykonywania zobowiązań podatkowych oraz zarządzeń zabezpieczenia, przeniesienia własności rzeczy lub praw majątkowych na rzecz Skarbu Państwa skutkującego wygaśnięciem zobowiązań podatkowych, nadawania decyzjom rygoru natychmiastowej wykonalności, wstrzymania wykonania decyzji w celu zabezpieczenia wykonania zobowiązań podatkowych oraz umożliwienia ich dochodzenia.
  • Inicjuje i bierze udział w postępowaniach - wieczystoksięgowym, w tym występuje o wpis do hipoteki przymusowej, prowadzi ewidencje wpisów hipotek przymusowych do ksiąg wieczystych oraz prowadzi sprawy dotyczące zastawów skarbowych oraz rejestru zastawów skarbowych w celu zabezpieczenia wykonania zobowiązań podatkowych i umożliwienia ich dochodzenia. Inicjuje i bierze udział w postępowaniu o uznaniu za bezskuteczną czynność prawną dłużnika z pokrzywdzeniem wierzyciela w celu wyegzekwowania należności podatkowych.
  • Inicjuje i bierze udział w postępowaniu upadłościowym i naprawczym, w tym występuje z wnioskiem o ogłoszenie upadłości w celu wyegzekwowania należności podatkowych, oraz w sprawach dotyczących orzeczenia zakazu prowadzenia działalności gospodarczej w celu zapobiegania powstawaniu kolejnych nieścigalnych zaległości podatkowych.
  • Sporządza informacje, sprawozdania, analizy z zakresu zadań realizowanych na stanowisku pracy w celu przekazania pracownikom innych stanowisk oraz uprawnionym organom.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • Znajomość przepisów Ordynacji podatkowej oraz przepisów prawa podatkowego
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji
  • Umiejętność rozmowy z trudnym klientem
  • Umiejętność pracy w zespole, współpraca z innymi pracownikami

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO oraz wykraczających poza zakres art. 22(1) § 1 kp
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-23 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej
ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
65-454 Zielona Góra

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Przetwarzanie danych osobowych:
Klauzula informacyjna Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze:


Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i  Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz  uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


1)   Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze z siedzibą przy ul. Sikorskiego 2, 65-454 (nr tel. 68 4560700, adres e-mail: ias.zielonagora@mf.gov.pl).


2)   Kontakt do inspektora ochrony danych: nr telefonu: 512141979,
adres e-mail: IOD.ZielonaGora@mf.gov.pl


3)   Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, realizacja stosunku pracy oraz archiwizacja dokumentów.


4)   Informacje o odbiorcach danych: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze ul. Sikorskiego 2, 65-454 Zielona Góra.


5)   Okres przetwarzania danych:


a.    w przypadku naboru: czas niezbędny do jego przeprowadzenia (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru innego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji;


b.    w przypadku zawarcia umowy o pracę: okres zatrudnienia a następnie czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


6)   Uprawnienia:


a.    prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;


b.    prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;


c.    prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;


d.    prawo do usunięcia danych osobowych - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;


e.    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


7)   Podstawa prawna przetwarzania danych:


a.    art. 6 ust. 1 lit. b RODO;


b.    art. 22(1) Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;


c.    art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


8)   Informacje o wymogu podania danych:


a.    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej m.in. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej, jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


b.    Podanie innych danych wykraczających poza zakres wynikający z art. 22(1) § 1 kp oraz art. 9 ust. 1 RODO jest dobrowolne i będzie przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


9)   Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   lubuskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Fakturzysta - Pracownik biura obsługi klienta / Kasjer

    DRIMPOL Spółka z o.o.   Elizówka, k. Lublina    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Opis stanowiska: obsługa zamówień sprzedaży i zakupu wystawianie dokumentów w systemie informatycznym kontrola generowanej w dziale dokumentacji, kompletowanie i archiwizowanie obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego Spółki rozliczanie kierowców z dokumentów i gotówki planowanie...
  • Fakturzysta - Pracownik biura obsługi klienta / Kasjer

    DRIMPOL Spółka z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Opis stanowiska: obsługa zamówień sprzedaży i zakupu wystawianie dokumentów w systemie informatycznym kontrola generowanej w dziale dokumentacji, kompletowanie i archiwizowanie obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego Spółki rozliczanie kierowców z dokumentów i gotówki planowanie...
  • Pomoc Apteczna

    Medicover Apteka   Gdańsk, ul. Aleja Grunwaldzka 472A    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: samodzielne zarządzanie stanami magazynowymi; sprawne przyjmowanie towaru, sprawdzenie pod względem jakościowym oraz ilościowym zgodności z fakturą zakupu; rzetelne weryfikowanie dat ważności przyjmowanego towaru; przygotowanie asortymentu...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalista ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Zarządzanie pracą recepcji; Organizacja i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; Organizacja spraw związanych z zakwaterowaniem i transportem pracowników własnych oraz...
  • Starszy Referent w Dziale Operacyjnym w Wydziale Organizacyjnym

    Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: opracowywanie zleconych projektów zarządzeń, pełnomocnictw i upoważnień, prowadzenie postępowań odwoławczych od rozstrzygnięć postępowań konkursowych przy współpracy komórek merytorycznych, udział w przygotowywaniu projektów zmian w umowach o...
  • Starszy Referent w Sekcji Administracyjnej w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym

    Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: prowadzenie spraw związanych z administrowaniem i obsługą budynków, w tym konserwacja i serwis urządzeń, sprzątanie, rozliczanie dostaw i mediów (energia elektryczna, energia cieplna, dostawy wody i odbiory ścieków), prowadzenie dokumentacji...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalista ds. Rozwoju Sieci Podwykonawców

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dot. placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie sieci...
  • Referent / Referentka ds. obsługi sekretariatu

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: prowadzenie terminarza spotkań Dziekana i Prodziekanów, koordynowanie i obsługa spotkań służbowych, koordynacja współpracy...