Referent

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu
Inowrocław
praca stacjonarna
7 dni temu
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Inowrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 141885

Warunki pracy

- praca biurowa w siedzibie inspektoratu


- wykonywanie czynności inspekcyjno-kontrolnych i przeprowadzanie oględzin na terenie Powiatu Inowrocławskiego


- reprezentacja Urzędu 


- obsługa komputeraz powyżej 4 godzin na dobę


- bariery architektoniczne: brak dostosowanych toalet dla osbó z niepełnosprawnością, w budynku znajduje się winda i schodowłaz

Zakres zadań

  • Prowadzenie działalność inspekcyjnej w zakresie sprawdzania: legalności obiektów budowanych, utrzymania obiektów budowlanych, zgodności użytkowania obiektu budowlanego z jego przeznaczeniem,
  • Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących: realizowania budowy bez wymaganego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia, realizowania innych robót budowlanych z naruszeniem prawa, samowolnej zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego, oddawania do użytkowania obiektów budowlanych w trybie zawiadomienia o zakończeniu budowy, prowadzenie postępowań egzekucyjnych, utrzymania obiektów budowlanych
  • Uczestniczenie w czynnościach kontrolnych terenowych i sporządzanie protokołów, notatek służbowych
  • Przygotowywanie projektów decyzji, postanowień administracyjnych i pism w sprawach należących do właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu
  • Opracowywanie wniosków i zaleceń pokontrolnych,
  • Przygotowywanie, zgodnie ze zleceniem Inspektorów, dokumentacji wychodzącej oraz wewnętrznej (tworzonej do użytku służbowego) np. kserokopie, potwierdzenie zgodności
  • Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Powiatowego Inspektora lub Zastępcę Powiatowego Inspektora (lub osobę upoważnioną)

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie z zakresu budownictwa (lub inżynierii środowiska, elektrotechniki, telekomunikacji, geodezji, administracji, prawa
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego z zakresu budownictwa lub specjalizacji pokrewnych: obsługa administracyjna biura lub kancelarii, praca w sądzie lub przy komorniku/ notariuszu; praca przy produkcji prefabrykatów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w prowadzeniu postępowań administracyjnych oraz obszarze związanym z budownictwem
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • odporność na stres
  • prawo jazdy kat. B

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-06 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W INOWROCŁAWIU
Aleja Ratuszowa 38
88-100 Inowrocław
III piętro
pokój 156

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).• Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu, al. Ratuszowa 38,88-100 Inowrocław• Kontakt do inspektora ochrony danych: kancelaria@bip.pinb.inowroclaw.pl• Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentówpo przeprowadzeniu naboru• Informacje o odbiorcach danych: Dostęp do danych osobowych kandydatów na stanowisko pracy w służbie cywilnej majedynie Administrator oraz upoważnieni przez Administratora pracownicy.• Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (zuwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikającyz przepisów o archiwizacji• Uprawnienia:1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoichdanych osobowych;3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;4. prawo do usunięcia danych osobowych;- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podanypowyżej;5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193Warszawa).• Podstawa prawna przetwarzania danych:1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6ust. 1 lit. c RODO;3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.• Informacje o wymogu podania danych:Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy orazustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowegozatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć wprocesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisamiprawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jestdobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategoriedanych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostaćodwołana w dowolnym czasie.• Inne informacje:podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Operator Systemu Magazynowego

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    TWOJA ROLA Obsługa systemu WMS i aplikacji klienta. Prace magazynowe związane z przyjmowaniem i wydawaniem towarów oraz prowadzeniem dokumentacji magazynowej ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Rejestracja dostaw towarów do systemu WMS; Kontrola ilościowa i jakościowa; Przygotowywanie dokumentacji...
  • Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne obowiązki: obsługa administracyjno-finansowa projektów międzynarodowych, inicjowanie współpracy z uczelniami zagranicznymi w zakresie umów bilateralnych, obsługa administracyjno-finansowa mobilności pracowników i studentów w ramach programów; międzynarodowych, współpraca ze...
  • Specjalista ds. Faktur

    KOBYLARNIA S.A.   Bąkowo    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: przygotowywanie zestawień dotyczących ilości oraz rodzaju materiałów i usług dostarczanych i realizowanych na placu budowy, współpraca z działem zaopatrzenia i działem księgowości Spółki, realizowanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    zarządzanie korespondencją i dokumentacją firmową, w tym archiwizowanie i organizowanie dokumentów, wystawianie faktur oraz bieżąca współpraca z działem księgowości, współpraca z Zarządem, wsparcie w organizacji spotkań oraz przygotowywaniu materiałów, wsparcie w zarządzaniu i...
  • Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej

    AGATA Spółka Akcyjna   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
  • Business Improvement Officer z językiem angielskim

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Jako Business Administrator będziesz odpowiedzialny za: pracę administracyjną z dokumentacją w języku angielskim, współpraca i wsparcie zespołu AML, przy zgłaszaniu podejrzanych transakcji regulatorowi, tłumaczenie dokumentów na język angielski i odwrotnie, wsparcie researchu stanu...
  • Magazynier

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Nadzór oraz rozliczanie sprzętu własnego i usługodawców zmagazynowanego na terenie budowy, Przyjęcia i zwroty sprzętu, maszyn i urządzeń pochodzących z wynajmu i ich ewidencja, Udział w raportowaniu do bezpośrednich przełożonych m.in.: - kosztów pracy sprzętu, transportu oraz Sił...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Wydziale Współpracy z Mediami

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Procedowanie umów i zleceń, prowadzenie postępowań zakupowych do 130 tys. zł (w tym przygotowanie dokumentacji i prowadzenie postępowania z dokonaniem wyboru), Prowadzenie sekretariatu Biura Komunikacji i spraw administracyjnych,...
  • Specjalista ds. logistyki towarowej

    SP EUROPE Sp. z o.о.   Pruszków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Sprawdzanie dokumentów przewozowych dla towarów przyjętych do przechowywania; Obliczanie kosztów usług magazynowych dla towaru przyjętego do magazynu; Wystawianie faktur za usługi magazynowe i logistyczne; Sporządzanie dokumentów przewozowych przy sprzedaży i przemieszczaniu własnych...