Referent

Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Prudnik
praca stacjonarna
1 dzień temu
Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Prudnik
Ogłoszenie o naborze Nr 141436

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca umysłowa o charakterze administracyjno-biurowym,
  • zagrożenie korupcją,
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • stanowisko wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe,
  • oświetlenie sztuczne i naturalne,
  • brak szkodliwych, niebezpiecznych warunków pracy,
  • budynek dwukondygnacyjny nie wyposażony w windę,
  • toalety dla osób niepełnosprawnych znajdują się na parterze,
  • przed budynkiem podjazd dla osób niepełnosprawnych,
  • brak oznaczeń dla niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i głuchoniemym.

Szczegółowe informacje dotyczące miejsca wykonywania pracy dostępne jest na stronie internetowej:


Informacja dla osób niepełnosprawnych ruchowo - Dostępność - Urząd Skarbowy w Prudniku (kas.gov.pl)


 

Zakres zadań

  • prowadzi kontrole podatkowe u podatnika, płatnika lub ankasenta w celu ustalenia czy kontrolowany wywiązuje się z obowiązków wynikających z przepisów praca podatkowego. Analizuje posiadane przed podatnika dokumenty, prowadzi postępowanie dowodowe w celu ustalenia stanu faktycznego, gromadzi materiał dowodowy w celu późniejszego wykorzystania go w postępowaniu podatkowym, dokumentuje czynności kontrolne, w tym sporządza protokół z kontroli,
  • prawnopodatkowo analizuje zebrany materiał dowodowy w celu ustalenia skutków podatkowych stwierdzonych nieprawidłowości,
  • prowadzi na bieżąco wymagane ewidencje/rejestry w celu zapewnienia kompletności danych w nich zgromadzonych oraz rzetelności sporządzanych na ich podstawie sprawozdań.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów ustaw w zakresie: podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych, podatku od czynności cywilno-prawnych, podatku od spadków i darowizn, podatku od towarów i usług, Ordynacji Podatkowej, ustawy o rachunkowości
  • umiejętność obsług pakietu Microsoft Office lub Open Office
  • umiejętność redagowania pism urzędowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność analitycznego myślenia

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów rekrutacji,
  • oświadczenia kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r. dotyczącego pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami, którego wzór stanowi załącznik nr 13 do Instrukcji w sprawie określenia zasad i trybu naboru kandydatów do pracy w służbie cywilnej oraz postępowania kwalifikacyjnego do służby celno-skarbowej zamieszczonej na stronie www.opolskie.kas.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia” → Nabór → Wewnętrzne procedury naboru,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-08-25 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Urząd Skarbowy w Prudniku
ul. Kopernika 1a
48-200 Prudnik

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

KLAUZULA INFORMACYJNA  IZBY ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W OPOLU DLA KANDYDATÓW  DO PRACY


W związku z wejściem w życie z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, iż na podstawie art. 13 RODO od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Izbę Administracji Skarbowej w Opolu (dalej: IAS w Opolu).


1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor IAS w Opolu z siedzibą przy ul. płk. W. Pileckiego 2, 45-331 Opole, tel. (77) 454 00 67, e-mail: sekretariat.ias.opole@mf.gov.pl.


2. W IAS w Opolu wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się drogą elektroniczną pod adresem e-mail iod.opole@mf.gov.pl lub telefonicznie pod numerem (77) 440 32 77.


3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji.


4. Pani/Pana dane osobowe, będą przetwarzane na podstawie przepisów Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej oraz rozporządzeń wykonawczych. Udzielona zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych (np. adres e-mail, nr telefonu) zawartych w złożonych przez Panią/Pana dokumentach, związanych z procesem rekrutacji.


5. Podanie danych dodatkowych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w której Pani/Pan bierze udział.


6. Dane osobowe, o których mowa w niniejszej zgodzie, nie będą podlegały udostępnieniu. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.


7. Przekazane na potrzeby niniejszej rekrutacji Pani/Pana dane osobowe będą usuwane po upływie 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata w naborze do korpusu służby cywilnej. W przypadku wycofania przez Panią/Pana zgody na ich przetwarzanie, IAS w Opolu zaprzestaje ich przetwarzania odpowiednio wcześniej. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie odrębnej zgody do celów przyszłych rekrutacji na to samo stanowisko lub inne stanowiska w IAS w Opolu.


8. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora: dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych a także cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.


9. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez IAS w Opolu Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


10. Dane pozyskane w procesie rekrutacji nie będą podlegały profilowaniu przez IAS w Opolu.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Samodzielny Referent w Dziale Czynsze Media

    Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres zadań na stanowisku: Prowadzenie rejestru wszelkiej korespondencji, otrzymywanej od interesantów w programie Papirus. Prowadzenie rejestru faktur w programie Papirus. Obsługa interesantów. Potwierdzanie pod względem merytorycznym faktur od dostawców oraz analiza wykazywanego w fakturach...
  • Referent

    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: przegląd i aktualizacja Księgi Jakości oraz procedur organizacyjnych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących” oraz wymaganiami dokumentów Polskiego Centrum Akredytacji; prowadzenie...
  • Starszy Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie delegacjami i wyjazdami pracowników. Przetwarzanie faktur i rachunków. Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Rozliczanie wydarzeń naukowych. Zarządzanie stroną internetową i planami zajęć. Archiwizacja dokumentacji. Koordynacja przepływu dokumentów na wydziale.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Dziale Współpracy z zagranicą

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    16 godz.
    Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa i kontakt ze studentami z zagranicy, prowadzenie teczki studenta zagranicznego i polskiego w ramach wymiany Erasmus+, pomoc w znalezieniu zakwaterowania, procedurach wizowych, legalizacji pobytu, itp. planowanie i organizacja procesu adaptacji i...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  część etatu
    16 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Referent ds. monitoringu

    Bank Spółdzielczy w Karczewie   Karczew    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    dokonywanie obsługi posprzedażowej (monitorowanie terminowości obsługi kredytów) wsparcie obsługi wierzytelności trudnych; administracja/rozliczanie transakcji na uczestników konsorcjum, zapewnienie wykrycia i usunięcia omyłek i braków w dokumentacji kredytowej oraz w dokumentacji...
  • Starszy Referent / Specjalista w Wydziale Cyberbezpieczeństwa w Biurze Organizacyjnym

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa, ul. Filtrowa 57    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: Identyfikacja, ocena i zarządzanie ryzykiem związanym z bezpieczeństwem informacji i systemów informatycznych, w celu minimalizowania ryzyka wystąpienia incydentów bezpieczeństwa i ochrona organizacji przed atakami cybernetycznymi; Monitorowanie systemów i...
  • Młodszy Specjalista ds. Fakturowania

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Kontrola dokumentów źródłowych niezbędnych do wystawiania faktur sprzedaży; Wprowadzanie faktur kosztowych; Wystawianie faktur sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi; Weryfikacja oraz akceptacja not korygujących dotyczących faktur sprzedaży...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zobowiązań

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Rejestracja i weryfikacja faktur od zewnętrznych dostawców usług (nie)medycznych; Obsługa zapytań od dostawców dotyczących faktur i przelewów. Weryfikacja raportów dotyczących terminów płatności. Przygotowywanie raportów...
  • Pracownik biurowo-magazynowy

    HYDROPURE POLSKA Sp. z o.o.   Wrocław, Ołtaszyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Główne obowiązki: dbanie o odpowiedni stan zapasów magazynowych; przyjmowanie dostaw i przygotowywanie wysyłek towaru; wystawianie dokumentów magazynowych telefoniczna obsługa serwisantów;