Referent

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
Łódź
praca stacjonarna
1 dzień temu
Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Łódź
Ogłoszenie o naborze Nr 140695

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań



  • praca w siedzibie Urzędu  na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego oraz praca w terenie,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
  • praca przeważnie siedząca,
  • narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.).

 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



  • stanowisko pracy zlokalizowane w budynku dziewięciopiętrowym;
  • stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym;
  • Urząd zlokalizowany w kompleksie dwóch połączonych ze sobą budynków – jeden budynek dwupiętrowy oraz drugi dziewięciopiętrowy;
  • budynki posiadają bariery architektoniczne, które uniemożliwiają osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich dostanie się do wewnątrz – brak podjazdu do budynku dziewięciopiętrowego, na parter budynku dwupiętrowego prowadzą schody;
  • w budynku dziewięciopiętrowym znajduje się winda umożliwiająca poruszanie się pomiędzy kondygnacjami, w budynku dwupiętrowym brak windy;
  • w budynkach brak jest pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnością.  

Zakres zadań

  • Uczestniczy w prowadzonych kontrolach celno – skarbowych, postępowaniach kontrolnych i postępowaniach podatkowych z zakresu prawa podatkowego, w tym analizuje dokumentację podatkową oraz materiały pochodzące z innych urzędów i instytucji.
  • W ramach czynności proceduralnych uczestniczy w gromadzeniu materiałów dowodowych, przesłuchaniach strony kontrolowanej i świadków, w zasięganiu opinii biegłych, dokonywaniu oględzin i przeszukań lokali, zarządzaniu przeprowadzenia spisu z natury, dokonywaniu zabezpieczania zebranych dowodów.
  • Przygotowuje projekty pism procesowych w toku kontroli celno – skarbowych o niewielkim stopniu złożoności, postępowań kontrolnych i postępowań podatkowych
  • Uczestniczy w pracach związanych z działaniami celowych zespołów zadaniowych powoływanych spośród pracowników i funkcjonariuszy ŁUCS, a także z udziałem przedstawicieli instytucji i organów zewnętrznych, w szczególności innych organów KAS i organów ścigania.
  • Asystuje w czynnościach postępowania przygotowawczego wspierając pracę komórki dochodzeniowo-śledczej, w tym uczestniczy w akcjach realizowanych w ramach postępowania przygotowawczego we współdziałaniu z innymi komórkami ŁUCS, w szczególności z Pionu Zwalczania Przestępczości Ekonomicznej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Podstawowa znajomość procedury kontroli celno – skarbowej i postępowania podatkowego,
  • Podstawowa znajomość przepisów materialnego prawa podatkowego
  • Grzeczność i uprzejmość,
  • Otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,
  • Umiejętność pracy w zespole, współpracy z innymi pracownikami, dzielenia się wiedzą oraz informacjami,
  • Umiejętność argumentowania, asertywność oraz umiejętność przekonywania,
  • Skuteczna komunikacja ustna i pisemna,
  • Terminowość, rzetelność, dokładność, samodzielność,
  • Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  • Obsługa MS Office: Word oraz Excel,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe w zakresie prawa podatkowego, rachunkowości,
  • Obsługa aplikacji i systemów informatycznych Ministerstwa Finansów obsługiwanych na stanowisku pracy.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie:: http://www.lodzkie.kas.gov.pl/pl/izba-administracji-skarbowej-w-lodzi/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór oświadczenia - Dz. U. z 2017 r. poz. 423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed dniem 01 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-08-05 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Kancelaria, pokój nr 1
z dopiskiem: ogłoszenie nr 140695

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Administrator


Administratorem Państwa danych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
z siedzibą przy al. Kościuszki 83, 90-436 Łódź (nr tel. 42 25 47 000, adres e-mail: ias.lodz@mf.gov.pl.


Inspektor ochrony danych


Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:


- al. Kościuszki 83, 90-436 Łódź;


- e-mail: iod.lodz@mf.gov.pl.


Cel i podstawy przetwarzania danych


Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[i] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[ii].


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[iii] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.


Odbiorcy danych osobowych


Państwa dane mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być ujawnione podmiotom, z którymi Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Łodzi zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.


Okres przechowywania danych


Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku przeprowadzania naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska[iv].


Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:


- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- usunięcia danych osobowych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


Informacja o wymogu podania danych
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy
o służbie cywilnej (imię, nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) jest niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy (imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) jest niezbędne aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej.


Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.


Inne informacje


Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.    




[i] Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) (dalej: Kp) oraz rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2369).


[ii] Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


[iii] Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO


[iv] Art. 33 ustawy z 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 409).


 

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Magazynier

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Nadzór oraz rozliczanie sprzętu własnego i usługodawców zmagazynowanego na terenie budowy, Przyjęcia i zwroty sprzętu, maszyn i urządzeń pochodzących z wynajmu i ich ewidencja, Udział w raportowaniu do bezpośrednich przełożonych m.in.: - kosztów pracy sprzętu, transportu oraz Sił...
  • Specjalista ds. Administracyjno / Biurowych

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych, Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Obsługa poczty elektronicznej biura, Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, raportów i...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Fakturowania

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Wystawianie faktur i zakładanie kont klientów w systemie rozliczeniowym; Kontrola rozliczeń i wystawianie korekt; Wprowadzanie do systemu rozliczeniowego cenników oraz umów; Przygotowanie korespondencji wychodzącej.
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Pracownik ds.administracyjnych - dział przyjęć

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Piątek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    TWOJA ROLA Realizowanie zadań zgodnie z wyznaczonymi celami dla danego obszaru, raportowanie wskaźników, obsługa systemów informatycznych i aplikacji Klienta. ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Praca w systemie magazynowym WMS; Obsługa przyjęć towaru w systemie, generowanie dokumentów;...
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Referent

    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: przegląd i aktualizacja Księgi Jakości oraz procedur organizacyjnych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących” oraz wymaganiami dokumentów Polskiego Centrum Akredytacji; prowadzenie...
  • Referent

    PGE Dystrybucja S.A.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa Systemów Pomiarowych. Obsługa Systemu Akwizycji Danych Odczytowych w zakresie danych rozliczeniowych. Pozyskiwanie danych pomiarowych w sposób zdalny. Przetwarzanie danych pomiarowych (weryfikacja, agregacja, udostępnianie). Obsługa reklamacji w zakresie...
  • Specjalista administracyjno-biurowy w kancelarii prawnej

    ManpowerGroup   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zadania: Prowadzenie kalendarza i rejestru spraw sądowych; Wprowadzanie danych do systemów klientów; Kontakt z klientami kancelarii, sądami, czy organami administracji; Przygotowywanie raportów i zestawień; Praca z dokumentami (edycja, formatowanie dokumentów) Wsparcie administracyjne;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia rejestracyjnego

    POLPHARMA S.A.   Starogard Gdański    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie dla Specjalistów ds. Rejestracji podczas opracowywania dokumentacji rejestracyjnej; Zlecanie tłumaczeń, tłumaczeń przysięgłych, odpisów notarialnych, stosownych legalizacji dokumentacji oraz nadzorowanie terminowej realizacji zleceń; Kompleksowa obsługa...