Referent

Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
Lublin
praca stacjonarna
1 dzień temu
Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 140701

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa z przewagą wysiłku umysłowego. Praca wymaga sprawności obu rąk i wymuszonej pozycji ciała. Praca wewnątrz pomieszczenia. Podstawowe wyposażenie stanowiska  to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Stanowisko oświetlone światłem dziennym oraz sztucznym. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej. Praca wymagająca szczególnej koncentracji. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Siedziba Trzeciego Urzędu Skarbowego znajduje się w Lublinie przy ul. Narutowicza 56 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak podjazdu przy wejściu do budynku, budynek nie jest wyposażony w windy i toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.


 


 


 

Zakres zadań

  • Wykonuje czynności poprzedzające wszczęcie postępowania egzekucyjnego, w tym podejmowanie działań informacyjnych i dyscyplinujących.
  • Wystawia i doręcza upomnienia, a także wystawia i przekazuje do organów egzekucyjnych tytułów wykonawczych, wniosków egzekucyjnych i zarządzeń zabezpieczenia.
  • Koordynuje oceny przedawnienia zobowiązań podatkowych i analizy ryzyka dotyczących braku wykonania zobowiązań podatkowych w wyniku ich przedawnienia. • Prowadzi postępowania oraz opracowuje projekty decyzji w sprawach zabezpieczeń na poczet zobowiązań podatkowych.
  • Prowadzi akta podatkowe w zakresie czynności związanych z postępowaniem upadłościowym i restrukturyzacyjnym.
  • Opracowuje projekty postanowień wydanych w toku prowadzonego postepowania podatkowego.
  • Podejmuje działania służące zabezpieczeniu i wykonaniu zobowiązań podatkowych w zakresie nie należącym do zadań innych komórek organizacyjnych.
  • Współpracuje z Komornikami Sądowymi.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość ustawy: Ordynacja podatkowa: Dział II i III; o postępowaniu egzekucyjnym w administracji : Dział I: rozdz. 1, 3, 4; Dział IV: rozdz. 1,2; Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 23 lutego 2024 r. w sprawie postępowania wierzycieli należności pieniężnych; Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 lipca 2024 r. w sprawie współpracy wierzyciela, organu egzekucyjnego i dłużnika zajętej wierzytelności w postępowaniu egzekucyjnym należności pieniężnych;
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
  • dobra organizacja pracy i dobra komunikatywność,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenia kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r. dotyczącego pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-08-05 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
ul. T. Szeligowskiego 24
20-883 Lublin

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

 


1)      Administrator


Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Lublinie z siedzibą przy ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin 


2)      Inspektor ochrony danych


kontakt do Inspektora Ochrony Danych (IOD): IOD.lublin@mf.gov.pl


ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin


3)      Cel i podstawy przetwarzania


Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.  Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


·         Art. 221  ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;


·         Art. 31 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. 2020 poz. 265 t.j.)


·         Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zwz. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;


·         Art. 6 ust. 1 lit a RODO;


·         Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


4)      Odbiorcy danych osobowych


Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich  otrzymania przepisami prawa.


5)      Powierzenie przetwarzania danych


Dyrektor IAS w Lublinie zawarł umowę o powierzenie przetwarzania danych z:


·         Testportal Sp. z o.o. w celu korzystania z narzędzi do testowania kandydatów


·         eRecruiter Solutions sp. z o.o.  w celu elektronicznego aplikowania przez kandydatów oraz przeprowadzania rekrutacji online (dane kandydatów zawarte w aplikacji).


6) Okres przechowywania danych


dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od dnia zatrudnienia osoby wyłonionej w naborze.  


7 )Prawa osób, których dane dotyczą


Mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; ograniczenia przetwarzania danych osobowych; usunięcia danych osobowych;


-  wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych;


8) Informacja o wymogu podania danych  podanie danych


Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie.


 


 

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Referent

    PGE Dystrybucja S.A.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa Systemów Pomiarowych. Obsługa Systemu Akwizycji Danych Odczytowych w zakresie danych rozliczeniowych. Pozyskiwanie danych pomiarowych w sposób zdalny. Przetwarzanie danych pomiarowych (weryfikacja, agregacja, udostępnianie). Obsługa reklamacji w zakresie...
  • Referent - Wydział Majątku Sieciowego

    PGE Dystrybucja S.A.   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Prowadzenie zagadnień związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych, Ocena stanu technicznego eksploatowanych urządzeń SN i stacji transformatorowych SN/nN, Uczestnictwo w pracach związanych z remontem i modernizacją sieci energetycznej w tym przygotowywanie...
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Referent

    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: przegląd i aktualizacja Księgi Jakości oraz procedur organizacyjnych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących” oraz wymaganiami dokumentów Polskiego Centrum Akredytacji; prowadzenie...
  • Magazynier

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Nadzór oraz rozliczanie sprzętu własnego i usługodawców zmagazynowanego na terenie budowy, Przyjęcia i zwroty sprzętu, maszyn i urządzeń pochodzących z wynajmu i ich ewidencja, Udział w raportowaniu do bezpośrednich przełożonych m.in.: - kosztów pracy sprzętu, transportu oraz Sił...
  • Specjalista ds. Administracyjno / Biurowych

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych, Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Obsługa poczty elektronicznej biura, Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, raportów i...
  • Specjalista administracyjno-biurowy w kancelarii prawnej

    ManpowerGroup   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zadania: Prowadzenie kalendarza i rejestru spraw sądowych; Wprowadzanie danych do systemów klientów; Kontakt z klientami kancelarii, sądami, czy organami administracji; Przygotowywanie raportów i zestawień; Praca z dokumentami (edycja, formatowanie dokumentów) Wsparcie administracyjne;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia rejestracyjnego

    POLPHARMA S.A.   Starogard Gdański    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie dla Specjalistów ds. Rejestracji podczas opracowywania dokumentacji rejestracyjnej; Zlecanie tłumaczeń, tłumaczeń przysięgłych, odpisów notarialnych, stosownych legalizacji dokumentacji oraz nadzorowanie terminowej realizacji zleceń; Kompleksowa obsługa...
  • Starszy specjalista / Główny specjalista w Departamencie Rozwoju Startupów

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Główne zadania: Realizacja zadań w ramach programu Fundusze Europejskie dla Nowej Gospodarki 2021-2027, Priorytet II. Środowisko sprzyjające innowacjom: działanie 02.28 Startup Booster Poland, działanie 02.27 Laboratorium Innowatora, innych programów finansowanych ze środków UE oraz...
  • Starszy referent / Młodszy specjalista w Dziale Refundacji w Wydziale Gospodarki Lekami

    Zachodniopomorski OW NFZ   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów z aptekami; komunikacja z aptekami w celu nadzorowania prawidłowości przebiegu przekazywania oraz wymiany informacji; weryfikacja zbiorczych zestawień recept na leki i wyroby medyczne przekazywanych przez...