Referent

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla miasta Wrocławia
Wrocław
praca stacjonarna
1 dzień temu
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla miasta Wrocławia
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 140481

Warunki pracy

Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie oraz udział w czynnościach inspekcyjno-kontrolnych w terenie, w ramach prowadzonych postępowań. Ośmiogodzinny dzień pracy (w dni robocze od poniedziałku do piątku) z możliwością jej rozpoczynania między godziną 7:00 a 9 :00 rano.


Inspektorat mieści się na parterze i pierwszym piętrze, w ostatniej części budynku oznaczonej z zewnątrz literą C.


Wejście do budynku jest od strony ulicy Hubskiej oraz od strony parkingu  (wejście główne oznaczone literą A). Drzwi wejściowe są przeszklone, nie otwierają się automatycznie. Brak oznaczeń kontrastowych dla osób słabowidzących.


W budynku jest winda, której przyciski przywołujące oraz sterujące opisane są alfabetem brajla. Przycisk alarmowy oznaczony na żółto z wytłoczonym dzwonkiem. Toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się w części A na parterze i pierwszym piętrze. Jest znacznie oddalona od stanowiska pracy, znajdującego się na I piętrze w części C budynku.


Przed budynkiem wyznaczono cztery miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. Znajdują się w odległości około dwudziestu metrów od wejścia A do budynku.


Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Zakres zadań

  • Prowadzi postępowania wyjaśniające i administracyjne w oparciu o ustawę Prawo budowlane.
  • Analizuje i kwalifikuje wnioski w celu wyboru właściwej procedury, planuje czynności dowodowe, przygotowuje projekty wezwań, zawiadomień, postanowień, decyzji i innych pism w prowadzonych postępowaniach.
  • Przeprowadza kontrole w terenie budów i obiektów budowlanych lub ich części (np. mieszkania) wraz z osobą upoważnioną przez PINB dla miasta Wrocławia - w celu zebrania materiału dowodowego.
  • Gromadzi materiał dowodowy w prowadzonych postępowaniach, analizuje go przy korzystaniu - w zakresie dowodów o charakterze technicznym - z pomocy osoby posiadającej uprawnienia budowlane oraz przygotowuje decyzje administracyjne.
  • Sprawdza wykonanie obowiązków wynikających z wydawanych przez tut. organ decyzji wraz z osobą upoważnioną przez PINB dla miasta Wrocławia.
  • Przeprowadza postępowania wyjaśniające (dot. stanu technicznego obiektów budowlanych, robót budowlanych, zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych lub ich części) w celu ewentualnego wszczęcia postępowania bądź zawiadomienia o sposobie załatwienia skargi/wniosku.
  • Prowadzenie postępowań w systemie elektronicznym EZD

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy to kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Wykształcenie średnie (preferowane wykształcenie techniczne związane z budownictwem lub prawno-administracyjne).
  • Znajomość ustawy Prawo budowlane.
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Znajomość ustawy o Służbie cywilnej.
  • Znajomość Rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
  • Znajomość Rozporządzenia w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych.
  • Znajomość Rozporządzenia w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
  • Znajomość Rozporządzenia w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Umiejętność tworzenia i redagowania pism.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
  • Komunikatywność.
  • Biegła obsługa komputera i innych urządzeń biurowych.
  • Posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Posiadanie uprawnień budowlanych.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKserokopia uprawnień budowlanych.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-08-12 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
50-502 Wrocław, ul. Hubska 8-16

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji (Likwidacja Szkód)

    Medicover Fitness & Gym   Wrocław, ul. Jana Długosza 74​    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Pracuj z nami! sprawowanie opieki nad szkodami zaistniałymi w klubach, weryfikacja kosztów roszczeń wynikających z likwidacji szkód, nadzorowanie prawidłowego procesu kompletowania i obiegu dokumentów, administrowanie dokumentami danego regionu klubów fitness, kontakt z kontrahentami,...
  • Specjalista ds. Rozliczeń i Fakturowania

    Konsorcjum Stali S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: obsługa transakcji handlowych; wystawianie dokumentów sprzedaży i gospodarki magazynowej;
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. administracji / Pracownik administracyjno – biurowy

    W&K Industriemontage Sp. z o.o.   Lubin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Kompleksowa obsługa sekretariatu i zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Rejestracja dokumentów księgowych i ewidencja pism w systemie EOD (Elektroniczny Obieg Dokumentów) Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; Przygotowanie i...
  • Samodzielny referent ds. usług dystrybucyjnych

    PGE Dystrybucja S.A.   Sanok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa systemów bilingowych w zakresie zakładania kontrahenta i układu pomiarowego, przygotowywanie umów o świadczenie usług dystrybucyjnych, wystawianie/odpisywanie załatwionych zleceń OT, obsługa procesu zmiany sprzedawcy, wystawianie faktur VAT, za usługę...
  • Specjalista ds. Magazynowych

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin, ul. Odkrywkowa 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    OPIS STANOWISKA prowadzenie elektronicznych wykazów stanów magazynowych, katalogowanie wszystkich sprzętów oraz materiałów oraz kontrolowanie stanów magazynowych, prowadzenie wykazów wymagających okresowego przeglądu oraz przekazywanie do legalizacji, sporządzanie rejestrów oraz...
  • Referent

    PGE Dystrybucja S.A.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa Systemów Pomiarowych. Obsługa Systemu Akwizycji Danych Odczytowych w zakresie danych rozliczeniowych. Pozyskiwanie danych pomiarowych w sposób zdalny. Przetwarzanie danych pomiarowych (weryfikacja, agregacja, udostępnianie). Obsługa reklamacji w zakresie...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Logistyki Magazynowej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie oraz kontrola ilościowa i jakościowa dostaw, przygotowywanie wydań dla oddziałów szpitalnych, odznaczanie zamówień, wprowadzanie dokumentów dostaw do systemu, etykietowanie asortymentu, nadzór nad rotacją asortymentu, obsługa reklamacji,...
  • Specjalista administracyjno-biurowy w kancelarii prawnej

    ManpowerGroup   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Prowadzenie kalendarza i rejestru spraw sądowych; Wprowadzanie danych do systemów klientów; Kontakt z klientami kancelarii, sądami, czy organami administracji; Przygotowywanie raportów i zestawień; Praca z dokumentami (edycja, formatowanie dokumentów) Wsparcie administracyjne;...
  • Fakturzystka

    SOT   Pruszcz Gdański    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    wystawianie faktur, przygotowywanie dokumentacji towarzyszącej wystawionej fakturze, kontrola dokumentacji sprzedaży, współpraca z handlowcami i z magazynem.