Referent

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Kępno
specjalista (mid)
praca stacjonarna
5 godz. temu
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Kępno
Ogłoszenie o naborze Nr 140429

Warunki pracy

1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie urzędu,
  • praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner, telefon),
  • oświetlenie pomieszczenia pracy światłem naturalnym i sztucznym,
  • praca siedząca, jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • praca w porze dziennej,
  • wyposażenie stanowiska pracy zgodne z zaleceniami ergonomii, oświetlenie pomieszczenia pracy zgodne z wymogami,
  • zagrożenie korupcją

2. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • budynek wielokondygnacyjny,
  • budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych,
  • w pobliżu parkingi ogólnodostępne – miejskie,
  • brak windy,
  • brak podjazdu dla osób na wózku inwalidzkim przy wejściu do budynku,
  • brak specjalistycznej toalety dla osób z niepełnosprawnością,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
  • narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, telefon.

Zakres zadań

  • Pozyskuje i analizuje informacje mogące mieć wpływ na powstanie obowiązku podatkowego, skutkujące typowaniem podmiotów do kontroli, czynności sprawdzających i postępowań podatkowych w celu stwierdzenia prawidłowego i terminowego wywiązywania się podatników i płatników z obowiązków podatkowych,
  • Dokonuje czynności sprawdzających w celu weryfikacji terminowości i prawidłowości rozliczeń podatkowych przez podatników i płatników oraz bada zasadność zwrotu i nadpłaty podatku, w celu niedopuszczenia do nieuzasadnionego pobrania środków budżetowych,
  • Przetwarza dokumenty zewnętrzne i wewnętrzne w systemach informatycznych Urzędu, w celu zapewnienia kompletności i aktualności bazy danych oraz zapewnienia realizacji zadań własnej komórki i innych komórek organizacyjnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów prawa podatkowego,
  • Brak współpracy z organami bezpieczeństwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Dokładność i systematyczność,
  • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji),
  • Umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Odporność na stres,
  • Przeszkolenie z obsługi specjalistycznych programów komputerowych wykorzystywanych na zajmowanym stanowisku.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór Dz. U. z 2017 r., poz. 423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności kandydata.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-26 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
na adres:
Izba Administracji
Skarbowej w Poznaniu
ul. Dolna Wilda 80A,
61-501 Poznań
przesyłanej za pośrednictwem operatora pocztowego, firmy kurierskiej
lub
złóż aplikacje osobiście w siedzibie Izby pod wskazany wyżej adresem,
lub
prześlij aplikacje drogą elektroniczną z wykorzystaniem platformy ePUAP.


Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Klauzula informacyjna Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu dla kandydatów do pracy w służbie cywilnej:


Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Administrator danych i kontakt do niego:


Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80 A, 61-501 Poznań (nr tel. 61 858-61-00, adres e-mail: kancelaria.ias.poznan@mf.gov.pl).


Kontakt do inspektora ochrony danych: nr tel. 61 858 6173 lub adres e-mail: iod.poznan@mf.gov.pl.


Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, zawarcie umowy o pracę oraz archiwizacja dokumentów.


Podstawa prawna przetwarzania danych:



  • 1. art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  • 2. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  • 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o odbiorcach danych: tylko podmioty uprawnione, w uzasadnionych przypadkach, na podstawie przepisów prawa lub umowy.


Okres przechowywania danych:


w przypadku naboru: czas niezbędny do jego przeprowadzenia (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru innego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji;
w przypadku zawarcia umowy o pracę: okres zatrudnienia a następnie czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
Uprawnienia:



  • prawo dostępu do swoich danych;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Informacje o wymogu podania danych:


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (imię / imiona, nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej, dane kontaktowe) jest dobrowolne, lecz niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.


Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.


Inne informacje:


Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.


 

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Logistyk - Magazynier

    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zakres obowiązków: obsługa programów klasy ERP (SYMFONIA), wdrażanie i obsługa systemu WMS, kompletowanie zamówień według zapotrzebowania, przyjmowanie dostaw, wydanie towarów, współpraca z pracownikami magazynu, uczestnictwo w inwentaryzacjach, wystawianie dokumentów wysyłkowych (WZ,...
  • Młodszy specjalista ds. administracyjno - handlowych

    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie pracowników działu handlowego w obszarze administracyjnym, pomoc w przygotowaniu ofert handlowych i dokumentacji technicznej, bieżąca obsługa biura (prace administracyjne, korespondencja, wystawianie faktur, zakupy itp.), współpraca z innymi działami w firmie.
  • Fakturzysta / Fakturzystka

    euro-solution sp z o.o.   Suchy Las, k/Poznania, ul. Klonowa 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: wystawianie faktur VAT, rozliczanie FV kosztowych, ewidencja dokumentów w systemie.
  • Specjalista w Biurze Zarządu

    Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym, wykonywanie bieżącej pracy Biura Zarządu.
  • Specjalista administracyjno-biurowy w kancelarii prawnej

    ManpowerGroup   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zadania: Prowadzenie kalendarza i rejestru spraw sądowych; Wprowadzanie danych do systemów klientów; Kontakt z klientami kancelarii, sądami, czy organami administracji; Przygotowywanie raportów i zestawień; Praca z dokumentami (edycja, formatowanie dokumentów) Wsparcie administracyjne;...
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Referent

    Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: przegląd i aktualizacja Księgi Jakości oraz procedur organizacyjnych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących” oraz wymaganiami dokumentów Polskiego Centrum Akredytacji; prowadzenie...
  • Specjalista w dziale jakości

    Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: Aktualizacja Księgi Jakości i procedur zgodnie z PN-EN ISO/IEC 17025 oraz PCA; Ewidencjonowanie wyników w laboratoryjnych systemach zarządzania; Gromadzenie opinii klientów i informowanie o usługach laboratorium;
  • Specjalista ds. Ewidencji i Inwentaryzacji

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Obowiązki na stanowisku: Wystawianie dokumentów przychodowych i rozchodowych; Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz mebli; Przeprowadzanie inwentaryzacji w magazynach; Wprowadzanie danych do systemów; Archiwizacja dokumentacji; Przeprowadzanie doraźnych spisów i...
  • Specjalista / Starszy Specjalista w Biurze Administracji

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Główne zadania: Prowadzenie spraw dotyczących zapewnienia dostaw i usług związanych z bieżącym funkcjonowaniem Agencji, w tym m.in: przygotowywanie dokumentów związanych z przeprowadzeniem we właściwym trybie postępowań wyłaniających dostawców i usługodawców Agencji; nadzór nad...