Referent

Archiwum Państwowe w Lublinie
Lublin
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1 dzień temu
Archiwum Państwowe w Lublinie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 140325

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywanie zadań:
- praca administracyjno-biurowa,
- reprezentacja urzędu,
- wyjazdy służbowe,


- obsługa klientów zewnętrznych- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- możliwy kontakt z czynnikiem alergennym,
- praca z komputerem,
- praca z biurowymi urządzeniami wielofunkcyjnymi,
- budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami w budynku,
- dźwig osobowy i towarowy.

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy związane z administrowaniem i utrzymywaniem w należytym stanie użytkowanych budynków i pomieszczeń, tj. odpowiada za: zabezpieczanie przed pożarem i włamaniem, terminowe dokonywanie przeglądów technicznych, utrzymanie porządku i czystości budynków, utrzymanie w sprawności instalacji w budynkach w celu utrzymania budynków w należytym stanie technicznym i odpowiednim zabezpieczeniem.
  • Opracowuje plany remontów i inwestycji w celu przygotowania procesu inwestycyjnego oraz odpowiada za przygotowanie stosownej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w tym zakresie.
  • Wspomaga obsługę kancelaryjną urzędu w Centrali, w tym m.in. przyjmuje wnioski i udziela informacji interesantom, zapewnia obsługę kancelaryjną urzędu, zapewnia prawidłowy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej z urzędu w celu zapewnienia sprawnej działalności archiwum.
  • Obsługuje interesantów APL w Punkcie Obsługi Klienta w celu udzielenia im informacji o przechowywaniu dokumentacji pracowniczej lub sposobie załatwienia sprawy.
  • Obsługuje pocztę elektroniczną i elektroniczną skrzynkę podawczą oraz inne urządzenia biurowe na potrzeby realizacji spraw.
  • Prowadzi ewidencję i dokumentację techniczną budynku zgodnie z przepisami prawa w celu utrzymania go w należytym stanie technicznym.
  • Zajmuje się realizacją zakupów materiałów i wyposażenia zgodnie z potrzebami archiwum w celu zapewnienia prawidłowej realizacji prac przez komórki organizacyjne archiwum oraz prowadzi gospodarkę materiałową w tym zakresie.
  • Przejmuje zgłoszenia, realizuje i czuwa nad wykonywaniem prac naprawczych w celu usunięcia zgłaszanych przez komórki organizacyjne usterek.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego -praca administracyjno-biurowa
  • znajomość prawa budowlanego i aktów wykonawczych
  • biegła obsługa pakietu MS Office i urządzeń biurowych
  • doświadczenie we współpracy z podwykonawcami i dostawcami
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy
  • asertywność
  • sumienność
  • komunikatywność
  • kreatywność
  • wysoka kultura osobista
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych
  • doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami
  • wiedza z zakresu gospodarowania środkami trwałymi
  • znajomość ustawy oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • znajomość normatywów kancelaryjno-archiwalnych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyOświadczenie/ certyfikat znajomości języka obcego na wymaganym poziomie

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-30 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Archiwum Państwowe w Lublinie, ul. Jezuicka 13, 20-950 Lublin

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Referent

    PGE Dystrybucja S.A.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa Systemów Pomiarowych. Obsługa Systemu Akwizycji Danych Odczytowych w zakresie danych rozliczeniowych. Pozyskiwanie danych pomiarowych w sposób zdalny. Przetwarzanie danych pomiarowych (weryfikacja, agregacja, udostępnianie). Obsługa reklamacji w zakresie...
  • Starszy referent

    PGE Dystrybucja S.A.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Ewidencja składników majątku trwałego. Wprowadzanie zmian w stanie składników majątku trwałego. Sporządzanie sprawozdawczości określone przepisami. Akceptacja i księgowanie dokumentów w ewidencji bilansowej i pozabilansowej. Księgowanie i rozliczanie różnic...
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Referent

    Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: przegląd i aktualizacja Księgi Jakości oraz procedur organizacyjnych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących” oraz wymaganiami dokumentów Polskiego Centrum Akredytacji; prowadzenie...
  • Specjalista w dziale jakości

    Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: Aktualizacja Księgi Jakości i procedur zgodnie z PN-EN ISO/IEC 17025 oraz PCA; Ewidencjonowanie wyników w laboratoryjnych systemach zarządzania; Gromadzenie opinii klientów i informowanie o usługach laboratorium;
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Logistyki Magazynowej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie oraz kontrola ilościowa i jakościowa dostaw, przygotowywanie wydań dla oddziałów szpitalnych, odznaczanie zamówień, wprowadzanie dokumentów dostaw do systemu, etykietowanie asortymentu, nadzór nad rotacją asortymentu, obsługa reklamacji,...
  • Specjalista w Biurze Zarządu

    Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym, wykonywanie bieżącej pracy Biura Zarządu.
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Gdańsk, Uphagena 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych i Contact Center

    PwC   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 godz.
    Twoja przyszła rola: bieżąca obsługa recepcji (zarządzanie ruchem telefonicznym, systemem rezerwacji sal, zamawianie materiałów biurowych) kompleksowe wsparcie wizyt Klienckich oraz eventów brandowych, wsparcie kadry managerskiej poprzez realizację procesów administracyjnych takich jak:...