Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Łódź
Ogłoszenie o naborze Nr 105739
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Łodzi na stanowisku administracyjno- biurowym z przewagą wysiłku umysłowego,
- praca pod presją czasu,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- praca przeważnie siedząca,
- narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.),
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy zlokalizowane w budynku trzypiętrowym, oświetlone światłem naturalnym i sztucznym
- budynek posiada bariery architektoniczne (brak podjazdów dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych).
Zakres zadań
- Przygotowuje dokumentację związaną z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy w celu bieżącej aktualizacji zmian zachodzących w stosunku pracy.
- Ustala uprawnienia pracownicze i prowadzi sprawy związane z przyznawaniem dodatków za wysługę lat i nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych oraz pozostałych uprawnień w celu naliczenia należnych pracownikom świadczeń przez komórkę rachunkowości budżetowej.
- Prowadzi akta osobowe pracowników oraz ewidencji pomocniczych do akt osobowych w celu bieżącego dokumentowania przebiegu zatrudnienia pracowników.
- Zgłasza pracowników i uprawnionych członków ich rodzin do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych przy wykorzystaniu programu PŁATNIK w celu bieżącego rejestrowania należnych składek emerytalno-rentowych przez ZUS oraz uprawnień pracownika do świadczeń zdrowotnych w ramach NFZ.
- Monitoruje terminowość i prawidłowość sporządzania przez przełożonych ocen okresowych w służbie cywilnej oraz pierwszej oceny w służbie cywilnej w celu realizacji ustawowych obowiązków z zakresu zarządzania zasobami kadrowymi.
- Aktualizuje dane w systemie kadrowym w celu zapewnienia aktualnych informacji o pracownikach oraz bazy kadrowej.
- Prowadzi sprawy związane z udzielaniem urlopów wypoczynkowych, okolicznościowych, szkoleniowych, bezpłatnych oraz urlopów związanych z rodzicielstwem.
- Opracowuje projekty rozstrzygnięć z zakresu wykonywanych zadań i przedkłada je przełożonym do akceptacji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Podstawowa wiedza w zakresie znajomości ustawy o służbie cywilnej oraz kodeku pracy i przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw
- Grzeczność i uprzejmość,
- Otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,
- Umiejętność pracy w zespole, współpracy z innymi pracownikami, dzielenia się wiedzą oraz informacjami,
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność redagowania krótkich pism
- Obsługa MS Office: Word oraz Excel
- Umiejętność komunikacji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe