Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Referent

Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Opole
praca stacjonarna
824 dni temu
Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Opole
Ogłoszenie o naborze Nr 104473

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca o charakterze administracyjno-biurowym,

  • praca w terenie,

  • zagrożenie korupcją,

  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

  • warunki organizacyjno-techniczne stanowiska pracy i pomieszczeń właściwe dla osób niepełnosprawnych: brak wind oraz ułatwień do pokonywania schodów dla osób niepełnosprawnych, brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych

  • brak oznaczeń dla niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i głuchoniemym,

  • oświetlenie naturalne i sztuczne,

  • brak szkodliwych, niebezpiecznych warunków pracy

Zakres zadań

  • prowadzi audyt w ramach upoważnienia, w zakresie określonym w upoważnieniu wydanym przez Dyrektora Izby Administracji Skarbowej, w oparciu o analizę zgromadzonych dokumentów i ewidencji podmiotów audytowanych, w celu oceny w szczególności oszczędności, skuteczności i efektywności gospodarowania środkami publicznymi, z wyłączeniem badania celowości wykorzystania środków zaliczanych do dochodów własnych i subwencji ogólnej jednostki samorządu terytorialnego
  • przygotowuje projekty sprawozdań, opinii, zaleceń oraz innych pism (np. not sygnalizacyjnych, zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, sprawozdań z kontroli koordynowanych, wniosków o podejrzenie popełnienia wykroczenia/przestępstwa karno-skarbowego)- w celu umożliwienia podjęcia właściwego rozstrzygnięcia w sprawach, a innym organom podjęcia odpowiednich działań
  • przygotowuje dokumenty z audytu oraz prowadzi czynności administracyjno-biurowe, związane z prowadzonymi sprawami, zgodnie z obowiązującym w Izbie obiegiem dokumentów, w celu odpowiedniego udokumentowania przebiegu audytu dla sprawnego i terminowego zarchiwizowania dokumentów
  • realizuje czynności zlecone przez inne organy i instytucje w celu zgromadzenia i przekazania informacji
  • w przypadku powołania zespołu audytowego- bierze udział w czynnościach audytowych pod nadzorem koordynującego zespołem, w celu prawidłowego i terminowego przygotowania dokumentacji z audytu- zgodnie z przepisami prawa

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Znajomość stosownych do stanowiska pracy przepisów prawa materialnego i proceduralnego
  • Umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office lub Open Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Zdolności analityczne
  • Kreatywność, komunikatywność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu