Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno biurowa w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie w dni robocze od poniedziałku do piątku.
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzinnie, wymagającej obsługi komputera, sprzętu teleinformatycznego i pozostałych urządzeń biurowych.
Praca w budynku jednopiętrowym. Istnieją bariery architektoniczne w budynku, są schody, brak windy.
Zakres zadań
- Ewidencja pism przychodzących i wychodzących , organizowanie właściwego obiegu dokumentów w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Lublinie
- Obsługa poczty, poczty elektronicznej centrali telefonicznej i faxu
- Obsługa interesantów poprzez udzielenie informacji, przyjmowanie wniosków, wydanie właściwych dokumentów celem zapewnienia sprawnej obsługi interesantów w urzędzie
- Sporządzanie pism służbowych
- Prowadzenie korespondencji z podmiotami współpracującymi
- Prowadzienie ewidencji druków ścisłego zarachowania
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych ( fax, kserokopiarka)
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe: praca w administracji lub praca biurowa
- Znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego