relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
specjalista senior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Opis stanowiska Dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych oraz innych dokumentów kosztowych. Rozliczanie zaliczek, delegacji, kart VISA. Księgowanie wyciągów bankowych. Ewidencjonowanie i analizowanie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami. Analizowanie sald wybranych kont księgowych....
Monitorowanie należności, śledzenie terminów płatności i przypominanie o zaległych fakturach. Sprawdzanie poprawności faktur oraz innych dokumentów związanych z należnościami, uzgadnianie transakcji płatniczych. Wprowadzanie danych dotyczących transakcji bankowych i faktur do systemu...
OPIS STANOWISKA: Dekretowanie i księgowanie dokumentów i ich weryfikacja pod względem rachunkowym i podatkowym; Księgowanie i weryfikacja rozrachunków z kontrahentami i pracownikami; Bieżąca i okresowa analiza oraz uzgadnianie sald kont księgowych, rozrachunków, rejestrów; Przygotowywanie...
Obowiązki: prowadzenie pełnej księgowości OZM PZD, prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych, prowadzenie obsługi płacowej i obsługa programu Płatnik, sporządzanie sprawozdań finansowych, dekretowanie i księgowanie w programie DGCS System PZD dokumentów księgowych,...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: rejestrowanie, opisywanie, dokonywanie kontroli dokumentów finansowo-księgowych, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów zakupowych, sprzedażowych oraz innych, z których wynikają skutki finansowe, wystawianie dokumentów...
Zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentacji cen transferowych i deklaracji TPR. Analiza treści umów, porozumień, aneksów pod kątem eliminacji ryzyka podatkowego, a także identyfikacji obowiązków podatkowych w obszarze cen transferowych. Przygotowanie analiz porównawczych i analiz...
CEL PRACY kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, a także zgodności z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi; dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych; analiza i uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie poszczególnych kont księgowych, w tym w...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
specjalista senior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Opis stanowiska Dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych oraz innych dokumentów kosztowych. Rozliczanie zaliczek, delegacji, kart VISA. Księgowanie wyciągów bankowych. Ewidencjonowanie i analizowanie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami. Analizowanie sald wybranych kont księgowych....
Monitorowanie należności, śledzenie terminów płatności i przypominanie o zaległych fakturach. Sprawdzanie poprawności faktur oraz innych dokumentów związanych z należnościami, uzgadnianie transakcji płatniczych. Wprowadzanie danych dotyczących transakcji bankowych i faktur do systemu...
OPIS STANOWISKA: Dekretowanie i księgowanie dokumentów i ich weryfikacja pod względem rachunkowym i podatkowym; Księgowanie i weryfikacja rozrachunków z kontrahentami i pracownikami; Bieżąca i okresowa analiza oraz uzgadnianie sald kont księgowych, rozrachunków, rejestrów; Przygotowywanie...
Obowiązki: prowadzenie pełnej księgowości OZM PZD, prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych, prowadzenie obsługi płacowej i obsługa programu Płatnik, sporządzanie sprawozdań finansowych, dekretowanie i księgowanie w programie DGCS System PZD dokumentów księgowych,...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: rejestrowanie, opisywanie, dokonywanie kontroli dokumentów finansowo-księgowych, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów zakupowych, sprzedażowych oraz innych, z których wynikają skutki finansowe, wystawianie dokumentów...
Zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentacji cen transferowych i deklaracji TPR. Analiza treści umów, porozumień, aneksów pod kątem eliminacji ryzyka podatkowego, a także identyfikacji obowiązków podatkowych w obszarze cen transferowych. Przygotowanie analiz porównawczych i analiz...
CEL PRACY kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, a także zgodności z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi; dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych; analiza i uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie poszczególnych kont księgowych, w tym w...