Najnowsze oferty pracy

  • Doradca ds. Obsługi Klienta – Medyczna Infolinia Obsługowa

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Rozwiązywanie problemów klientów (technicznych i merytorycznych). Obsługa telefoniczna i mailowa (połączenia przychodzące). Budowanie relacji z klientami i troska o ich satysfakcję. Rozwój dzięki szkoleniom i codziennym wyzwaniom. Idealny kandydat/kandydatka: Jest osobą...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Warszawa, KEN 98    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Travel Advisor with Norwegian

    Concentrix   Warszawa, Aleja Solidarności 171    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 550 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel...
  • Travel Advisor with Swedish

    Concentrix   Warszawa, Aleja Solidarności 171    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 750 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Obsługa klientów znanych linii lotniczych - połączenia przychodzące (branża turystyczna) Wprowadzanie danych do systemu;
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
  • Telemarketer - infolinia przychodząca

    Confilogi Group sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat   28,10 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Miejsce pracy: Zdalnie Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii przychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności...
  • Specjalista / Specjalistka ds. technicznej obsługi klienta

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje codzienne zadania: Wsparcie techniczne: Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z komputerami i ich komponentami; Analiza i diagnoza: Diagnozowanie usterek sprzętowych i programowych oraz przedstawianie skutecznych rozwiązań dla klientów; Obsługa klienta:...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Poszukujemy Specjalistów ds. obsługi klienta, którzy pasjonują się modą, cenią jakość i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Salesforce i Microsoft Office. To stanowisko kluczowe dla zapewnienia wyjątkowych doświadczeń klientów oraz zarządzania różnorodnymi kanałami...
Zobacz więcej ofert pracy

Referent w Dziale Obsługi Pasażerów

METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
1961 dni temu

Metro Warszawskie Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwem, dysponującym wieloletnim doświadczeniem w zakresie przewozów pasażerskich, zarządzania, organizacji i realizacji budowy. Metro Warszawskie Sp z o.o. jako podmiot prawa handlowego, którego właścicielem jest Miasto Stołeczne Warszawa, świadczy usługi przewozów pasażerskich koleją podziemną w Warszawie. Jednocześnie, jako inwestor zastępczy na zlecenie m.st. Warszawy przygotowuje i nadzoruje całość procesu inwestycyjnego przy rozbudowie stołecznego metra – największej inwestycji komunikacyjnej w stolicy i jedynej w Polsce. Swoim pracownikom oferuje ciekawą i pełną wyzwań pracę w nowocześnie zarządzanej firmie.

 

Metro Warszawskie Sp. z o.o. prowadzi nabór pracowników na stanowisko:

Referent w Dziale Obsługi Pasażerów
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
  • Obsługa infolinii pasażerskiej;
  • Odpowiadanie na zapytania pasażerów w zakresie funkcjonowania metra;
  • Przygotowywanie odpowiedzi pisemnych na przychodzącą korespondencję;
  • Kontakty z innymi działami w celu przygotowania odpowiedzi na pytania pasażerów;
  • Prowadzenie rejestrów spraw i kontaktów;
  • Prowadzenie statystyk dot. kontaktów z pasażerami;
  • Analiza stopnia zadowolenia pasażerów z usług;
  • Przekazywanie uwag i zgłoszeń pasażerskich do odpowiednich komórek
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe;
  • Orientacja w funkcjonowaniu metra oraz w odpowiednich aktach prawnych: KPA, RODO, Ustawy o rzeczach znalezionych regulaminy i przepisy lokalne dot. obsługi pasażerów;
  • Bardzo dobre operowanie językiem polskim w mowie i piśmie;
  • Cierpliwość i odporność na stres;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • Dobra obsługa komputera w zakresie oprogramowania biurowego;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Rzetelność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • Wysoka kultura osobista.
  • Dodatkowymi atutami będą: doświadczenie w zakresie bezpośredniej obsługi interesantów; ukończone szkolenia, kursy w zakresie PR, komunikacji interpersonalnej.
Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • Szkolenie i wdrożenie w zakresie wykonywanych obowiązków,
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
  • Miłą atmosferę pracy w stale rozwijającym się przedsiębiorstwie,
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
  • Bilet na wszystkie środki komunikacji miejskiej na 1 i 2 strefę.

Przed wysłaniem Aplikacji, prosimy o zapoznanie się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych (pełna treść dostępna TUTAJ).


 

Podobne oferty

  • Doradca ds. Obsługi Klienta – Medyczna Infolinia Obsługowa

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Rozwiązywanie problemów klientów (technicznych i merytorycznych). Obsługa telefoniczna i mailowa (połączenia przychodzące). Budowanie relacji z klientami i troska o ich satysfakcję. Rozwój dzięki szkoleniom i codziennym wyzwaniom. Idealny kandydat/kandydatka: Jest osobą...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Warszawa, KEN 98    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Travel Advisor with Norwegian

    Concentrix   Warszawa, Aleja Solidarności 171    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 550 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel...
  • Travel Advisor with Swedish

    Concentrix   Warszawa, Aleja Solidarności 171    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 750 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Obsługa klientów znanych linii lotniczych - połączenia przychodzące (branża turystyczna) Wprowadzanie danych do systemu;
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
  • Telemarketer - infolinia przychodząca

    Confilogi Group sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat   28,10 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Miejsce pracy: Zdalnie Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii przychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności...
  • Specjalista / Specjalistka ds. technicznej obsługi klienta

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje codzienne zadania: Wsparcie techniczne: Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z komputerami i ich komponentami; Analiza i diagnoza: Diagnozowanie usterek sprzętowych i programowych oraz przedstawianie skutecznych rozwiązań dla klientów; Obsługa klienta:...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Poszukujemy Specjalistów ds. obsługi klienta, którzy pasjonują się modą, cenią jakość i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Salesforce i Microsoft Office. To stanowisko kluczowe dla zapewnienia wyjątkowych doświadczeń klientów oraz zarządzania różnorodnymi kanałami...