Grupa Generali to jeden z trzech największych ubezpieczycieli w Europie.
Zatrudniamy ponad 1400 Pracowników w całej Polsce, obsługujemy ponad
3 mln Klientów. Doceniamy naszych Pracowników, dbamy o ich rozwój,
stawiamy na różnorodność. Wspólnie tworzymy przyjazne miejsce pracy.
Referent w Departamencie Likwidacji Szkód
Nr ref.: REF/1703/720/1465
Zakres obowiązków
- telefoniczna i mailowa obsługa Klientów;
- poprawne wprowadzanie danych do bazy;
- obsługa korespondencji szkodowej;
- współpraca oraz budowanie relacji z Klientem, partnerami zewnętrznymi i innymi działami wewnątrz firmy;
- zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta;
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
Oczekujemy
- doświadczenia w pracy związanej z telefoniczną lub bezpośrednią obsługą Klienta (mile widziane doświadczenie w uproszczonej likwidacji szkód);
- dobrej obsługi komputera (w szczególności programu Ms Word);
- łatwości nawiązywania kontaktów oraz budowania długofalowych relacji z Klientami;
- wysokiego poziomu empatii;
- komunikatywności oraz dobrej dykcji;
- motywacji do osiągania wyznaczonych celów oraz chęci współpracy w zespole;
- systematyczności, skrupulatności i dyscypliny wewnętrznej;
- odpowiedzialności i profesjonalizmu w podejściu do wykonywanych obowiązków;
- umiejętności organizacji pracy własnej;
- gotowości do wykonywania pracy zmianowej w godzinach od 8:00 do 18:00.
Oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- system premiowy uzależniony od wyników pracy;
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dynamicznej i międzynarodowej firmie ubezpieczeniowej;
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta multisport, grupowe ubezpieczenia na życie, zniżki na produkty Generali);
- bezpłatne zajęcia języka angielskiego.