Referent/Starszy Referent/Młodszy Specjalista – obsługa sekretariatu
w Departamencie Kontroli
Numer ogłoszenia: DK/21/75
Miejsce pracy: Warszawa/Centrala NFZ
1 etat / umowa o pracę
Termin składania ofert: 23.04.2021 r.
Szczegóły oferty
- obsługa organizacyjno-sekretarska Dyrektora Departamentu Kontroli i jego Zastępców;
- obsługa systemu kancelaryjnego sekretariatu Departamentu Kontroli;
- prowadzenie terminarza spraw, spotkań z udziałem Dyrektora Departamentu Kontroli lub jego Zastępców;
- przyjmowanie korespondencji wpływającej do sekretariatu Departamentu Kontroli, w tym poczty elektronicznej, jej ewidencja i rozdział zgodnie z dokonaną dekretacją pracownikom Departamentu Kontroli;
- obsługiwanie w systemie kancelaryjnym korespondencji przygotowywanej przez pracowników Departamentu Kontroli;
- przygotowywanie projektów pism niewymagających merytorycznego opracowania;
- obsługa urządzeń biurowych;
- organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych z udziałem Dyrektora Departamentu Kontroli lub jego Zastępców;
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe / średnie
- na stanowisko młodszego specjalisty:
- minimum 4 lata pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia średniego,
- minimum rok pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia wyższego; - na stanowisko starszego referenta:
- minimum 3 lata pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia średniego,
- w przypadku posiadania wykształcenia wyższego staż pracy nie jest wymagany; - na stanowisko referenta:
- w przypadku posiadania wykształcenia wyższego i średniego staż pracy nie jest wymagany.
Wymagania dodatkowe:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą kancelaryjną lub sekretariatu;
- znajomość zagadnień dotyczących działalności Narodowego Funduszu Zdrowia;
- biegła obsługa komputera;
- biegła znajomość pakietu MS Office;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- umiejętność samodzielnego ustalenia priorytetów przy wykonywaniu zadań;
- umiejętność organizowania pracy własnej, analitycznego i syntetycznego myślenia oraz formułowania wniosków;
- rzetelność i terminowość;
- zdolność przyswajania nowych informacji;
- umiejętność argumentowania, formułowania wniosków na podstawie analizy dokumentacji;
- wyrażanie się w sposób precyzyjny i adekwatny do określonej sytuacji;
- współpraca z innymi pracownikami w zakresie realizowanych zadań;
- obowiązkowość, sumienność, umiejętność organizowania własnej pracy i gospodarowania czasem;
- odporność na stres;
- odpowiedzialność;
- wysoka kultura osobista;
- znajomość języka angielskiego;
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy
- zlecenia lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW