Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Bydgoszcz Sekretarka Bydgoszcz
Referent / Specjalista w sekretariacie Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych

Referent / Specjalista w sekretariacie Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych

UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera
Bydgoszcz
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
3 godz. temu

UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU

Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy

zatrudni pracownika na stanowisko

referenta/specjalisty
w sekretariacie
Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Główne obowiązki:

  • koordynowanie kalendarza Dyrektora Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów,
  • prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych oraz segregowanie i przekazywanie korespondencji
    do pracowników CWBK,
  • zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych,
  • przyjmowanie interesantów,
  • odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,
  • organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych Dyrektora Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych,
  • organizacja wyjazdów służbowych Dyrektora Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych,
  • dbałość o porządek w biurze,
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora UCWBK.

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe,
  • biegła znajomość obsługi komputera, przede wszystkim pakietu MS Office,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność redagowania pism oraz szybkiego pisania na klawiaturze,
  • zdolności organizacyjne,
  • terminowość, skrupulatność i dbałość o szczegóły,
  • umiejętność działania pod presją czasu,
  • wysoka kultura osobista,
  • wysokie zdolności interpersonalne, komunikatywność, samodzielność i otwartość na współpracę.

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • znajomość środowiska administracyjnego Uczelni.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w renomowanej Uczelni,
  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i programu opieki medycznej,
  • możliwość skorzystania z pakietu świadczeń socjalnych, m.in.:
    • dofinansowania biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe,
    • dofinansowania do karty Multisport,
    • dofinansowania opłat z tytułu uczęszczania dziecka do żłobka, przedszkola lub innych placówek wychowania przedszkolnego,
    • dofinansowania wypoczynku, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży,
    • preferencyjnych pożyczek.

Pisemne oferty należy przesyłać za pomocą przycisku aplikacyjnego lub w postaci papierowej na adres:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 15
85-067 Bydgoszcz
z dopiskiemrekrutacja – sekretariat UCWBK
w terminie do 13.12.2024 r.

 

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Warunkiem koniecznym jest załączenie podpisanej klauzuli (załącznik do ogłoszenia).
 
Informacje o procedurze dokonywania zgłoszeń wewnętrznych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu są dostępne na stronie: https://www.umk.pl/kontakt/zgloszenia-wewnetrzne/.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

 

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11 w 87-100 Toruń (Uczelnia).

  2. Pana/Pani dane osobowe uzyskane w związku z udziałem w prowadzonej przez nas rekrutacji będą przetwarzane:

  1. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – w celu podjęcia przez nas niezbędnych czynności zmierzających do zawarcia umowy, przy czym ostatecznie umowa może nie zostać zawarta,

  2. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 221 Kodeksu Pracy – w celu pozyskania informacji niezbędnych dla prawidłowego przebiegu procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych rekrutacji w przypadku udzielenia Pana/Pani zgody wyrażonej pisemnie na czas określony w oświadczeniu zgody,

  3. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu:

    1. umożliwienia nam nawiązania bezpośredniego i szybkiego kontaktu za pośrednictwem e-mail
      lub numeru telefonu,

    2. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami wynikającymi z procesu rekrutacyjnego.

  1. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez nas przez okres prowadzenia rekrutacji na wskazane stanowisko
    i niezwłocznie niszczone po jej zakończeniu lub na czas określony w oświadczeniu zgody.

  2. Przysługują Panu/Pani prawa, które zrealizujemy na wniosek o:

    1. żądanie dostępu do danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania,

    2. żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

    3. sprzeciw wobec przetwarzania,

    4. przeniesienie danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych do innego administratora.

  3. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu, w którym zostały zebrane.

  4. Jeżeli przetwarzanie odbywa się w oparciu o zgodę to przysługuje Panu/Pani prawo do jej cofnięcia
    w każdym czasie, ale cofnięcie to nie wywołuje skutków prawnych w stosunku do przetwarzania, które odbywało się
    na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

  5. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  6. Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, taki jak współpracująca z nami kancelaria prawna.

  7. Na dzień zbierania Pana/Pani danych osobowych nie planujemy przekazywać ich poza EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię), nie wykluczając tego w przyszłości, o czym zostanie Pan/Pani poinformowania
    ze stosownym wyprzedzeniem.

  8. W stosunku do Pana/Pani nie będą prowadzone działania polegające na podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one również podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.

  9. W celu skontaktowania się z nami w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych może Pan/Pani przesłać do nas list na adres korespondencyjny z dopiskiem „IOD” lub wysłać wiadomość e-mail na adres naszego Inspektora Ochrony Danych: iod@umk.pl.

Po zapoznaniu się z treścią powyższej informacji wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez UMK w Toruniu dla celu związanego z rekrutacją na stanowisko referenta/specjalisty w sekretariacie Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych.

(data i podpis)

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera

UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU w Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy

Podobne oferty

  • Referent / Specjalista w Dziekanacie Wydziału Lekarskiego

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Główne obowiązki: obsługa administracyjno–biurowa spraw realizowanych przez Katedrę Dermatologii i Wenerologii, organizacja obsługi studentów, nauczycieli akademickich i innych pracowników Katedry Dermatologii i Wenerologii, nadzór nad właściwym zabezpieczeniem wyposażenia sekretariatu...
  • Executive assistant

    AGRO-SIEĆ Maszyny Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your responsibilities Preparation data, statements taking into account current priorities, expectations and business tasks; Preparation of business presentations using MS office (in Polish and English) Translation of internal communications and company documents for the purposes of cooperation with...
  • Pracownik Sekretariatu

    Staff Partners   Warszawa, Wilanów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat   35,00 zł brutto/godz.
    3 dni
    Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu – odbieranie/łączenie telefonów oraz przyjmowanie gości; obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej; organizacja spotkań; organizacja podróży służbowych pracowników firmy; współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, dostawcami...
  • Pracownik sekretariatu medycznego

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zarządzanie dokumentacją medyczną, Obsługa systemów informatycznych Rozliczanie procedur medycznych; Prowadzenie kolejki oczekujących zgodnie z wytycznymi NFZ; Przygotowywanie oraz obsługa korespondencji;
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Referent / Referentka ds. obsługi sekretariatu i social mediów

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z obsługą sekretariatu Wydziału oraz obsługą social mediów w ramach działalności wydziałowej. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Dziekana Wydziału, organizacja...
  • Pracownik sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
  • Referent / Specjalista administracyjny w Centrum Rozwoju Artysty

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do obowiązków będzie należało m.in.: organizacja projektów rozwojowych i szkoleniowych realizowanych w ramach Centrum Rozwoju Artysty, w tym w ramach Biura Karier, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej projektów (m.in. umów cywilnoprawnych, zamówień do podwykonawców, regulaminów,...
  • Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów, w tym m. in.: z rekrutacją na studia, przenoszeniem się i opuszczaniem Akademii przez studentów, sesjami egzaminacyjnymi, zakończeniem studiów, sporządzanie planów i analiz...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...