Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Bydgoszcz Specjalista ds. Administracyjnych Bydgoszcz
Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów CM

Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów CM

UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera
Bydgoszcz
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
8 godz. temu
UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU
Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
zatrudni na stanowisko
referenta / specjalisty
w Dziale Nauki i Projektów Collegium Medicum
Miejsce pracy: Bydgoszcz

Główne obowiązki:

  • obsługa administracyjno-finansowa projektów o charakterze międzynarodowym,
  • współpraca z pracownikami oraz studentami w ramach obsługiwanych projektów,
  • doradztwo i wsparcie kadry akademickiej w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania  na realizację projektów mających na celu umiędzynarodowienie, w tym organizacja spotkań  informacyjnych,
  • przygotowywanie i weryfikacja wniosków projektowych pod kątem formalnym,
  • sporządzanie rejestrów i ewidencji w zakresie przydzielonych zadań,
  • prowadzenie polityki informacyjno – promocyjnej Działu.

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe,
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, co najmniej na poziomie B2,
  • biegła znajomość obsługi komputera, w tym MS Office,
  • znajomość zasad opracowywania wniosków, kosztów kwalifikowalnych, sprawozdawczości,
  • wysokie zdolności organizacyjne,
  • komunikatywność i otwartość na współpracę,
  • samodzielność, sumienność i dokładność,
  • umiejętność działania pod presją czasu,
  • wysoka kultura osobista.

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie w przygotowywaniu i/lub realizacji projektów finansowanych ze środków UE,
  • certyfikat potwierdzający znajomość języka angielskiego,
  • znajomość środowiska administracyjnego uczelni.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w renomowanej Uczelni,
  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i programu opieki medycznej,
  • możliwość skorzystania z pakietu świadczeń socjalnych, m.in.:
    • dofinansowania biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe,
    • dofinansowania do karty Multisport,
    • dofinansowania opłat z tytułu uczęszczania dziecka do żłobka, przedszkola lub innych placówek
      wychowania przedszkolnego,
    • dofinansowania wypoczynku, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży,
    • preferencyjnych pożyczek.

Pisemne oferty należy przesyłać za pomocą przycisku aplikacyjnego lub w postaci papierowej na adres:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
Ul. Jagiellońska 15
85-067 Bydgoszcz
Dział Spraw Pracowniczych CM
z dopiskiemrekrutacja – referent/specjalista do Działu Nauki i Projektów CM (międzynarodowe)
w terminie do 15.11.2024 r.
 
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Warunkiem koniecznym jest załączenie podpisanej klauzuli (załącznik do ogłoszenia).
 
Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928), informacje o procedurze dokonywania zgłoszeń wewnętrznych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu są dostępne na stronie: https://www.umk.pl/kontakt/zgloszenia-wewnetrzne/.

 

Załącznik do ogłoszenia

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych – kandydaci do pracy

 

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11 w 87-100 Toruń (Uczelnia).
  2. Pana/Pani dane osobowe uzyskane w związku z udziałem w prowadzonej przez nas rekrutacji będą przetwarzane:
    1. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – w celu podjęcia przez nas niezbędnych czynności zmierzających do zawarcia umowy, przy czym ostatecznie umowa może nie zostać zawarta,
    2. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 221 Kodeksu Pracy – w celu pozyskania informacji niezbędnych dla prawidłowego przebiegu procesu rekrutacyjnego,
    3. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu:
      1. umożliwienia nam nawiązania bezpośredniego i szybkiego kontaktu za pośrednictwem e-mail
        lub numeru telefonu,
      2. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami wynikającymi z procesu rekrutacyjnego.
  3. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez nas przez okres prowadzenia rekrutacji na wskazane stanowisko i niezwłocznie niszczone po jej zakończeniu.
  4. Przysługują Panu/Pani prawa, które zrealizujemy na wniosek o:
    1. żądanie dostępu do danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania,
    2. żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    3. sprzeciw wobec przetwarzania,
    4. przeniesienie danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych do innego administratora.
  5. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu, w którym zostały zebrane.
  6. Jeżeli przetwarzanie odbywa się w oparciu o zgodę to przysługuje Panu/Pani prawo do jej cofnięcia w każdym czasie, ale cofnięcie to nie wywołuje skutków prawnych w stosunku do przetwarzania, które odbywało się na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  7. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, taki jak współpracująca z nami kancelaria prawna.
  9. Na dzień zbierania Pana/Pani danych osobowych nie planujemy przekazywać ich poza EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię), nie wykluczając tego w przyszłości, o czym zostanie Pan/Pani poinformowania ze stosownym wyprzedzeniem.
  10. W stosunku do Pana/Pani nie będą prowadzone działania polegające na podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one również podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.
  11. W celu skontaktowania się z nami w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych może Pan/Pani przesłać do nas list na adres korespondencyjny z dopiskiem „IOD” lub wysłać wiadomość e-mail na adres naszego Inspektora Ochrony Danych: iod@umk.pl.
Po zapoznaniu się z treścią powyższej informacji wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych  przez UMK w Toruniu dla celu związanego z rekrutacją na stanowisko referenta/specjalisty w Dziale Nauki i Projektów Collegium Medicum.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera

UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU w Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy

Podobne oferty

  • Referent / specjalista w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne obowiązki: obsługa administracyjna studentów studiów anglojęzycznych, w tym: prawidłowe prowadzenie teczek studentów, obsługa systemu USOS, nadzór nad płatnościami, współpraca z jednostkami dydaktycznymi i administracyjnymi w zakresie studiów anglojęzycznych, prowadzenie...
  • Pracownik administracyjny z językiem angielskim

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Toruń    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    zarządzanie dokumentacją w języku angielskim, współpracę z firmami i instytucjami na całym świecie, operacyjne wsparcie w tworzeniu i rozwijaniu zagranicznych spółek, tłumaczenie dokumentów w obu kierunkach: polski–angielski, monitorowanie budżetu projektów pod kątem wydatków,...
  • Specjalista ds. finansowych

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Główne obowiązki: analiza propozycji budżetu badania i weryfikowanie treści protokołu pod kątem procedur oraz ich wycena; bieżące i zgodne z umową o prowadzenie badania w zakresie przygotowywania rozliczeń i faktur dotyczących wykonanych w ramach badania procedur medycznych (zgodne z...
  • Referent / Specjalista Dziale Zaopatrzenia

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Główne obowiązki: realizacja zakupów na potrzeby Uczelni w oparciu o przepisy Ustawy prawo zamówień publicznych oraz na podstawie regulacji wewnętrznych Uniwersytetu, prowadzenie dokumentacji zakupowej i rejestrów zamówień, rzetelny opis dokumentów, bieżąca współpraca z pracownikami...
  • Sales Enablement Platform Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    Trakcja S.A.   Żyrardów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Opis stanowiska Obsługa sekretariatu biura budowy - wsparcie w obsłudze bieżących kontraktów w zakresie pracy biurowej; Przygotowywanie wymaganej dokumentacji i dbanie o jej archiwizację, Tworzenie prostej korespondencji; Tworzenie zestawień i raportów; Bieżąca obsługa pism...
  • Samodzielny referent / Specjalista – Dziekanat Wydziału Zarządzania i Nauk o Jakości

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Do podstawowych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało m.in.: zakładanie i prowadzenie akt osobowych studentów WZNJ, wprowadzanie danych o studentach do elektronicznego systemu obsługi studentów USOS, przygotowywanie danych do okresowych sprawozdań – POLON, sporządzanie...
  • Specjalista ds. Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy wykorzystaniu monitorowania GPS),...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Puławska 455    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów...
  • Specjalista ds. współpracy z partnerami zewnętrznymi – Pion Prorektora ds. Umiędzynarodowienia, Współpracy i Rozwoju

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Wymagania kwalifikacyjne, Wykształcenie, Doświadczenie zawodowe: wykształcenie wyższe (preferowane w obszarze nauk inżynieryjno-technicznych lub life-science), doświadczenie we współpracy z podmiotami zewnętrznymi, bardzo dobra udokumentowana znajomość języka angielskiego, bardzo dobra...