Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Bydgoszcz Specjalista ds. Administracyjnych Bydgoszcz
Referent / Specjalista w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM

Referent / Specjalista w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM

UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera
Bydgoszcz
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
7 godz. temu
UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU
Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
zatrudni na stanowisko
referenta/specjalisty
w
Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Główne obowiązki:
  • prowadzenie spraw związanych z długoterminowym odpłatnym najmem/dzierżawą nieruchomości, powierzchni i lokali użytkowych,
  • prowadzenie spraw związanych z odprowadzaniem podatku od nieruchomości,
  • prowadzenie spraw związanych z obowiązkowym ubezpieczeniem badań klinicznych i eksperymentów medycznych,
  • prowadzenie spraw związanych ze zlecaniem usług.
Wymagania konieczne:
  • wykształcenie wyższe,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność redagowania pism,
  • skrupulatność, terminowość i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy, w tym pracy zespołowej,
  • umiejętność działania pod presją czasu,
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  • chęć podejmowania nowych wyzwań oraz podnoszenia kwalifikacji.
Dodatkowym atutem będzie:
  • znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych,
  • doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych,
  • znajomość środowiska administracyjnego Uczelni.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w renomowanej Uczelni,
  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i programu opieki medycznej,
  • możliwość skorzystania z pakietu świadczeń socjalnych, m.in.:
  • dofinansowania biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe,
  • dofinansowania do karty Multisport,
  • dofinansowania opłat z tytułu uczęszczania dziecka do żłobka, przedszkola lub innych placówek wychowania przedszkolnego,
  • dofinansowania wypoczynku, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży,
  • preferencyjnych pożyczek.

Pisemne oferty należy przesyłać za pomocą przycisku aplikacyjnego lub w postaci papierowej na adres:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
Ul. Jagiellońska 15
85-067 Bydgoszcz
Dział Spraw Pracowniczych CM
z dopiskiem „rekrutacja – referent/specjalista do Działu Administracyjno-Gospodarczego CM
w terminie do 18.10.2024 r.

 

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Warunkiem koniecznym jest załączenie podpisanej klauzuli (załącznik do ogłoszenia).
 
Informacje o procedurze dokonywania zgłoszeń wewnętrznych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika
w Toruniu są dostępne na stronie:
https://www.umk.pl/kontakt/zgloszenia-wewnetrzne/.

Załącznik do ogłoszenia

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych – kandydaci do pracy

 

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11 w 87-100 Toruń (Uczelnia).
  2. Pana/Pani dane osobowe uzyskane w związku z udziałem w prowadzonej przez nas rekrutacji będą przetwarzane:
    1. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – w celu podjęcia przez nas niezbędnych czynności zmierzających do zawarcia umowy, przy czym ostatecznie umowa może nie zostać zawarta,
    2. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 221 Kodeksu Pracy – w celu pozyskania informacji niezbędnych dla prawidłowego przebiegu procesu rekrutacyjnego,
    3. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu:
      1. umożliwienia nam nawiązania bezpośredniego i szybkiego kontaktu za pośrednictwem e-mail
        lub numeru telefonu,
      2. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami wynikającymi z procesu rekrutacyjnego.
  3. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez nas przez okres prowadzenia rekrutacji na wskazane stanowisko i niezwłocznie niszczone po jej zakończeniu.
  4. Przysługują Panu/Pani prawa, które zrealizujemy na wniosek o:
    1. żądanie dostępu do danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania,
    2. żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    3. sprzeciw wobec przetwarzania,
    4. przeniesienie danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych do innego administratora.
  5. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu, w którym zostały zebrane.
  6. Jeżeli przetwarzanie odbywa się w oparciu o zgodę to przysługuje Panu/Pani prawo do jej cofnięcia w każdym czasie, ale cofnięcie to nie wywołuje skutków prawnych w stosunku do przetwarzania, które odbywało się na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  7. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, taki jak współpracująca z nami kancelaria prawna.
  9. Na dzień zbierania Pana/Pani danych osobowych nie planujemy przekazywać ich poza EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię), nie wykluczając tego w przyszłości, o czym zostanie Pan/Pani poinformowania ze stosownym wyprzedzeniem.
  10. W stosunku do Pana/Pani nie będą prowadzone działania polegające na podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one również podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.
  11. W celu skontaktowania się z nami w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych może Pan/Pani przesłać do nas list na adres korespondencyjny z dopiskiem „IOD” lub wysłać wiadomość e-mail na adres naszego Inspektora Ochrony Danych: iod@umk.pl.

Po zapoznaniu się z treścią powyższej informacji wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych  przez UMK w Toruniu dla celu związanego z rekrutacją na stanowisko referenta/specjalisty w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM.

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera

UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU w Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy

Podobne oferty

  • Referent / specjalista w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne obowiązki: obsługa administracyjna studentów studiów anglojęzycznych, w tym: prawidłowe prowadzenie teczek studentów, obsługa systemu USOS, nadzór nad płatnościami, współpraca z jednostkami dydaktycznymi i administracyjnymi w zakresie studiów anglojęzycznych, prowadzenie...
  • Referent / Specjalista w sekretariacie Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Główne obowiązki: koordynowanie kalendarza Dyrektora Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów, prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań...
  • Business Improvement Officer z językiem angielskim

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Jako Business Administrator będziesz odpowiedzialny za: pracę administracyjną z dokumentacją w języku angielskim, współpraca i wsparcie zespołu AML, przy zgłaszaniu podejrzanych transakcji regulatorowi, tłumaczenie dokumentów na język angielski i odwrotnie, wsparcie researchu stanu...
  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   kujawsko-pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Referent / Specjalista w Dziale Energetyki CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne obowiązki: rozliczanie mediów (faktury, refaktury, korekty, noty obciążeniowe), wystawianie refaktur wraz z prowadzeniem baz danych (zużycia, koszty), współuczestnictwo w tworzeniu, zawieraniu umów oraz porozumień dotyczących mediów, przyjmowanie i zlecanie serwisu sprzętu AGD i...
  • Zastępca kierownika w Dziale Spraw Pracowniczych CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Główne obowiązki: bieżąca współpraca z kierownikiem w zakresie pracy działu, zastępowanie kierownika podczas jego nieobecności w pracy, pełna obsługa kadrowa ok. 250 pracowników, rozliczanie czasu pracy, rzetelne prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej z rozliczeniem czasu...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Włocławek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Specjalista ds. administracji

    Elektronika Spółka Akcyjna   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Opis stanowiska: Specjalista ds. Administracji pełni kluczową rolę w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania firmy poprzez kompleksowe zarządzanie: flotą samochodów służbowych, umowami najmu, aktywami oraz wyposażeniem i stanem majątku. Dążenie do porządku i sumienność w wykonywaniu...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    4 godz.
    Kluczowe obowiązki: Obsługa kancelarii oddziału. Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Obsługa korespondencji oddziału i programów ZSI, EZD PUW, EUDT. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Wsparcie obsługi procesów administracyjnych realizowanych przez oddział.
  • Specjalista ds. Administracji i Logistyki Projektów

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, ul. Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Opis stanowiska: Przygotowywanie zamówień i zleceń zgodnie ze specyfikacją projektu. Przygotowywanie umów ramowych z dostawcami i podwykonawcami. Współpraca z działem prawnym przy opiniowaniu umów z podwykonawcami. Współpraca z działem finansowym, aktualizacja gwarancji bankowych i...