Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Bydgoszcz Specjalista ds. Administracyjnych Bydgoszcz
Referent / specjalista w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim

Referent / specjalista w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim

UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera
Bydgoszcz
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
3 godz. temu
UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU
Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
zatrudni na stanowisko
referenta / specjalisty
w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim CM UMK

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Główne obowiązki:
  • obsługa administracyjna studentów studiów anglojęzycznych, w tym:
    • prawidłowe prowadzenie teczek studentów,
    • obsługa systemu USOS,
    • nadzór nad płatnościami,
  • współpraca z jednostkami dydaktycznymi i administracyjnymi w zakresie studiów anglojęzycznych,
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji,
  • wykonywanie tłumaczeń językowych na potrzeby jednostki.
Wymagania konieczne:
  • wykształcenie wyższe,
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • umiejętność pracy zespołowej,
  • komunikatywność,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • skrupulatność, terminowość i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Dodatkowym atutem będzie:
  • ukończone studia wyższe i/lub studia podyplomowe na kierunku filologia angielska lub lingwistyka stosowana z j. angielskim,
  • doświadczenie w pracy na uczelni wyższej,
  • doświadczenie w działaniach marketingowych prowadzonych z użyciem wybranych platform społecznościowych.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w renomowanej Uczelni,
  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i programu opieki medycznej,
  • możliwość skorzystania z pakietu świadczeń socjalnych, m.in.:
    • dofinansowania biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe,
    • dofinansowania do karty Multisport,
    • dofinansowania opłat z tytułu uczęszczania dziecka do żłobka, przedszkola lub innych placówek wychowania przedszkolnego,
    • dofinansowania wypoczynku, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży,
    • preferencyjnych pożyczek.

Pisemne oferty należy przesyłać za pomocą przycisku aplikacyjnego lub w postaci papierowej na adres:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
Ul. Jagiellońska 15
85-067 Bydgoszcz
Dział Spraw Pracowniczych CM
z dopiskiem „rekrutacja – referent / specjalista w Centrum Kształcenia w J. Angielskim CM UMK"
w terminie do 29 grudnia 2024 r.

 

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Warunkiem koniecznym jest załączenie podpisanej klauzuli (załącznik do ogłoszenia).
 
Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928), informacje o procedurze dokonywania zgłoszeń wewnętrznych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu są dostępne na stronie: https://www.umk.pl/kontakt/zgloszenia-wewnetrzne/.

Załącznik do ogłoszenia

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych – kandydaci do pracy

 

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11 w 87-100 Toruń (Uczelnia).
  2. Pana/Pani dane osobowe uzyskane w związku z udziałem w prowadzonej przez nas rekrutacji będą przetwarzane:
    1. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – w celu podjęcia przez nas niezbędnych czynności zmierzających do zawarcia umowy, przy czym ostatecznie umowa może nie zostać zawarta,
    2. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 221 Kodeksu Pracy – w celu pozyskania informacji niezbędnych dla prawidłowego przebiegu procesu rekrutacyjnego,
    3. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu:
      1. umożliwienia nam nawiązania bezpośredniego i szybkiego kontaktu za pośrednictwem e-mail
        lub numeru telefonu,
      2. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami wynikającymi z procesu rekrutacyjnego.
  3. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez nas przez okres prowadzenia rekrutacji na wskazane stanowisko i niezwłocznie niszczone po jej zakończeniu.
  4. Przysługują Panu/Pani prawa, które zrealizujemy na wniosek o:
    1. żądanie dostępu do danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania,
    2. żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    3. sprzeciw wobec przetwarzania,
    4. przeniesienie danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych do innego administratora.
  5. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu, w którym zostały zebrane.
  6. Jeżeli przetwarzanie odbywa się w oparciu o zgodę to przysługuje Panu/Pani prawo do jej cofnięcia w każdym czasie, ale cofnięcie to nie wywołuje skutków prawnych w stosunku do przetwarzania, które odbywało się na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  7. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, taki jak współpracująca z nami kancelaria prawna.
  9. Na dzień zbierania Pana/Pani danych osobowych nie planujemy przekazywać ich poza EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię), nie wykluczając tego w przyszłości, o czym zostanie Pan/Pani poinformowania ze stosownym wyprzedzeniem.
  10. W stosunku do Pana/Pani nie będą prowadzone działania polegające na podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one również podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.
  11. W celu skontaktowania się z nami w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych może Pan/Pani przesłać do nas list na adres korespondencyjny z dopiskiem „IOD” lub wysłać wiadomość e-mail na adres naszego Inspektora Ochrony Danych: iod@umk.pl.
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z siedzibą przy ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń (Pracodawca - administrator danych), zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie przez Pracodawcę danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu tj. referenta/specjalisty w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim Collegium Medicum.
W każdym czasie może Pan/Pani cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: praca@cm.umk.pl.
(data i podpis)

Po zapoznaniu się z treścią powyższej informacji wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie przyszłych procesów rekrutacyjnych. Podanie danych osobowych dla potrzeb przyszłych rekrutacji jest dobrowolne i nie ma wpływu na przebieg oraz wyniki prowadzonej bieżąco rekrutacji.
(data i podpis)


Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera

UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU w Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Referent / Specjalista w sekretariacie Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Główne obowiązki: koordynowanie kalendarza Dyrektora Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów, prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań...
  • Referent / Specjalista Dziale Zaopatrzenia CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne obowiązki: realizacja zakupów na potrzeby Uczelni w oparciu o przepisy Ustawy prawo zamówień publicznych oraz na podstawie regulacji wewnętrznych Uniwersytetu, prowadzenie dokumentacji zakupowej i rejestrów zamówień, rzetelny opis dokumentów, bieżąca współpraca z pracownikami...
  • Referent / Specjalista w Dziekanacie Wydziału Lekarskiego

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne obowiązki: obsługa administracyjno–biurowa spraw realizowanych przez Katedrę Dermatologii i Wenerologii, organizacja obsługi studentów, nauczycieli akademickich i innych pracowników Katedry Dermatologii i Wenerologii, nadzór nad właściwym zabezpieczeniem wyposażenia sekretariatu...
  • Specjalista ds. finansowych

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Główne obowiązki: analiza propozycji budżetu badania i weryfikowanie treści protokołu pod kątem procedur oraz ich wycena; bieżące i zgodne z umową o prowadzenie badania w zakresie przygotowywania rozliczeń i faktur dotyczących wykonanych w ramach badania procedur medycznych (zgodne z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Puławska 455    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów...
  • Specjalista ds. postępowań administracyjnych w Wydziale Taryf w Departamencie Gospodarki Wodno-Ściekowej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów między przedsiębiorstwami...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    QBL Wojciech Śliwka   Goleszów, ul. Przemysłowa 17    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    O PRACY W NASZEJ FIRMIE: Praca w naszej firmie, to przede wszystkim interesujące projekty, zróżnicowany wachlarz obowiązków i wiele inspirujących wyzwań. Na stanowisku Specjalisty/ki ds. Administracji należą do nich: Bieżąca obsługa biura / w języku polskim i angielskim. Rozliczanie i...
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    PKP Intercity Remtrak Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Opis stanowiska: Wsparcie kierownika produkcji i mistrzów sekcji przy wszelkich pracach administracyjnych, Aktualizowanie list ewidencyjnych, Współpraca z pracownikami produkcyjnymi oraz działami Spółki.
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;