Ogłoszenie numer: 7824921, z dnia 2022-12-29
Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą
02-675 Warszawa, ul. Wołoska 5
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku
Referent / Specjalista ds. księgowych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Wymiar etat: 1
Status: nabór w toku
Miejsce pracy: Ul. Wołoska 5, Warszawa
Ważne do: 31 grudnia 2022 r.
Czym będziesz się zajmować:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.)
- Sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym rozliczeń finansowych wraz z załączonymi dokumentami źródłowymi, dekretowanie i księgowanie na kontach analitycznych
i syntetycznych - Bieżąca analiza kont księgowych
- Opracowywanie wewnętrznych informacji w sprawie wydatków finansowych
- Sporządzanie przelewów bankowych w programie NBE NBP
- Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych dla jednostki Nadrzędnej
w programie TREZOR 3.0 - Gromadzenie danych do sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych
- Zbieranie projektów planów finansowych oraz przygotowywanie danych niezbędnych do opracowania planów budżetów. Kontrola zgodności dokonanych wydatków z otrzymanym planem budżetowym
- Rozliczanie inwentaryzacji
- Archiwizowanie dokumentów w zakresie finansowo-księgowym
Kogo poszukujemy:
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
- wykształcenie średnie/wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne, administracja
- minimum 2 lata stażu pracy
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- dobra znajomość programu Sage Symfonia ERD Finanse i Księgowość, Trezor 3.0, NBE NBP
- biegła obsługa komputera (MS Office, Excel)
- praktyczna wiedza z zakresu ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
- znajomość jednego języka roboczego UE
- umiejętność definiowania celów i priorytetów oraz organizacji pracy własnej
- umiejętność samodzielnego zdobywania i aktualizowania zdobytej wiedzy w zakresie wykonywanych obowiązków
- kreatywność, dokładność, odpowiedzialność, terminowość w wykonywaniu zadań
Oferujemy
- elastyczny czas pracy
- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- „trzynaste” wynagrodzenie
- pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach)
- dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- dopłata do biletów sportowo-rekreacyjnych
- możliwość rozwoju zawodowego (studia, szkolenia)
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
- nowoczesne biuro w prestiżowej lokalizacji na warszawskim Mokotowie
- miłą atmosferę pracy
Dostępność:
- nasza instytucja jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną
- jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 2%.
Warunki pracy:
- praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 6 godzin dziennie
- miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: budynek wyposażony w windy
Dodatkowe informacje:
Osoba zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną zobowiązana jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz świadectwa pracy potwierdzające wymagany staż pracy. Wszyscy kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru, terminie i miejscu jego przeprowadzenia oraz metodach naboru stosowanych na tym etapie. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone komisyjnie. Prosimy o przesyłanie aplikacji
w sposób wskazany w ogłoszeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 22 390 37 03, 22 390 37 30, 22 390 37 12.
Planujemy następujące metody naboru:
- weryfikacja formalna
- rozmowa kwalifikacyjna
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
- CV,
- list motywacyjny,
- podpisane i zeskanowane Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji.
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
Aplikuj do: 31 grudnia 2022 r.
Aplikuj za pomocą przycisku aplikacyjnego
lub
w formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres: Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą, 02-675 Warszawa ul. Wołoska 5.
Koniecznie z dopiskiem na kopercie: Rekrutacja referent/specjalista ds. księgowych
Decyduje data wpływu oferty do ORPEG.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 22 390 37 02, 22 390 37 05, 22 390 37 23.
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść Klauzuli obowiązku informacyjnego w procesie rekrutacji.