Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Wprowadzanie do elektronicznego systemu wewnętrznego nowych umów kosztowych i przychodowych oraz aktualizację umów istniejących, Podpinanie właściwych obiektów najmu do umów kosztowych i przychodowych w systemie oraz - w przypadku...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów...
Główny zakres obowiązków: rejestrowanie oraz dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej ze Spółki przygotowanie korespondencji do wysyłki pocztowej współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie usług pocztowych przygotowanie i wysyłka korespondencji pocztą kurierską...
Opis stanowiska Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji w Spółce, Organizacja spotkań kadry zarządzającej – przygotowanie stosownej dokumentacji, Obsługa korespondencji wychodzącej/przychodzącej, Sporządzanie raportów, sprawozdań, prezentacji na potrzeby kadry...
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań dla pracowników oraz klientów....
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
7 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców; Obsługa systemów i aplikacji; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; Obsługa urządzeń biurowych; Sporządzanie zamówień; Wsparcie administracyjne; Drobne prace fizyczne, np. przy...
Medicover Sp. z o.o.Warszawa, ul. Elektronowa 2
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Twoimi głównymi obowiązkiem będzie administracyjne wsparcie w bieżącym działaniu Centrum Medycznego, czyli: nadzór nad grafikami lekarskimi, sporządzanie miesięcznych i tygodniowych raportów z działalności placówki (współpraca z pionem finansów), nadzór nad sprzedażą i...
Synevo Sp. z o.o.Warszawa, ul. Dzika 4
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z kontrahentami; Prace magazynowe (czasami trzeba coś przenieść, wypakować itp.) Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień kontrahentów i punktów pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo;
specjalista junior / mid umowa o pracę tymczasową pełny etat 7 000 zł brutto/mies.
6 dni
Zadania: Zaangażowanie w proces importu/eksportu towarów z fabryki Komunikacja z firmą w Kijowie oraz z operatorem logistycznym na terenie Polski; Przygotowywanie i tłumaczenie dokumentów do odpraw celnych; Inne prace administracyjne; Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku biurowym...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my, masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć, dołącz do naszego Zespołu.
Zakres obowiązków:
Obsługa procesu zatrudnienia oraz dokumentacji kadrowej
Administracja środkami trwałymi
Kontrola i administracja rozliczeń zakupów wewnętrznych i zewnętrznych
Nasze oczekiwania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Wykształcenie wyższe
Dobra znajomość pakietu MS Office
Wysoka kultura osobista
Bardzo dobra organizacja pracy własnej
Oferujemy:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa na okres około 1,5 roku
samodzielność, możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
zniżki na zakupy w Makro
ubezpieczenie grupowe na życie na preferencyjnych warunkach
pakiet prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach
dofinansowanie do karty sportowo-rekreacyjnej
dofinansowanie do posiłków
świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.
MAKRO jest częścią METRO Group, jednego z największych na świecie koncernów handlowych, oferuje swoim Klientom produkty najwyższej jakości po możliwie najniższych cenach. Jesteśmy najnowocześniejszą, samoobsługową hurtownią dla przedsiębiorców i ludzi biznesu.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Wprowadzanie do elektronicznego systemu wewnętrznego nowych umów kosztowych i przychodowych oraz aktualizację umów istniejących, Podpinanie właściwych obiektów najmu do umów kosztowych i przychodowych w systemie oraz - w przypadku...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów...
Główny zakres obowiązków: rejestrowanie oraz dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej ze Spółki przygotowanie korespondencji do wysyłki pocztowej współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie usług pocztowych przygotowanie i wysyłka korespondencji pocztą kurierską...
Opis stanowiska Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji w Spółce, Organizacja spotkań kadry zarządzającej – przygotowanie stosownej dokumentacji, Obsługa korespondencji wychodzącej/przychodzącej, Sporządzanie raportów, sprawozdań, prezentacji na potrzeby kadry...
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań dla pracowników oraz klientów....
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
7 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców; Obsługa systemów i aplikacji; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; Obsługa urządzeń biurowych; Sporządzanie zamówień; Wsparcie administracyjne; Drobne prace fizyczne, np. przy...
Medicover Sp. z o.o.Warszawa, ul. Elektronowa 2
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Twoimi głównymi obowiązkiem będzie administracyjne wsparcie w bieżącym działaniu Centrum Medycznego, czyli: nadzór nad grafikami lekarskimi, sporządzanie miesięcznych i tygodniowych raportów z działalności placówki (współpraca z pionem finansów), nadzór nad sprzedażą i...
Synevo Sp. z o.o.Warszawa, ul. Dzika 4
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z kontrahentami; Prace magazynowe (czasami trzeba coś przenieść, wypakować itp.) Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień kontrahentów i punktów pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo;
specjalista junior / mid umowa o pracę tymczasową pełny etat 7 000 zł brutto/mies.
6 dni
Zadania: Zaangażowanie w proces importu/eksportu towarów z fabryki Komunikacja z firmą w Kijowie oraz z operatorem logistycznym na terenie Polski; Przygotowywanie i tłumaczenie dokumentów do odpraw celnych; Inne prace administracyjne; Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku biurowym...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...