Referent prawny

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Myszkowie
Myszków
praca stacjonarna
1 dzień temu
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Myszkowie
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent prawny
Miejsce pracy: Myszków
Ogłoszenie o naborze Nr 143900

Warunki pracy

Praca przy komputerze, także poza siedzibą Inspektoratu, praca na VI piętrze, pomieszczenia biurowe dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - winda oraz drzwi o odpowiedniej szerokości

Zakres zadań

  • prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego
  • prowadzenie postępowań egzekucyjnych w zakresie właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego
  • rozpatrywanie skarg i wniosków wpływających do Inspektoratu
  • prowadzenie ewidencji wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych
  • archiwizowanie akt, obsługa kancelaryjna

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • Znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Umiejętność obsługi komputera
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych dnia 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed dniem 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • komunikatywność, dyspozycyjność
  • umiejętność organizacji pracy

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych dnia 1 sierpnia 1972 r. i później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-29 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Myszkowie
ul. K. Pułaskiego 6
42 - 300 Myszków
z dopiskiem na kopercie "Nabór - referent prawny"

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Magazynowych

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin, ul. Odkrywkowa 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    OPIS STANOWISKA prowadzenie elektronicznych wykazów stanów magazynowych, katalogowanie wszystkich sprzętów oraz materiałów oraz kontrolowanie stanów magazynowych, prowadzenie wykazów wymagających okresowego przeglądu oraz przekazywanie do legalizacji, sporządzanie rejestrów oraz...
  • Referent ds. kadr

    BetaMed S.A.   Chorzów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    sporządzanie dokumentacji kadrowej wprowadzanie danych do systemu kadrowego ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich rozliczanie delegacji sporządzanie raportów i analiz kadrowych ścisła współpraca z działem płac i księgowości
  • Specjalista ds. Administracji i Logistyki Projektów

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Będzin, ul. Sielecka 63    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie zamówień i zleceń zgodnie ze specyfikacją projektu. Przygotowywanie umów ramowych z dostawcami i podwykonawcami. Współpraca z działem prawnym przy opiniowaniu umów z podwykonawcami. Współpraca z działem finansowym, aktualizacja gwarancji bankowych i...
  • Starszy referent w Instytucie Informatyki

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, pl. Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Typowe zadania związane z działaniem sekretariatu jednostki organizacyjnej w uczelni wyższej, w tym: Bieżące sprawy, w tym na przykład przygotowanie pism, rozliczeń finansowych, umów,...
  • Referent w Centrum Aktywności Studenckiej i Doktoranckiej

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu
    2 dni
    Nazwa stanowiska: referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: ½ etatu Zakres obowiązków Prowadzenie sekretariatu Samorządu Studentów Uniwersytetu Wrocławskiego. Prowadzenie pełnego rejestru dokumentacji Samorządu Studentów zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z ich rejestrowaniem w...
  • Referent / Specjalista w Dziale Energetyki CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Główne obowiązki: rozliczanie mediów (faktury, refaktury, korekty, noty obciążeniowe), wystawianie refaktur wraz z prowadzeniem baz danych (zużycia, koszty), współuczestnictwo w tworzeniu, zawieraniu umów oraz porozumień dotyczących mediów, przyjmowanie i zlecanie serwisu sprzętu AGD i...
  • Specjalista ds. Organizacyjno - Rozliczeniowych

    Konsorcjum Stali S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Opis stanowiska: zarządzanie dokumentacją: prowadzenie i archiwizacja dokumentacji handlowej, umów, faktur, atestów, przygotowanie korespondencji, obsługa programów komputerowych: obsługa pakietu Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych systemów informatycznych wykorzystywanych w firmie,...
  • Pracownik administracyjny

    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   4 300 - 5 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: bieżące prace adminstracyjne, dbanie o zaopatrzenie biura w art. biurowe, środki czystości itp., zastępowanie fakturzystki w razie jej nieobecności, zastępowanie sekretarki w razie jej nieobecności, wsparcie działu zakupów w bieżących pracach, współpraca z innymi...
  • Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Zarzecze 13B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę wpływającej dokumentacji w EZD, redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, prowadzenie rejestrów Wydziału Organizacyjnego, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na usługi oraz zakupy,...
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;