Praca.pl Praca Opolskie Opole Referent Opole
Referent prawno-administracyjny

Referent prawno-administracyjny

Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu
Opole
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa8 dni temu
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu
Opolski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent prawno-administracyjny
Miejsce pracy: Opole
Ogłoszenie o naborze Nr 142823

Warunki pracy

Praca biurowa (przy komputerze pow. 4 godzin dziennie, obsługa urządze biurowych jak komputer, drukarka, ksero, skaner, niszczarka). Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsięborstwa itd. Zagrożenie korupcją.

Zakres zadań

  • Przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w sprawach należących do właściwości organu w I i II instancji;
  • Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego;
  • Przygotowywanie projektów pism do Wojewódzkiego i Naczelnego Sądu Administracyjnego, organów administracji publicznej, stron postępowań i innych osób i podmiotów;
  • Prowadzenie postępowania w trybach nadzwyczajnych;
  • Rozpatrywanie skarg powszechnych oraz ponagleń w trybie art. 37 Kpa;
  • Przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawy oraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień;
  • Kompletowanie i porządkowanie akta, zgodnie z instrukcją kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa budowlanego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce;
  • Umiejętności redakcyjne;
  • Umiejętność analitycznego myślenia;
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych, rozwiązywania problemów.
  • Nieposzlakowana opinia
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Komunikatywność;
  • Systematyczność;
  • Umiejętność pracy w zespole.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o znajomości przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa budowlanego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
  • Oświadczenie o umiejętności stosowania prawa w praktyce;
  • Oświadczenie o umiejętnościach redakcyjnych;
  • Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączeniu)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-30 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu
ul. Ozimska 19
45-057 Opole

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   opolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   opolskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Starszy referent w Instytucie Informatyki

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, pl. Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Typowe zadania związane z działaniem sekretariatu jednostki organizacyjnej w uczelni wyższej, w tym: Bieżące sprawy, w tym na przykład przygotowanie pism, rozliczeń finansowych, umów,...
  • Kontroler stanów magazynowych

    Schenker sp z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Zakres zadań: Obsługa informatycznego systemu zarządzania magazynem WMS, Przygotowywanie prezentacji i raportów, Obsługa klienta, bezpośredni kontakt z klientem (mailowy i telefoniczny), Nadzór nad ustalonymi KPI, Kontrola nad prawidłową obsługą zleceń według wytycznych klienta,...
  • Starszy referent w Centrum Kształcenia na Odległość

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Organizacja pracy z zastosowaniem procedur i wytycznych. Obsługa organizacyjna i administracyjna szkoleń i kursów dokształcających prowadzonych przez Centrum Kształcenia na Odległość. Obsługa...
  • Samodzielny Referent / Samodzielna Referentka ds. obsługi studentów

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    12 godz.
    Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną studentów. Zakres obowiązków: ​obsługa administracyjna studentów wydziału, w tym cudzoziemców, przygotowanie i wydawanie dokumentów dla studentów i absolwentów, naliczanie i rozliczanie...
  • Referent przygotowujący dokumentację o zamówienie publiczne

    Pomorska Grupa Konsultingowa S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Zakres obowiązków Uczestnictwo w przygotowaniu dokumentacji dla postępowań o zamówienie publiczne, w tym Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) z załącznikami. Przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań zamówieniowych. Pełnienie roli członka w komisji przetargowej - analiza i...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Studentów

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Główne obowiązki: udzielanie wsparcia i opieka nad studentami realizującymi studia w języku angielskim, prowadzenie dokumentacji z przebiegu studiów, w tym dokumentacji elektronicznej, współorganizacja wydarzeń dla studentów międzynarodowych, współpraca z wykładowcami, także...
  • Assistant Legal & Compliance

    Polpharma Biologics   Warszawa, ul. Bobrowiecka    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Usprawnianie procesów: Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań technicznych w celu optymalizacji obiegu dokumentów i automatyzacji procesów wewnętrznych. Zarządzanie dokumentacją: Prowadzenie repozytorium umów handlowych oraz dokumentów korporacyjnych, koordynacja obiegu i...
  • Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Główne obowiązki: obsługa administracyjno-finansowa projektów międzynarodowych, inicjowanie współpracy z uczelniami zagranicznymi w zakresie umów bilateralnych, obsługa administracyjno-finansowa mobilności pracowników i studentów w ramach programów; międzynarodowych, współpraca ze...