Referent prawno-administracyjny

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Piła
praca stacjonarna
4 dni temu
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent prawno-administracyjny
Miejsce pracy: Piła
Ogłoszenie o naborze Nr 139427

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie urzędu,
  • praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner, telefon),
  • oświetlenie pomieszczenia pracy światłem naturalnym i sztucznym,
  • praca siedząca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • wyposażenie stanowiska pracy zgodne z zaleceniami ergonomii, oświetlenie pomieszczenia pracy zgodne z wymogami.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • budynek dwukondygnacyjny, 
  • w pobliżu wejścia do budynku znajduje się wyznaczone miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością,
  • wejście do budynku zapewnia dostęp osobie z niepełnosprawnościami,
  • w budynku brak toalety przystosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • budynek wymaga prac przystosowawczych, do tego by mogły w nim pracować osoby niepełnosprawne,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
  • narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, telefon.

Zakres zadań

  • Przekazuje pracownikom, funkcjonariuszom, komórce organizacyjnej wszelkie informacje, które dotyczą obsługi kadrowej, w tym w szczególności dotyczące czasu pracy/służby, urlopów, delegacji, nadgodzin i przedłużonego czasu służby zgodnie z dyspozycją kierownika.
  • Obsługuje komórkę organizacyjną oraz pracowników i funkcjonariuszy w zakresie obsługi kadrowej, w tym w szczególności w zakresie dokumentów dotyczących czasu pracy, urlopów, delegacji, nadgodzin i przedłużonego czasu służby.
  • Obsługuje pocztę mailową sekretariatu – w tym obsługa SZD.
  • Odbiera i wysyła pocztę, w tym wstępnie dekretuje na podstawie rejestrów i ewidencji przed przedłożeniem jej kierownikowi.
  • Przyjmuje, gromadzi i wydaje akta Referatu (w tym obsługa ZED i ESKS, AKU KCIK).
  • Prowadzi ewidencje i wykazy Referatu (w tym czas pracy funkcjonariuszy).
  • Archiwizuje akta i ewidencje.
  • Wykonuje inne polecenia bezpośredniego przełożonego w ramach stanowiska pracy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji,
  • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji),
  • Umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku,
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
  • Brak współpracy z organami bezpieczeństwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w pracy w administracji publicznej.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór Dz.U. z 2017 r., poz.423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.,
  • Oświadczenie o wrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach, jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-08 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji
Skarbowej w Poznaniu
ul. Dolna Wilda 80A,
61-501 Poznań
przesyłanej za pośrednictwem operatora pocztowego, firmy kurierskiej
lub
złóż aplikacje osobiście w siedzibie Izby pod wskazanym wyżej adresem,
lub
prześlij aplikacje drogą elektroniczną z wykorzystaniem platformy ePUAP.

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Klauzula informacyjna Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu dla kandydatów do pracy w służbie cywilnej:


Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Administrator danych i kontakt do niego:


Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80 A, 61-501 Poznań (nr tel. 61 858-61-00, adres e-mail: kancelaria.ias.poznan@mf.gov.pl).


Kontakt do inspektora ochrony danych: nr tel. 61 858 6173 lub adres e-mail: iod.poznan@mf.gov.pl.


Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, zawarcie umowy o pracę oraz archiwizacja dokumentów.


Podstawa prawna przetwarzania danych:


1. art. 6 ust. 1 lit. c RODO;


2. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;


3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


Informacje o odbiorcach danych: tylko podmioty uprawnione, w uzasadnionych przypadkach, na podstawie przepisów prawa lub umowy.


Okres przechowywania danych:


-w przypadku naboru: czas niezbędny do jego przeprowadzenia (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru innego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji;
-w przypadku zawarcia umowy o pracę: okres zatrudnienia a następnie czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
Uprawnienia:


-prawo dostępu do swoich danych;
-prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
-prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
-prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informacje o wymogu podania danych:


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (imię / imiona, nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej, dane kontaktowe) jest dobrowolne, lecz niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. gwarancji

    UNIBEP S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia zgłoszenia do jego zamknięcia, Nadzór nad terminowym przebiegiem procesu reklamacji, Prowadzenie bieżącej korespondencji z Inwestorem oraz Kontrahentami, Współpraca z Majstrem ds. gwarancji, kadrą budowy oraz innymi...
  • Majster ds. gwarancji

    UNIBEP S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie kompleksowej obsługi obiektów w okresie gwarancji i rękojmi, Ocena zasadności zgłaszanych reklamacji, wskazywanie przyczyn ich wystąpienia, Zarządzanie i nadzór nad robotami naprawczymi realizowanymi z tytułu gwarancji/rękojmi oraz optymalizacja ich...
  • Specjalista ds. BHP z językiem niemieckim - branża energetyczna

    Jww Invest S. A.   wielkopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: realizacja zadań wynikająca z aktualnych przepisów dot. BHP oraz codzienny nadzór nad tymi zagadnieniami, opracowanie programów i materiałów szkoleniowych z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, kontrola...
  • Senior Leasing Manager

    HorizonJobs   Złotów    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / ekspert / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: przygotowywanie strategii i kalkulacji wynajmu nieruchomości (analiza opłacalności), z uwzględnieniem różnorodności branż; aktywne pozyskiwanie najemców i nabywców, prezentacja, i przygotowanie ofert; negocjowanie umów i realizacja transakcji; obsługa trwających umów i...
  • Specjalista ds. Obsługi Szkód

    GRUPA PZU   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 dni
    Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń z tytułu ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej w szkodach komunikacyjnych; Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji wartości szkody; Przygotowywanie decyzji o wypłacie lub...
  • Senior Legal Assistant in Human Resources and Corporate Services Division / Human Resources / Expatriate Services

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   13 000 - 14 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    4 dni
    Key responsibilities of the position: Proofreading of apartment rental contracts and advise on the rights and obligations of contractual parties in case of disputes. Assistance in the transformation of real estate from perpetual usufruct to ownership. Contact with real estate agencies regarding...
  • Specialist - Senior Legal Assistant in ETIAS Central Unit Division/Data Management Office

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   13 000 - 14 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    4 dni
    Key responsibilities of the position: To provide legal support in one or more of the following areas of EU law: Personal data protection rules and regulations (e.g. General Data Protection Regulation). Administrative law; EU Law; Public international law;Case law; Legal Research on these fields. To...
  • Specjalista ds. Ochrony Środowiska

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    5 godz.
    Zadania: Wsparcie w nadzorze nad przestrzeganiem wymagań ochrony środowiska w firmie oraz monitoring przepisów prawnych i zmian w tym zakresie; Wsparcie w opracowywaniu wymaganych sprawozdań - m.in. za korzystanie ze środowiska, opłata produktowa, CBAM, KOBIZE, baza BDO; Nadzór nad umowami i...
  • Privacy Data Analyst - Fluent German

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
  • Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

    ECOL Sp. z o.o.   Rybnik    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków weryfikacja oraz księgowanie faktur zakupowych w systemie finansowo-księgowym zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi, wystawianie dokumentów sprzedażowych oraz kontrola i weryfikacja wystawianych dokumentów sprzedażowych przez oddziały, przygotowywanie...