Opis stanowiska: kompletowanie i weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, ewidencja dokumentów w systemie finansowo-księgowym, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wycena ich wartości początkowej, kwalifikowanie do odpowiedniej grupy zgodnie z KŚT, prowadzenie...
Opis stanowiska Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum; Bieżąca weryfikacja, korekta i systemowe rozliczanie kosztów ponoszonych przez Kontrakt; Udział w przygotowaniu dokumentów rozliczeniowych...
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Responsibilities: Securities settlements Provide settlement services in our role as a global custodian for our clients, Ensure securities portfolios are transferred between other financial institutions, Guarantee timely settlement of transactions in global markets and play an active role in looking...
Twój zakres obowiązków: realizacja procesów związanych ze sprzedażą usług dystrybucyjnych, przygotowywanie danych związanych ze sprzedażą usług dystrybucyjnych, m.in. dla celów planistycznych, sprawozdawczych, raportów i analiz danych, przygotowywanie danych i analiza procesu...
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja finansowania i rozliczania zadań w projektach zgodnie z wymogami podmiotów finansujących i obowiązującymi przepisami, opracowywanie wniosków o wprowadzenie zmian w projektach, dbanie o terminowość płatności oraz...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
Obsługa systemów informatycznych (Business Central, Symfonia Obieg Dokumentów) oraz prowadzenie baz danych, Przygotowywanie raportów, Rozliczanie delegacji pracowników, Wprowadzanie dokumentów do EOD (Elektroniczny Obieg Dokumentów), Ścisła współpraca z innymi działami w organizacji.
Responsibilities include: Act as primary point of Escalation for the Client, develop relationships to build trust with senior members within the Client organization, Lead monthly/quarterly client meetings to report on performance of contracted services and projects, discuss future planning; Act as...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Weryfikacja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych. Księgowanie sprzedaży i raportów kasowych. Bieżąca analiza kont księgowych i ich uzgadnianie. Współpraca i wsparcie placówek w zakresie raportowania sprzedaży...
ZMB Capital Sp. z o.o. to w pełni polska, rodzinna firma, właściciel jednej z najstarszych rozlewni wód mineralnych w Polsce. Zatrudniamy blisko pół tysiąca pracowników w trzech zakładach produkcyjnych zlokalizowanych na południu kraju oraz sześciu centrach dystrybucji wody w systemie galonowym. Od ponad 40 lat dostarczamy naszym klientom doskonałą wodę, najwyższej jakości napoje i syropy.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydata na stanowisko:
Referent ds. Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Ustroń
OPIS STANOWISKA:
rozliczanie, raportowanie oraz bieżąca obsługa procesów sprzedażowych
ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentów handlowych
sporządzanie ofert handlowych (w tym ofert przetargowych)
bieżąca współpraca z działem sprzedaży
WYMAGANIA:
wykształcenie w zakresie ekonomii
sprawna obsługa pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
umiejętność wnioskowania oraz szybkiej analizy informacji
dynamika w działaniu i odpowiedzialność
samodyscyplina w zakresie wykonywanych obowiązków
umiejętność pracy w zespole
wysokie umiejętności komunikacyjne
znajomości j. angielskiego w stopniu komunikatywnym (dodatkowy atut)
OFERUJEMY:
stabilne zatrudnienie w ogólnopolskiej firmie
umowę o pracę
możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
Opis stanowiska: kompletowanie i weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, ewidencja dokumentów w systemie finansowo-księgowym, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wycena ich wartości początkowej, kwalifikowanie do odpowiedniej grupy zgodnie z KŚT, prowadzenie...
Opis stanowiska Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum; Bieżąca weryfikacja, korekta i systemowe rozliczanie kosztów ponoszonych przez Kontrakt; Udział w przygotowaniu dokumentów rozliczeniowych...
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Responsibilities: Securities settlements Provide settlement services in our role as a global custodian for our clients, Ensure securities portfolios are transferred between other financial institutions, Guarantee timely settlement of transactions in global markets and play an active role in looking...
Twój zakres obowiązków: realizacja procesów związanych ze sprzedażą usług dystrybucyjnych, przygotowywanie danych związanych ze sprzedażą usług dystrybucyjnych, m.in. dla celów planistycznych, sprawozdawczych, raportów i analiz danych, przygotowywanie danych i analiza procesu...
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja finansowania i rozliczania zadań w projektach zgodnie z wymogami podmiotów finansujących i obowiązującymi przepisami, opracowywanie wniosków o wprowadzenie zmian w projektach, dbanie o terminowość płatności oraz...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
Obsługa systemów informatycznych (Business Central, Symfonia Obieg Dokumentów) oraz prowadzenie baz danych, Przygotowywanie raportów, Rozliczanie delegacji pracowników, Wprowadzanie dokumentów do EOD (Elektroniczny Obieg Dokumentów), Ścisła współpraca z innymi działami w organizacji.
Responsibilities include: Act as primary point of Escalation for the Client, develop relationships to build trust with senior members within the Client organization, Lead monthly/quarterly client meetings to report on performance of contracted services and projects, discuss future planning; Act as...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Weryfikacja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych. Księgowanie sprzedaży i raportów kasowych. Bieżąca analiza kont księgowych i ich uzgadnianie. Współpraca i wsparcie placówek w zakresie raportowania sprzedaży...