REMONDIS Medison to przedsiębiorstwo oferujące kompleksowe rozwiązania w zakresie gospodarki odpadami medycznymi i weterynaryjnymi.
Obecnie Grupa REMONDIS działa w 34 krajach świata. Dysponuje siecią 450 własnych instalacji i zatrudnia 30.600 pracowników. Rocznie REMONDIS zbiera, przetwarza i sprzedaje w przybliżeniu 30 milionów ton surowców.
Referent ds. Umów i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Nr ref.: 292019
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Telefoniczny i mailowy kontakt z klientem
- Przyjmowanie telefonicznych oraz mailowych zgłoszeń klientów dotyczących aktualizacji umów oraz reklamacji
- Przyjmowanie telefonicznych oraz mailowych zapytań potencjalnych klientów oraz przekazywanie informacji do Działu Handlowego
- Przekazywanie zgłoszeń klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych Spółki w sprawach wykraczających poza zakres obowiązków pracownika Działu Umów
- Udzielanie klientom niezbędnych informacji dotyczących gospodarowania odpadami medycznymi i weterynaryjnymi
- Aktualizacja umów na wniosek klientów oraz pracowników Spółki
- Systematyczne uzupełnianie braków w umowach zawartych z klientami
Wymagania na stanowisku:
- Wykształcenie min. średnie
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Systematyczność, zaangażowanie, samodzielność
- Łatwość nawiązywania kontaktów
- Wytrwałość w dążeniu do założonych celów
- Doświadczenie w branży Call Center będzie dodatkowym atutem
- Znajomość branży odpadów medycznych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Możliwość rozwoju
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pracę w prężnie rozwijającej się firmie będącej częścią globalnego koncernu