specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Working model: remote Working hours: standard business hours Voice process specialist are responsible for high quality and timely execution of financial operations, executing client inquiries, initiating process and quality improvements, leading internal projects, ensuring knowledge transfer....
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support. Maintain master data. Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams. Verify...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
We are a leading digital customer experience (CX) innovator that designs, builds and delivers next-gen digital solutions for global and disruptive brands. Join us to become one of the top sales people working on the newest marketing trends with an existing database! Stay with us for a successful...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Become a part of one of the most rapidly growing teams in Poland and join a fantastic career path with us today! Job description: Respond to customer inquiries through various communication channels including phone calls, emails; Deliver comprehensive customer sales support through the entire sales...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online
4 dni
Praca zdalna / hybrydowa / na miejscu Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów. Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail. Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz...
Zu Ihren Aufgaben gehören: die Überprüfung der Identität von Bankkunden nach höchsten Standards; die von den Managern festgelegten Indikatoren für die Kundenzufriedenheit zu erreichen; die Probleme des Kunden einzubeziehen und zu verstehen, um ihm bestmöglich zu helfen.
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
Grupa Kapitałowa ENERGA, zajmująca się wytwarzaniem, dystrybucją, sprzedażą i obrotem energii elektrycznej i cieplnej, działająca w północnej i środkowej części kraju, dla jednej ze swoich Spółek poszukuje kandydatów na stanowisko:
Referent ds. telefonicznej obsługi klienta
Energa Obrót S.A.
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer referencyjny: 01/EK/EOB/2017
Zakres obowiązków:
telefoniczna obsługa zapytań i reklamacji klientów;
realizacja celów sprzedażowych;
dbałość o wysoką jakość obsługi klientów.
Oczekiwania wobec kandydatów:
min. roczne doświadczenie w pracy w obsłudze klienta;
komunikatywność;
min. wykształcenie średnie;
znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
zatrudnienie na umowę o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Working model: remote Working hours: standard business hours Voice process specialist are responsible for high quality and timely execution of financial operations, executing client inquiries, initiating process and quality improvements, leading internal projects, ensuring knowledge transfer....
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support. Maintain master data. Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams. Verify...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
We are a leading digital customer experience (CX) innovator that designs, builds and delivers next-gen digital solutions for global and disruptive brands. Join us to become one of the top sales people working on the newest marketing trends with an existing database! Stay with us for a successful...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Become a part of one of the most rapidly growing teams in Poland and join a fantastic career path with us today! Job description: Respond to customer inquiries through various communication channels including phone calls, emails; Deliver comprehensive customer sales support through the entire sales...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online
4 dni
Praca zdalna / hybrydowa / na miejscu Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów. Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail. Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz...
Zu Ihren Aufgaben gehören: die Überprüfung der Identität von Bankkunden nach höchsten Standards; die von den Managern festgelegten Indikatoren für die Kundenzufriedenheit zu erreichen; die Probleme des Kunden einzubeziehen und zu verstehen, um ihm bestmöglich zu helfen.
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...