Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń z tytułu ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej w szkodach komunikacyjnych; Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji wartości szkody; Przygotowywanie decyzji o wypłacie lub...
Wykonywanie oględzin uszkodzonych zabudowań i upraw wraz ze sporządzeniem opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji kosztów likwidacji szkody; Przestrzeganie standardów i procedur...
Wykonywanie oględzin; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń; Prowadzenie korespondencji z klientami i innymi podmiotami- w szczególności warsztatami; Realizacja czynności zmierzających do ustalenia odpowiedzialności oraz szczegółową analizę okoliczności...
Wykonywanie oględzin; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń; Prowadzenie korespondencji z klientami i innymi podmiotami- w szczególności warsztatami; Realizacja czynności zmierzających do ustalenia odpowiedzialności oraz szczegółową analizę okoliczności...
Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń; Prowadzenie korespondencji z klientami i innymi podmiotami- szczególnie z warsztatami; Realizacja czynności zmierzających do ustalenia odpowiedzialności oraz szczegółową analizę okoliczności...
Wykonywanie oględzin w terenie; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Wykonywanie oględzin w terenie; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Realizacja procesu obsługi szkód komunikacyjnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi; Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych szkód; Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji wartości...
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
1038 dni temu
Chcesz pracować na miarę swoich aspiracji? Dołącz do ambitnych!
Compensa to jedno z najprężniej rozwijających się towarzystw ubezpieczeniowych na rynku. Należymy do międzynarodowej grupy Vienna Insurance Group. Tworzymy wiarygodną i dynamiczną organizację, ponieważ stawiamy na przedsiębiorczość i innowacyjność, a zarazem dbamy o przyjazną atmosferę współpracy. Obecnie poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
Referent ds. Obsługi Roszczeń Życiowych
Miejsce pracy: Warszawa
Jakie będą Twoje obowiązki?
Weryfikacja i analiza dokumentów potrzebnych do podjęcia decyzji w sprawie wypłaty świadczenia
Prowadzenie bieżącej korespondencji oraz kontakt telefoniczny z Klientami
Bieżący kontakt z Centralą w sprawach związanych z szkód obsługa roszczeń życiowych
Nasza oferta:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Szeroki zakres benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, zniżki na ubezpieczenia
Zdobycie cennego doświadczenia w jednym z najlepiej rozwijających się Towarzystw Ubezpieczeniowych na rynku
Nasze oczekiwania:
Co najmniej roczne doświadczenie w pracy w obszarze obsługi roszczeń życiowych/likwidacji szkód lub w Call Center
Znajomość przepisów polskiego prawa cywilnego i ubezpieczeniowego będzie dużym atutem
Mile widziana znajomość zagadnień medycznych
Przestrzeganie zasad profesjonalnej obsługi Klienta
Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz organizacyjne
Umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność
Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń z tytułu ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej w szkodach komunikacyjnych; Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji wartości szkody; Przygotowywanie decyzji o wypłacie lub...
Wykonywanie oględzin uszkodzonych zabudowań i upraw wraz ze sporządzeniem opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji kosztów likwidacji szkody; Przestrzeganie standardów i procedur...
Wykonywanie oględzin; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń; Prowadzenie korespondencji z klientami i innymi podmiotami- w szczególności warsztatami; Realizacja czynności zmierzających do ustalenia odpowiedzialności oraz szczegółową analizę okoliczności...
Wykonywanie oględzin; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń; Prowadzenie korespondencji z klientami i innymi podmiotami- w szczególności warsztatami; Realizacja czynności zmierzających do ustalenia odpowiedzialności oraz szczegółową analizę okoliczności...
Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń; Prowadzenie korespondencji z klientami i innymi podmiotami- szczególnie z warsztatami; Realizacja czynności zmierzających do ustalenia odpowiedzialności oraz szczegółową analizę okoliczności...
Wykonywanie oględzin w terenie; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Wykonywanie oględzin w terenie; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Realizacja procesu obsługi szkód komunikacyjnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi; Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych szkód; Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji wartości...