Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie
Referent ds. Obsługi Klienta

Referent ds. Obsługi Klienta

LUKAS Bank SA
wielkopolskie, Punkt Obsługi Klienta na terenie Tesco we Wrześni
praca stacjonarna
4888 dni temu
topp2.jpg

LUKAS Bank to bank detaliczny, budujący długoterminowe relacje z klientami, których podstawą jest profesjonalne doradztwo i przyjazna obsługa. Zatrudniamy ponad 5 tys. pracowników. Od 2001 roku głównym akcjonariuszem LUKAS Banku SA jest francuska grupa finansowa Crédit Agricole, która działa na terenie 70 krajów i zatrudnia ponad 160 tys. osób. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:


Referent ds. Obsługi Klienta

Symb. ref.: RET/02/WRZ
Miejsce pracy: Punkt Obsługi Klienta na terenie Tesco we Wrześni
PROFIL KANDYDATA:
  • wykształcenie min. średnie
  • umiejętność aktywnej sprzedaży
  • doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta
  • łatwość nawiązywania kontaktu z klientami
  • umiejętność obsługi komputera
  • otwartość i sumienność
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • doświadczenie w obsłudze klientów (jako dodatkowy atut)
GŁÓWNE ZADANIA:
  • aktywna sprzedaż oraz bezpośrednia obsługa klientów
  • udział w akcjach promocyjnych
  • dzielanie informacji dotyczących warunków kredytowania
  • kompletowanie dokumentacji kredytowej
  • sporządzanie umów kredytowych
OFERUJEMY:
  • pracę w zespole profesjonalistów międzynarodowej firmy
  • klarowny system wynagrodzeń
  • realne szanse rozwoju dla najlepszych pracowników


Dziękujemy za zainteresowanie ofertą. Informujemy, że będziemy się kontaktować tylko z wybranymi osobami. Prosimy o dołączenie do zgłoszenia klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez LUKAS Bank SA dla potrzeb procesu rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe zbierane są na zasadzie dobrowolności i przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawienia."
bottom1.jpg