LUKAS Bank to bank detaliczny, budujący długoterminowe relacje z klientami, których podstawą jest profesjonalne doradztwo i przyjazna obsługa. Zatrudniamy ponad 5 tys. pracowników. Od 2001 roku głównym akcjonariuszem LUKAS Banku SA jest francuska grupa finansowa Crédit Agricole, która działa na terenie 70 krajów i zatrudnia ponad 160 tys. osób. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Referent ds. Obsługi Klienta
Symb. ref.: RET/01/POZp
Miejsce pracy: Punkt Obsługi Klienta na terenie Tesco w Poznaniu
Miejsce pracy: Punkt Obsługi Klienta na terenie Tesco w Poznaniu
PROFIL KANDYDATA:
- wykształcenie min. średnie
- umiejętność aktywnej sprzedaży
- doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta
- łatwość nawiązywania kontaktu z klientami
- umiejętność obsługi komputera
- otwartość i sumienność
- gotowość do pracy w systemie zmianowym
- doświadczenie w obsłudze klientów (jako dodatkowy atut)
GŁÓWNE ZADANIA:
- aktywna sprzedaż oraz bezpośrednia obsługa klientów
- udział w akcjach promocyjnych
- udzielanie informacji dotyczących warunków kredytowania
- kompletowanie dokumentacji kredytowej
- sporządzanie umów kredytowych
OFERUJEMY:
- pracę w zespole profesjonalistów międzynarodowej firmy
- klarowny system wynagrodzeń
- realne szanse rozwoju dla najlepszych pracowników