LUKAS Bank to bank detaliczny, budujący długoterminowe relacje z klientami, których podstawą jest profesjonalne doradztwo i przyjazna obsługa. Zatrudniamy ponad 5 tys. pracowników. Od 2001 roku głównym akcjonariuszem LUKAS Banku SA jest francuska grupa finansowa Crédit Agricole, która działa na terenie 70 krajów i zatrudnia ponad 160 tys. osób. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Referent ds. Obsługi Klienta
Symb. ref.: RW/02/WR
Miejsce pracy: Zespół Obsługi Korespondencji, Departament Kredytów Trudnych , Centrala LUKAS Banku SA, Wrocław
Miejsce pracy: Zespół Obsługi Korespondencji, Departament Kredytów Trudnych , Centrala LUKAS Banku SA, Wrocław
PROFIL KANDYDATA:
- wykształcenie min. średnie (również studenci studiów zaocznych, preferowane studia wyższe)
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta oraz umiejętność redagowania pism
- wysoki poziom zdolności interpersonalnych oraz kultury osobistej
- znajomość obsługi komputera (MsOffice)
- odporność na stres
- odpowiedzialne, sumienne podejście do powierzonych zadań
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze Klienta „trudnego"
- dodatkowym atutem będzie znajomość zasad postępowania sądowo-komorniczego
GŁÓWNE ZADANIA:
- rozpatrywania reklamacji i wniosków składanych przez Klientów Banku w zakresie należności windykacyjnych i egzekucyjnych
- pisemna i telefoniczna obsługa Klientów
- motywowanie Klientów do powrotu na ścieżkę regularnych wpłat
- wprowadzanie danych do systemu informatycznego
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzące
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie
- klarowny system wynagrodzeń
- możliwość rozwoju kariery w międzynarodowej grupie kapitałowej
- pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dedykowanych różnym grupom pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne (m.in. opieka medyczna, zajęcia sportowe)