LUKAS Bank to bank detaliczny, budujący długoterminowe relacje z klientami, których podstawą jest profesjonalne doradztwo i przyjazna obsługa. Zatrudniamy ponad 5 tys. pracowników. Od 2001 roku głównym akcjonariuszem LUKAS Banku SA jest francuska grupa finansowa Crédit Agricole, która działa na terenie 70 krajów i zatrudnia ponad 160 tys. osób. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Referent ds. Obsługi Klienta
Symb. ref.: REF/01/SSp
Miejsce pracy: Punkt Obsługi Klienta na terenie marketu w Stargardzie Szczecińskim
Miejsce pracy: Punkt Obsługi Klienta na terenie marketu w Stargardzie Szczecińskim
PROFIL KANDYDATA:
- wykształcenie średnie
- doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta, umiejętności sprzedażowe
- umiejętność obsługi komputera
- łatwość nawiązywania kontaktu z klientami
- sumienność i komunikatywność
- gotowość do pracy w systemie zmianowym
GŁÓWNE ZADANIA:
- bezpośrednia obsługa klientów
- udzielanie informacji dotyczących warunków kredytowania
- kompletowanie dokumentacji kredytowej
- sporządzanie umów kredytowych
OFERUJEMY:
- pracę w zespole profesjonalistów
- klarowny system wynagrodzeń
- realne szanse rozwoju dla najlepszych pracowników