Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubuskie
Referent ds. Obsługi Klienta

Referent ds. Obsługi Klienta

LUKAS Bank SA
lubuskie, Punkt Obsługi Klienta na terenie hipermarketu Tesco w Zielonej Górze
praca stacjonarna
5088 dni temu
topp2.jpg

LUKAS Bank to bank detaliczny, budujący długoterminowe relacje z klientami, których podstawą jest profesjonalne doradztwo i przyjazna obsługa. Zatrudniamy ponad 5 tys. pracowników. Od 2001 roku głównym akcjonariuszem LUKAS Banku SA jest francuska grupa finansowa Crédit Agricole, która działa na terenie 70 krajów i zatrudnia ponad 160 tys. osób. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:


Referent ds. Obsługi Klienta

Symb. ref.: RET/12/ZG
Miejsce pracy: Punkt Obsługi Klienta na terenie hipermarketu Tesco w Zielonej Górze
PROFIL KANDYDATA:
  • wykształcenie min. średnie
  • umiejętność aktywnej sprzedaży
  • doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta
  • łatwość nawiązywania kontaktu z klientami
  • umiejętność obsługi komputera
  • otwartość i sumienność
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • doświadczenie w obsłudze klientów (jako dodatkowy atut)
  • GŁÓWNE ZADANIA:
  • aktywna sprzedaż oraz bezpośrednia obsługa klientów
  • udział w akcjach promocyjnych
  • udzielanie informacji dotyczących warunków kredytowania
  • kompletowanie dokumentacji kredytowej
  • sporządzanie umów kredytowych
  • OFERUJEMY:
  • pracę w zespole profesjonalistów międzynarodowej firmy
  • klarowny system wynagrodzeń
  • realne szanse rozwoju dla najlepszych pracowników


  • Dziękujemy za zainteresowanie ofertą. Informujemy, że będziemy się kontaktować tylko z wybranymi osobami. Prosimy o dołączenie do zgłoszenia klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez LUKAS Bank SA dla potrzeb procesu rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe zbierane są na zasadzie dobrowolności i przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawienia."
    bottom1.jpg