Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie
Referent ds. Obsługi Klienta

Referent ds. Obsługi Klienta

LUKAS Bank SA
zachodniopomorskie, Punkt Obsługi Klienta na terenie hipermarketu Tesco w Szczecinie
praca stacjonarna
5173 dni temu
topp2.jpg

LUKAS Bank to bank detaliczny, budujący długoterminowe relacje z klientami, których podstawą jest profesjonalne doradztwo i przyjazna obsługa. Zatrudniamy ponad 5 tys. pracowników. Od 2001 roku głównym akcjonariuszem LUKAS Banku SA jest francuska grupa finansowa Crédit Agricole, która działa na terenie 70 krajów i zatrudnia ponad 160 tys. osób. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:


Referent ds. Obsługi Klienta

Symb. ref.: RET/12/SZ
Miejsce pracy: Punkt Obsługi Klienta na terenie hipermarketu Tesco w Szczecinie
PROFIL KANDYDATA:
  • wykształcenie min. średnie
  • umiejętność aktywnej sprzedaży
  • doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta
  • łatwość nawiązywania kontaktu z klientami
  • umiejętność obsługi komputera
  • otwartość i sumienność
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • doświadczenie w obsłudze klientów (jako dodatkowy atut)
  • GŁÓWNE ZADANIA:
  • aktywna sprzedaż oraz bezpośrednia obsługa klientów
  • udział w akcjach promocyjnych
  • udzielanie informacji dotyczących warunków kredytowania
  • kompletowanie dokumentacji kredytowej
  • sporządzanie umów kredytowych
  • OFERUJEMY:
  • pracę w zespole profesjonalistów międzynarodowej firmy
  • klarowny system wynagrodzeń
  • realne szanse rozwoju dla najlepszych pracowników


  • Dziękujemy za zainteresowanie ofertą. Informujemy, że będziemy się kontaktować tylko z wybranymi osobami. Prosimy o dołączenie do zgłoszenia klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez LUKAS Bank SA dla potrzeb procesu rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe zbierane są na zasadzie dobrowolności i przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawienia."
    bottom1.jpg
     

    Poznaj

    Credit Agricole Bank Polska S.A.

    Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.