Ogłoszenie numer: 7364988, z dnia 2022-08-19
O Banku:
Bank Spółdzielczy w Raszynie jest bankiem polskim, z polską strukturą właścicielską, opierający działalność na kapitale polskim, który nie posiada zależności i powiązań z kapitałem zagranicznym. Bank działający bezpiecznie i nowocześnie, budujący wiarygodne i długotrwałe relacje z Klientem.
Misja Banku:
Jesteśmy profesjonalnym partnerem w usługach bankowych, oferującym usługi korzystne i zrozumiałe. W swoich działaniach chcemy być transparentni i otwarci na zmiany, dostosowując się tym samym do potrzeb klienta. Nadrzędnym naszym celem jako instytucji zaufania publicznego jest dbałość o profesjonalizm, komfort i bezpieczeństwo naszych Klientów.
Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Raszyn
Opis stanowiska
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa
- Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości
- Zapewnienie obsługi transakcji gotówkowych
- Aktywna sprzedaż produktów banku
- Udzielanie informacji o ofercie banku
- Dbanie o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze klienta
Wymagania
- Umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się
- Odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu
- Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku
- Łatwość w budowaniu relacji
- Otwartość na pracę zespołową
- Pozytywne nastawienie do ludzi i otwartość na zmiany
Dodatkowym atutem będzie:
- Znajomość produktów i regulacji bankowych oraz doświadczenie w obsłudze kasowej,
- Wykształcenie wyższe lub nauka w trakcie studiów niestacjonarnych
Oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość uczenia się i zdobywania doświadczeń
- Szerokie możliwości rozwoju w strukturach banku o kulturze organizacyjnej opartej na pracy zespołowej i wysokiej jakości świadczenia usług
- Pakiet świadczeń pracowniczych, pakiet medyczny