PGE Dystrybucja S.A. Centrala / Oddział Zamość
poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku
Referent ds. gospodarki nieruchomościami
Miejsce pracy: Zamość
Nr ref.: PGED_OZ_3_2024
Twój zakres obowiązków:
- Regulacja tytułów prawnych nieruchomości / prowadzenie spraw dotyczących pozyskania tytułów prawnych do nieruchomości w zakresie posadowionego na nich majątku sieciowego Spółki oraz dostępu do tego majątku.
- Współpraca z organami administracyjnymi w zakresie dotyczącym przyznawania odszkodowań za ograniczone prawa rzeczowe.
- Analiza operatów sporządzanych przez rzeczoznawców majątkowych w zakresie wycen dotyczących utraconych/ograniczonych praw rzeczowych.
- Aktualizacja danych w księgach wieczystych oraz ewidencji gruntów i budynków zgodnie ze stanem prawnym i faktycznym nieruchomości.
- Rejestracja i rozliczanie opłat za umieszczenie urządzeń w pasie drogowym oraz wyłączenie gruntów z produkcji, z tytułu użytkowania wieczystego, umów dzierżawy i najmu nieruchomości oraz podatku od nieruchomości.
- Prowadzenie prac związanych ze zlecaniem wykonania operatów szacunkowych nieruchomości.
- Współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi w zakresie zlecanych operatów.
- Przygotowanie opisów przedmiotów zamówień.
- Przygotowywanie dokumentacji niezbędnych do zawarcia stosownych umów dzierżawy/najmu nieruchomości własnych i obcych.
- Ewidencjonowanie zdarzeń związanych z pozyskaniem tytułów prawnych do nieruchomości - wprowadzanie danych do systemu (program SAP), archiwizacja dokumentów.
- Tworzenie raportów i zestawień z zakresu prowadzonych spraw.
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie spraw związanych z regulacją tytułów prawnych nieruchomości.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe, mile widziane w zakresie administracji lub prawnicze,
- Znajomość programów komputerowych pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
- Znajomość Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Ustawy o Gospodarce Nieruchomościami na poziomie podstawowym,
- Prawo jazdy kat. B,
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w zarządzaniu nieruchomościami,
- Mile widziane uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego.
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Pakiet benefitów pozapłacowych,