specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; przygotowanie umów i zleceń z...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
1 dni
Główne zadania realizowane na stanowisku: przygotowanie niezbędnych informacji w procesie planowania, układanie planów zajęć dydaktycznych dla studiów wyższych, wprowadzanie, weryfikowanie i aktualizowanie danych w systemach wewnętrznych związanych z procesem dydaktycznym, weryfikacja...
Jesteśmy otwarci na osoby pełne zapału i chętne do nauki, nawet jeśli nie masz jeszcze doświadczenia w branży. Dołącz do naszego zespołu w centrali aptek Gemini i rozwijaj się razem z nami. Szukamy ludzi, którzy są gotowi podjąć wyzwanie i zdobyć cenne umiejętności w dynamicznym...
asystent umowa zlecenie / o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Obsługa sekretariatu firmy; Obsługa klientów; Wystawianie faktur Obsługa kasy fiskalnej; Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami; Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji; Sporządzanie zapotrzebowania na materiały...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych dokumentacji sprzedażowej i handlowej do systemu. Zarządzanie stanem zapasów magazynowych. Zarządzanie procesem odzyskiwania długów. Organizacja i zarządzanie dokumentacją. Zapewnienie zapasów materiałów biurowych. Wsparcie zarządzania kadrami i...
Zakres czynności: Prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, Ewidencjonowanie, raportowanie oraz porządkowanie danych w systemie SAP RE, Prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych, Ustalanie wartości gruntu będącego w wieczystym użytkowaniu PKP S.A.,...
Firma Morad specjalizuje się w produkcji i dystrybucji systemów aluminiowych i szklanych. Morad to nowoczesne przedsiębiorstwo, dla którego priorytetami są proces nieustannego doskonalenia, odpowiedni dobór asortymentu oraz optymalne zarządzanie siecią logistyczną w kraju i za granicą. Jesteśmy rzetelni i skrupulatni w produkcji zarówno pojedynczych profili, jak i całych systemów, np. fasad aluminiowych.
Referent ds. gospodarki materiałowej
Miejsce pracy: Kartuzy
Opis stanowiska
Kompletacja materiałów
Wprowadzenie faktur zakupowych
Prowadzenie reklamacji
Wystawianie zleceń produkcyjnych, ich kontrola oraz rejestracja
Wystawianie dokumentów rozchodu oraz przychodu towaru
Wymagania
Wykształcenie wyższe techniczne
Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
Zaangażowanie, samodzielność
Znajomość programów MS Office
Prawo jazdy kat. B
Umiejętność czytania dokumentacji technologicznej
Oferujemy
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Rozwój własnych umiejętności i kompetencji
Pracę w przyjaznej atmosferze i zgranym zespole
Stabilne zatrudnienie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Firma Morad specjalizuje się w produkcji i dystrybucji systemów aluminiowych i szklanych. Morad to nowoczesne przedsiębiorstwo, dla którego priorytetami są proces nieustannego doskonalenia, odpowiedni dobór asortymentu oraz optymalne zarządzanie siecią logistyczną w kraju i za granicą. Jesteśmy rzetelni i skrupulatni w produkcji zarówno pojedynczych profili, jak i całych systemów, np. fasad aluminiowych.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; przygotowanie umów i zleceń z...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
1 dni
Główne zadania realizowane na stanowisku: przygotowanie niezbędnych informacji w procesie planowania, układanie planów zajęć dydaktycznych dla studiów wyższych, wprowadzanie, weryfikowanie i aktualizowanie danych w systemach wewnętrznych związanych z procesem dydaktycznym, weryfikacja...
Jesteśmy otwarci na osoby pełne zapału i chętne do nauki, nawet jeśli nie masz jeszcze doświadczenia w branży. Dołącz do naszego zespołu w centrali aptek Gemini i rozwijaj się razem z nami. Szukamy ludzi, którzy są gotowi podjąć wyzwanie i zdobyć cenne umiejętności w dynamicznym...
asystent umowa zlecenie / o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Obsługa sekretariatu firmy; Obsługa klientów; Wystawianie faktur Obsługa kasy fiskalnej; Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami; Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji; Sporządzanie zapotrzebowania na materiały...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych dokumentacji sprzedażowej i handlowej do systemu. Zarządzanie stanem zapasów magazynowych. Zarządzanie procesem odzyskiwania długów. Organizacja i zarządzanie dokumentacją. Zapewnienie zapasów materiałów biurowych. Wsparcie zarządzania kadrami i...
Zakres czynności: Prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, Ewidencjonowanie, raportowanie oraz porządkowanie danych w systemie SAP RE, Prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych, Ustalanie wartości gruntu będącego w wieczystym użytkowaniu PKP S.A.,...