Solid Security Sp. z o.o. – ogólnopolska firma z branży ochrony, poszukuje do swojego zespołu kandydata na stanowisko:
- Bieżąca obsługa kontrahentów firmy,
- Wprowadzanie i aktualizacja danych do systemu,
- Segregowanie dokumentów,
- Prace administracyjno – biurowe,
- kontakt zarówno z kadrą kierowniczą jak i pracownikami firmy.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel),
- Wykształcenie min. średnie,
- Odpowiedzialność, dokładność, punktualność, zaangażowanie,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Umiejętność komunikowania się,
- Mile widziane doświadczenie w rekrutacji.
- Stabilne zatrudnienie,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego.
Poznaj
Solid Security Sp. z o.o.
Solid Security to doświadczenie, wiedza oraz profesjonalizm działań na rynku ochrony osób i mienia. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem z powodzeniem funkcjonującą od 1991 roku na terenie całego kraju. Na podstawie grupy wyspecjalizowanych spółek, świadczymy usługi ochrony na rzecz klientów biznesowych i indywidualnych, we wszystkich obszarach związanych z bezpieczeństwem.
Jak działamy
Bierzemy pełną odpowiedzialność za świadczone usługi, realizując ustalenia z Klientem, reagując jednocześnie na potrzeby pojawiające się w trakcie realizacji kontraktu.
Proponowany przez nas Zintegrowany System Ochrony, gwarantuje optymalizację procesów ochronnych, podnosząc poziom bezpieczeństwa naszych Klientów.
Dbamy o dobre relacje w biznesie, opierając je o konstruktywny dialog, profesjonalizm działań oraz partnerstwo. Potencjał Solid Security oparty jest o kompetentny i zaangażowany Zespół.
Działamy we wszystkich regionach Polski, poprzez profesjonalnie zorganizowaną strukturę operacyjną.
Pozycja Solid Security oraz ciągły rozwój firmy, związana jest z umiejętnością wykorzystywania wieloletniego doświadczenia, z właściwym rozumieniem potrzeb Klienta oraz inwestowaniem w kapitał ludzki i innowacyjne rozwiązania.