Nasza firma to organizacja z ogromnym potencjałem do wzrostu, działająca w sektorze FMCG, która jako jeden z liderów dostarcza na rynek najwyższej jakości produkty spożywcze. Firma posiada wieloletnie tradycje i konsekwentnie zwiększa swój udział rynkowy. W związku ze zmianą struktur organizacyjnych oraz ambitnymi planami ekspansji, aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Referent ds. administracyjnych w Biurze Obsługi Kontraktacji
Miejsce pracy: Karczew
Główne zadania:
- Prace związane z porządkowaniem oraz ewidencjonowaniem dokumentacji,
- Tworzenie rejestrów dokumentacji,
- Przygotowywanie zestawień dotyczących BOK,
- Obsługa korespondencji i obiegu dokumentów oraz archiwizacja dokumentacji,
- Aktywne wsparcie BOK w codziennej pracy,
- Dbanie o sprawne funkcjonowanie BOK m.in. w zakresie zaopatrzenia w niezbędne materiały biurowe.
Nasze oczekiwania:
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
- Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe,
- Praktyczna znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- Dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Word, MS Excel,
- Prawo jazdy kat. B,
- Umiejętność pracy w zespole oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków oraz wysoki poziom poczucia odpowiedzialności za pracę.
Czeka na Ciebie:
- Praca w stabilnej firmie z tradycjami,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjny system wynagradzania wraz z pakietem benefitów,
- Możliwość korzystania z bezpłatnej stołówki serwującej gorące posiłki,
- Dostęp do Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- Program rekomendacji pracowników – możliwość uzyskania dodatkowego bonusa finansowego za polecenie osób do pracy.