Praca.pl Praca Dolnośląskie Jawor Specjalista ds. Administracyjnych Jawor
Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu

Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu

MIRBUD S.A.
Jawor, ul. Wiejska
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
5 godz. temu
Ponad 30 lat historii, niemal tysiąc zrealizowanych kontraktów, i ponad 1000 pracowników – MIRBUD S.A. działa we wszystkich segmentach budownictwa na terenie całego kraju i poza jego granicami.

Dzisiaj Grupa Kapitałowa MIRBUD to cztery spółki, dzięki którym możemy prowadzić zdywersyfikowaną działalność na wielu obszarach:
  • MIRBUD S.A. – budownictwo przemysłowe, budynki użyteczności publicznej, budownictwo komercyjne, budownictwo mieszkaniowe, inżynieria drogowa;
  • KOBYLARNIA S.A. – inżynieria drogowa, budowa dróg i mostów;
  • JHM DEVELOPMENT S.A. – działalność deweloperska;
  • MARYWILSKA 44 Sp. z o.o. – wynajem powierzchni komercyjnych, Centrum Handlowe i Park Handlowy MARYWILSKA 44 w Warszawie, park magazynowo - logistyczny w Ostródzie.
Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu
Miejsce pracy: Jawor, ul. Wiejska
Opis stanowiska:
  • obsługa administracyjna biura,
  • rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur,
  • prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • rejestracja i archiwizacja poczty,
  • dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy,
  • przygotowywanie raportów i zestawień,
  • koordynacja zaopatrzenia biura,
  • dbanie o dobry wizerunek firmy,
  • realizowanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie / wskazane wyższe (mile widziane) techniczne - kierunek budowlany (ew. ekonomiczny),
  • wskazane doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 1 rok,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
  • zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu zadań oraz bardzo dobra organizacja pracy,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wysoka kultura osobista.
Mile widziane:
  • doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z zakupami lub logistyką (preferowane w branży budowlanej, drogowej).
Oferujemy:
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności,
  • niezbędne narzędzia pracy do wykonywania obowiązków.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

KOBYLARNIA S.A.

KOBYLARNIA S.A. specjalizuje się w kompleksowym wykonawstwie robót drogowych i mostowych. Jest również producentem mas mineralno-bitumicznych posiadającym nowoczesne wytwórnie w Kobylarni k/Bydgoszczy, Bogusławicach k/Włocławka oraz Miękini k/Wrocławia. Świadczy także usługi w zakresie wynajmu sprzętu budowlanego oraz specjalistycznych środków transportu.

Podobne oferty

  • Specjalistka / Specjalista ds. majątku

    PKO Bank Polski   Wrocław, Robotnicza 42    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:będziesz zajmować się zadaniami związanymi z gospodarowaniem składnikami majątkowymi (tj. środki trwałe, drobny inwentarz oraz składniki niskocenne) oraz obiegiem dokumentów związanych z tym procesem, korzystasz z aplikacji GSM,znakujesz składniki,...
  • Pracownik ds. informacji naukowo-technicznej​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 500 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres obowiązków: odbieranie korespondencji i kierowanie jej do właściwych komórek organizacyjnych, prowadzenie ewidencji i obsługa dokumentów w Zakładzie, obsługa systemu do obiegu dokumentów i archiwizacji (ODA), gromadzenie, przechowywanie, przetwarzanie materiałów...
  • Referent / Referentka ds. obsługi sekretariatu i social mediów

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z obsługą sekretariatu Wydziału oraz obsługą social mediów w ramach działalności wydziałowej. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Dziekana Wydziału, organizacja...
  • Manager Systemu CRM HubSpot

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    4 dni
    Zadania: Implementacja i zarządzanie systemem HubSpot CRM. Współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu optymalizacji wydajności. Automatyzacja i optymalizacja procesów CRM. Zarządzanie integracjami i aktualizacjami systemowymi. Monitorowanie danych i zarządzanie bazami danych.
  • Specjalista / Specjalistka ds. dydaktyki

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za zaplanowanie, przygotowanie i realizację całorocznego procesu dydaktycznego dla pracowników i doktorantów oraz za obsługę administracyjną komisji programowych i Wydziałowej Komisji ds. Jakości...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi studentów

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    6 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę administracyjną studiów w języku polskim i angielskim. Osoba będzie zatrudniona na umowę na czas zastępstwa. Zakres obowiązków: całokształt prac administracyjnych związany z prowadzeniem studiów w języku angielskim...
  • HubSpot CRM Manager

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    6 dni
    Zadania: Nadzór nad wdrożeniem HubSpot w strukturach firmy, w tym koordynacja działań i monitorowanie postępów. Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu zwiększenia wydajności i zaangażowania klientów. Projektowanie i automatyzacja procesów w HubSpot, z...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   dolnośląskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Specjalista ds. Zarządzania Centrum Handlowym

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Głogów, „Galeria Glogowia“    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Wspieranie zespołów Facility Management i Centrum Zarządzania; Bycie pierwszym punktem kontaktu dla najemców, klientów, techników i firm zewnętrznych; Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi: tworzenie raportów, monitorowanie...
  • Starszy Referent w Dziekanacie Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Prowadzenie spraw studenckich związanych z tokiem studiów. Obsługa interesantów w dziekanacie (studenci, słuchacze, kadra naukowa, osoby z zewnątrz). Obsługa poczty elektronicznej. Współpraca...