młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Twoje zadania: Obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej i dbanie o obieg dokumentów w biurze Przyjmowanie kurierów i innych dostawców zewnętrznych Digitalizacja archiwum biura i porządkowanie dokumentów zgodnie z ich terminami i wagą; Zamawianie artykułów biurowych Opieka nad...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Prawidłowe i terminowe wprowadzanie grafików personelu medycznego; Ścisłą współpracę z Centrami Medicover, Salonami Optycznymi, Centrami; Stomatologicznymi w Polsce w zakresie zmian grafikowych, absencji, czy odwołań grafików; Nadzór nad...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalista ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Zarządzanie pracą recepcji; Organizacja i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; Organizacja spraw związanych z zakwaterowaniem i transportem pracowników własnych oraz...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twoje zadania: Organizowanie i obsługa (w tym obsługa techniczna) spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbanie o porządek w magazynie organizacji; Przyjmowanie zgłoszeń o usterkach w biurze – rozwiązywanie ich samodzielnie lub współpraca z administratorem budynku; Wsparcie w prowadzeniu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Procedowanie umów i zleceń, prowadzenie postępowań zakupowych do 130 tys. zł (w tym przygotowanie dokumentacji i prowadzenie postępowania z dokonaniem wyboru), Prowadzenie sekretariatu Biura Komunikacji i spraw administracyjnych,...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie procesów operacyjnych, zarządzanie danymi, koordynację serwisu oraz administrację umów. Główne obowiązki: Zarządzanie master data, w tym umowami, cennikami oraz bazą klientów. Rozliczanie prac dodatkowych....
Główne obowiązki: udzielanie wsparcia i opieka nad studentami realizującymi studia w języku angielskim, prowadzenie dokumentacji z przebiegu studiów, w tym dokumentacji elektronicznej, współorganizacja wydarzeń dla studentów międzynarodowych, współpraca z wykładowcami, także...
Zakres obowiązków: Usprawnianie procesów: Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań technicznych w celu optymalizacji obiegu dokumentów i automatyzacji procesów wewnętrznych. Zarządzanie dokumentacją: Prowadzenie repozytorium umów handlowych oraz dokumentów korporacyjnych, koordynacja obiegu i...
Referent ds. administracyjno-kontrolnych, nr ref. 01/HCTRL/GRC w Dziale Administracji Marketu Miejsce pracy: Grójec
Jesteśmy kimś więcej niż tylko dobrze prosperującym przedsiębiorstwem handlowym: Jesteśmy pracodawcą, którego pracownicy tworzą świetny zespół. Poprzez stabilne zatrudnienie dajemy poczucie bezpieczeństwa i gwarantujemy zadowolenie naszych pracowników.
Poszukują Państwo pracy w zespole, który ceni stabilne zatrudnienie, otwartość oraz zaufanie współpracowników? Jeśli tak, to są Państwo na właściwej drodze. Oferujemy perspektywy rozwoju zawodowego, aby na lepsze zmienić Państwa przyszłość. Zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie, uczciwe zasady zarządzania oraz interesującą pracę w przyjaznej atmosferze.
Zakres obowiązków:
Państwa zadaniem w naszym markecie będzie prowadzenie kontroli przestrzegania zasad w obszarze jakości i świeżości artykułów, prowadzenie kontroli stosowania przepisów wewnętrznych oraz opracowywanie dokumentów pokontrolnych. Do Państwa obowiązków należeć będzie również prowadzenie monitoringu cenowego oraz praca z towarem na terenie marketu.
Jakie mamy wymagania:
Umiejętność obsługi komputera i sprzętu biurowego
Znajomość pakietu MS Office
Doświadczenie w branży handlowej
Sumienność i zaangażowanie
Co oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Umowę na czas nieokreślony po trzymiesięcznym okresie próbnym
Świadczenia z Zakładowego Funduszu Socjalnego, w tym: bony na Święta Wielkanocne i Bożego Narodzenia, pomoc w trudnych sytuacjach losowych
Pakiet opieki medycznej dla Pracowników oraz członków ich rodzin dofinansowany przez Pracodawcę
Pakiet sportowy MultiSport
Rozwój zawodowy w firmie o stabilnej pozycji na rynku
Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Twoje zadania: Obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej i dbanie o obieg dokumentów w biurze Przyjmowanie kurierów i innych dostawców zewnętrznych Digitalizacja archiwum biura i porządkowanie dokumentów zgodnie z ich terminami i wagą; Zamawianie artykułów biurowych Opieka nad...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Prawidłowe i terminowe wprowadzanie grafików personelu medycznego; Ścisłą współpracę z Centrami Medicover, Salonami Optycznymi, Centrami; Stomatologicznymi w Polsce w zakresie zmian grafikowych, absencji, czy odwołań grafików; Nadzór nad...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalista ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Zarządzanie pracą recepcji; Organizacja i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; Organizacja spraw związanych z zakwaterowaniem i transportem pracowników własnych oraz...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twoje zadania: Organizowanie i obsługa (w tym obsługa techniczna) spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbanie o porządek w magazynie organizacji; Przyjmowanie zgłoszeń o usterkach w biurze – rozwiązywanie ich samodzielnie lub współpraca z administratorem budynku; Wsparcie w prowadzeniu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Procedowanie umów i zleceń, prowadzenie postępowań zakupowych do 130 tys. zł (w tym przygotowanie dokumentacji i prowadzenie postępowania z dokonaniem wyboru), Prowadzenie sekretariatu Biura Komunikacji i spraw administracyjnych,...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie procesów operacyjnych, zarządzanie danymi, koordynację serwisu oraz administrację umów. Główne obowiązki: Zarządzanie master data, w tym umowami, cennikami oraz bazą klientów. Rozliczanie prac dodatkowych....
Główne obowiązki: udzielanie wsparcia i opieka nad studentami realizującymi studia w języku angielskim, prowadzenie dokumentacji z przebiegu studiów, w tym dokumentacji elektronicznej, współorganizacja wydarzeń dla studentów międzynarodowych, współpraca z wykładowcami, także...
Zakres obowiązków: Usprawnianie procesów: Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań technicznych w celu optymalizacji obiegu dokumentów i automatyzacji procesów wewnętrznych. Zarządzanie dokumentacją: Prowadzenie repozytorium umów handlowych oraz dokumentów korporacyjnych, koordynacja obiegu i...