Referent ds. administracyjno-finansowych

Urząd Dozoru Technicznego
Bydgoszcz
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
3 dni temu

Urząd Dozoru Technicznego jest państwową osobą prawną działającą w obszarze bezpieczeństwa urządzeń technicznych. Dołączenie do grona pracowników UDT to możliwość współpracy z ekspertami technicznymi, a także kontakt z najnowocześniejszą technologią wdrażaną w przemyśle. Rozwój gospodarki i związany z nim przyrost liczby oraz rodzajów urządzeń podlegających dozorowi stymulują rozwój kompetencji, umiejętności i stałą aktualizację wiedzy. Pracownicy UDT mają tym samym szerokie możliwości rozwoju w wielu obszarach dotyczących zarówno działalności inspekcyjnej, audytorskiej, jak i szkoleniowej.

 

Obecnie do Oddziału UDT w Bydgoszczy poszukujemy osoby na stanowisko:

Referent ds. administracyjno-finansowych
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Nr ref.: 125.1/01/12/2024
Do Twoich zadań należeć będzie: 
  • Sporządzanie wniosków zakupowych i prowadzenie postępowań zakupowych.
  • Przygotowywanie zapotrzebowań zakupu.
  • Koordynowanie i monitorowanie realizacji umów zawartych na potrzeby Oddziału.
  • Weryfikacja faktur zakupowych.
  • Obsługa korespondencji i dokumentacji technicznej.
  • Obsługa klienta.
  • Praca na zaawansowanym systemie informatycznym.
Nasze potrzeby: 
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, ekonomia lub techniczne.
  • Minimum 1 rok doświadczenia w danym obszarze.
  • Znajomość j. angielskiego.
  • Dokładność, precyzyjność, samodzielność, otwartość na zmiany.
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, zdolność negocjacji, analityczne myślenie.
  • Prawo jazdy kat. B.
Co możesz zyskać:
  • Umowę o pracę.
  • Pracę w nowoczesnej, dużej i ugruntowanej na rynku organizacji.
  • Szeroki pakiet benefitów.

Aplikacje (CV w języku polskim) prosimy przesłać za pomocą przycisku aplikacyjnego.

 

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikując (klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub „Wyślij”) wyraża Pan/ Pani zgodę na przetwarzanie Pana/ Pani danych osobowych innych niż określone w art. 22 1 Kodeksu Pracy zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym przez okres 12 miesięcy od ich przekazania na potrzeby realizacji procesu rekrutacji w Urzędzie Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, Warszawa (02-353).
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Urząd Dozoru Technicznego

Dlaczego warto?

Urząd Dozoru Technicznego to instytucja państwowa, w której od ponad 110 lat dbamy o BEZPIECZEŃSTWO. Działamy w całej Polsce i na świecie. Największe obszary naszej działalności to:

  • Dozór - nasza podstawowa działalność. Inspektorzy dozoru technicznego weryfikują stan urządzeń technicznych, aby osoby obsługujące i użytkujące te urządzenia były bezpieczne.
  • Akademia UDT – szkolenia i konferencje dla kadry zarządzającej, osób odpowiedzialnych za BHP i utrzymanie ruchu, specjalistów technicznych oraz projektantów, wytwórców i użytkowników urządzeń technicznych.
  • UDT-CERT – jako jednostka certyfikująca i notyfikowana mamy uprawnienia do wydawania certyfikatów i oceny, czy poszczególne produkty spełniają ściśle określone standardy europejskie.
  • Laboratorium – w naszych laboratoriach prowadzimy badania techniczne oraz wzorcowania (proces sprawdzania, czy urządzenia służące do pomiarów wskazują poprawne i dokładne wyniki).

Proces rekrutacji

Etap Spotkanie
Etap Testy
Etap Decyzja

Opinie pracowników

Sławomir Łyżwa

Główny specjalista urządzeń ciśnieniowych

Kontakt z ludźmi oraz dostęp do nowości technicznych, to aspekty różnorodności pracy, która daje mi dużo satysfakcji. Jest to praca, która spełnia moje oczekiwania.

Marcin Wołejko

Ekspert ds. Rozwoju Energetyki Jądrowej w Departamencie Innowacji i Rozwoju

Ogromny postęp techniczny wymaga od inżynieria ciągłego doskonalenia i kształcenia, na co UDT nie żałuje ani czasu ani pieniędzy. Praca w UDT to właściwie ciągły rozwój. Tutaj inżynier może się naprawdę spełniać.

Więcej

Podobne oferty

  • Referent / Specjalista w Dziekanacie Wydziału Lekarskiego

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Główne obowiązki: obsługa administracyjno–biurowa spraw realizowanych przez Dziekanat Wydziału Lekarskiego, obsługa procesu dydaktycznego (studentów, nauczycieli akademickich), obsługa Kolegium Dziekańskiego i Członków Rady Dyscypliny Nauki Medyczne oraz Rady Dziekańskiej, obsługa w...
  • Referent / Specjalista w Dziale Domów Studenckich i Akademickich CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa domów studenckich i akademickich CM w szczególności: dokonywanie rozliczeń za zakwaterowanie oraz media, sporządzanie umów najmu, prowadzenie ewidencji mieszkańców z wykorzystaniem dostępnego oprogramowania, prowadzenie analizy stanu...
  • Specjalista ds. finansowych

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Główne obowiązki: analiza propozycji budżetu badania i weryfikowanie treści protokołu pod kątem procedur oraz ich wycena; bieżące i zgodne z umową o prowadzenie badania w zakresie przygotowywania rozliczeń i faktur dotyczących wykonanych w ramach badania procedur medycznych (zgodne z...
  • Referent / Specjalista w Dziale Serwisu Aparatury CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Główne obowiązki: realizacja zakupów urządzeń oraz aparatury medycznej na potrzeby Uczelni w oparciu o przepisy Ustawy prawo zamówień publicznych oraz na podstawie regulacji wewnętrznych Uniwersytetu, prowadzenie dokumentacji zakupowej i rejestrów zamówień, doradztwo i pomoc techniczna...
  • Referent / Specjalista w Sekretariacie Prorektora ds. Collegium Medicum

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy oraz spraw realizowanych przez prorektora ds. Collegium Medicum, w szczególności: prowadzenie terminarza spraw i spotkań, obsługa administracyjno-biurowa pracy rady Collegium Medicum, obsługa spraw i wydatków...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Inspektor w Domu Kultury - Pracownik administracyjny

    Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Rakowiec”   Warszawa, Dom Kultury „Rakowiec”    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 5 500 zł brutto/mies.
    12 godz.
    realizacja zadań z zakresu bieżącej działalności Domu Kultury, przygotowywanie i koordynowanie programu kulturalno - edukacyjnego Domu Kultury - możliwość prowadzenia własnych projektów kulturalnych, przygotowywanie i koordynowanie harmonogramu zajęć oraz programu imprez kulturalnych,...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    14 godz.
    Zadania: Obsługa kancelarii Procesowanie zakupów spożywczych i artykułów biurowych Wsparcie w obsłudze floty samochodowej firmy Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowo-finansowej działu administracji Wymagania: Wykształcenie min, średnie Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. organizacyjnych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 godz.
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu w realizacji bieżących zadań, a w szczególności za: Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i finansowych oraz obsługę wewnętrznych systemów Organizację podróży służbowych dla pracowników działu oraz...
  • Manager Systemu CRM HubSpot

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    1 dni
    Zadania: Implementacja i zarządzanie systemem HubSpot CRM. Współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu optymalizacji wydajności. Automatyzacja i optymalizacja procesów CRM. Zarządzanie integracjami i aktualizacjami systemowymi. Monitorowanie danych i zarządzanie bazami danych.