Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin, Biuro Laufen Bespoke Solutions    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    To będziesz odpowiedzialny/a za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie i procesowanie kodów produktów na zamówienie (SAP, MDM) Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i...
  • Specjalista w dziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Szczecin, ul. Mieszka I 33    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw z zakresu ewidencji pracy w odniesieniu do pracowników Zarządu Zlewni i podległych jednostek, prowadzenie obsługi administracyjno-gospodarczej Zarządu Zlewni, w tym współpraca w prowadzeniu sekretariatu i kancelarii, dbanie...
  • Pracownik biurowy

    Grupa Outworking   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie...
  • Operations and Commercial Manager

    Growth Intelligence Advisors GmbH   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 5 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Job description: The position will report directly to the Managing Partner and work closely with him to manage the network, new and current client relationships, and vendor relationships. The individual should have strong organizational capabilities and be comfortable working in English as the...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracji Grafikami

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    11 godz.
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Prawidłowe i terminowe wprowadzanie grafików personelu medycznego; Ścisłą współpracę z Centrami Medicover, Salonami Optycznymi, Centrami; Stomatologicznymi w Polsce w zakresie zmian grafikowych, absencji, czy odwołań grafików; Nadzór nad...
  • Referent / Referentka ds. obsługi administracyjnej

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną Studium Języków Obcych. Zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura tłumaczeń w ścisłej współpracy z pełnomocnikiem dyrektora Studium Języków Obcych ds. tłumaczeń, obsługa sekretariatu...
  • Referent

    PGE Dystrybucja S.A.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa Systemów Pomiarowych Obsługa Systemu Akwizycji Danych Odczytowych w zakresie danych rozliczeniowych Pozyskiwanie danych pomiarowych w sposób zdalny Przetwarzanie danych pomiarowych (weryfikacja, agregacja, udostępnianie) Obsługa reklamacji w zakresie danych...
  • Pracownik administracyjny do działu współpracy z językiem niemieckim

    Max Bau Sp. z o.o.   Opole, ul. Wrocławska 62    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Obowiązki: Sprawy administracyjne, kontakty telefoniczne z kontrahentami na terenie Niemiec. Wyłączne miejsce pracy: Opole
Zobacz więcej ofert pracy

Referent ds. Administracyjno-Finansowych

Urząd Dozoru Technicznego
zachodniopomorskie, Oddział Koszalin
praca stacjonarna
4177 dni temu


UDT działa na rzecz bezpieczeństwa eksploatacji urządzeń technicznych, które mogą stwarzać zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, mienia lub środowiska. Certyfikujemy też systemy zarządzania, wyroby i osoby, posiadamy własne laboratorium badawcze i prowadzimy działalność szkoleniową. Jesteśmy największą polską jednostką notyfikowaną, świadczącą usługi oceny zgodności wyrobów z wymaganiami aż 12 unijnych dyrektyw Nowego Podejścia.Więcej o nas...

Obecnie do Oddziału UDT w Koszalinie poszukujemy kandydata na stanowisko:


Referent ds. Administracyjno-Finansowych

Miejsce pracy: zachodniopomorskie / Oddział Koszalin
Nr Ref.: 398/11/3/2013/42

Główne zadania:

  • Obsługa klientów oddziału.
  • Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
  • Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi.
  • Obsługa systemu księgowo-finansowego Teta.
  • Prowadzenie magazynu artykułów biurowych.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (kierunek: prawo, administracja, ekonomia, marketing i zarządzanie).
  • Pięć lata doświadczenia w dziale finansowym, administracyjnym lub obsługi klientów.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).
  • Znajomość systemu TETA Constellation będzie dodatkowym atutem. 
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Nastawienie na osiąganie celu, precyzyjność.
  • Samodzielność, elastyczność, samoorganizacja.
  • Umiejętność współpracy w zespole, komunikatywność, otwartość na zmiany.
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia.
  • Atrakcyjne zasady wynagradzania, uzależnione od indywidualnej pracy i zaangażowania.
  • Możliwość realizacji ambicji zawodowych.
  • Szeroki pakiet szkoleń i pozapłacowych świadczeń pracowniczych.


Rozpatrywane będą tylko aplikacje, zawierające następująca klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (w rozumieniu ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.)
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


 

Poznaj

Urząd Dozoru Technicznego

Dlaczego warto?

Urząd Dozoru Technicznego to instytucja państwowa, w której od ponad 110 lat dbamy o BEZPIECZEŃSTWO. Działamy w całej Polsce i na świecie. Największe obszary naszej działalności to:

  • Dozór - nasza podstawowa działalność. Inspektorzy dozoru technicznego weryfikują stan urządzeń technicznych, aby osoby obsługujące i użytkujące te urządzenia były bezpieczne.
  • Akademia UDT – szkolenia i konferencje dla kadry zarządzającej, osób odpowiedzialnych za BHP i utrzymanie ruchu, specjalistów technicznych oraz projektantów, wytwórców i użytkowników urządzeń technicznych.
  • UDT-CERT – jako jednostka certyfikująca i notyfikowana mamy uprawnienia do wydawania certyfikatów i oceny, czy poszczególne produkty spełniają ściśle określone standardy europejskie.
  • Laboratorium – w naszych laboratoriach prowadzimy badania techniczne oraz wzorcowania (proces sprawdzania, czy urządzenia służące do pomiarów wskazują poprawne i dokładne wyniki).

Proces rekrutacji

Etap Spotkanie
Etap Testy
Etap Decyzja

Opinie pracowników

Sławomir Łyżwa

Kierownik działu urządzeń ciśnieniowych w biurze UDT w Kielcach

Kontakt z ludźmi oraz dostęp do nowości technicznych, to aspekty różnorodności pracy, która daje mi dużo satysfakcji. Jest to praca, która spełnia moje oczekiwania.

Marcin Wołejko

Ekspert urządzeń ciśnieniowych w Oddziale UDT w Gdańsku

Ogromny postęp techniczny wymaga od inżynieria ciągłego doskonalenia i kształcenia, na co UDT nie żałuje ani czasu ani pieniędzy. Praca w UDT to właściwie ciągły rozwój. Tutaj inżynier może się naprawdę spełniać.

Więcej

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin, Biuro Laufen Bespoke Solutions    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    To będziesz odpowiedzialny/a za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie i procesowanie kodów produktów na zamówienie (SAP, MDM) Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i...
  • Specjalista w dziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Szczecin, ul. Mieszka I 33    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw z zakresu ewidencji pracy w odniesieniu do pracowników Zarządu Zlewni i podległych jednostek, prowadzenie obsługi administracyjno-gospodarczej Zarządu Zlewni, w tym współpraca w prowadzeniu sekretariatu i kancelarii, dbanie...
  • Pracownik biurowy

    Grupa Outworking   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie...
  • Operations and Commercial Manager

    Growth Intelligence Advisors GmbH   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 5 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Job description: The position will report directly to the Managing Partner and work closely with him to manage the network, new and current client relationships, and vendor relationships. The individual should have strong organizational capabilities and be comfortable working in English as the...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracji Grafikami

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    11 godz.
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Prawidłowe i terminowe wprowadzanie grafików personelu medycznego; Ścisłą współpracę z Centrami Medicover, Salonami Optycznymi, Centrami; Stomatologicznymi w Polsce w zakresie zmian grafikowych, absencji, czy odwołań grafików; Nadzór nad...
  • Referent / Referentka ds. obsługi administracyjnej

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną Studium Języków Obcych. Zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura tłumaczeń w ścisłej współpracy z pełnomocnikiem dyrektora Studium Języków Obcych ds. tłumaczeń, obsługa sekretariatu...
  • Referent

    PGE Dystrybucja S.A.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa Systemów Pomiarowych Obsługa Systemu Akwizycji Danych Odczytowych w zakresie danych rozliczeniowych Pozyskiwanie danych pomiarowych w sposób zdalny Przetwarzanie danych pomiarowych (weryfikacja, agregacja, udostępnianie) Obsługa reklamacji w zakresie danych...
  • Pracownik administracyjny do działu współpracy z językiem niemieckim

    Max Bau Sp. z o.o.   Opole, ul. Wrocławska 62    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Obowiązki: Sprawy administracyjne, kontakty telefoniczne z kontrahentami na terenie Niemiec. Wyłączne miejsce pracy: Opole