Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa recepcji; Przyjmowanie, rejestracja i dystrybucja korespondencji przychodzącej, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej; Organizacja wyjazdów służbowych pracowników firmy, w tym rezerwacja noclegów, biletów lotniczych, samochodów, sal...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy,...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
7 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
24 godz.
Twoje zadania: rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, współpraca w zakresie monitorowania i raportowania wyników finansowych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych,
Referent ds. administracyjno - biurowych / Pracownik Recepcji
Referent ds. administracyjno - biurowych / Pracownik Recepcji
Remondis Medison Sp. z o.o.
Dąbrowa Górnicza
praca stacjonarna
1584 dni temu
REMONDIS Medison to przedsiębiorstwo oferujące kompleksowe rozwiązania w zakresie gospodarki odpadami medycznymi i weterynaryjnymi.
Obecnie Grupa REMONDIS działa w 34 krajach świata. Dysponuje siecią 450 własnych instalacji i zatrudnia 30.600 pracowników. Rocznie REMONDIS zbiera, przetwarza i sprzedaje w przybliżeniu 30 milionów ton surowców.
Obecnie poszukujemy Kandydatek/ów do naszych Spółek na Stanowisko:
Referent ds. administracyjno - biurowych / Pracownik Recepcji
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Nr ref.: 832020
Opis stanowiska:
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji;
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy od pierwszego kontaktu z klientem zewnętrznym i wewnętrznym;
Obsługa centrali telefonicznej oraz recepcyjnej skrzynki mailowej;
Wsparcie w obsłudze spotkań organizowanych w biurze;
Zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
Obsługa spotkań biznesowych prowadzonych w sali konferencyjnej;
Współpraca z firmami kurierskimi;
Obsługa elektronicznego obiegu dokumentów;
Monitorowanie zaopatrzenia biura w materiały biurowe, środki czystości i art. Spożywcze;
Prowadzenie kalendarza rezerwacji sali konferencyjnej; bieżące pilnowanie porządku w sali jak i w całym biurze,
Wymagania:
Wysoka kultura osobista, rzetelność i odpowiedzialność;
Znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych;
Komunikatywna znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego;
Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
Pozytywne nastawienie do ludzi i łatwość komunikacji;
Czynne prawo jazdy kat. B;
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
Atrakcyjny sposób wynagrodzenia i premiowania;
Niezbędne narzędzia pracy;
Możliwość rozwoju zawodowego i pozyskiwania nowych kwalifikacji zawodowych.
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa recepcji; Przyjmowanie, rejestracja i dystrybucja korespondencji przychodzącej, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej; Organizacja wyjazdów służbowych pracowników firmy, w tym rezerwacja noclegów, biletów lotniczych, samochodów, sal...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy,...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
7 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
24 godz.
Twoje zadania: rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, współpraca w zakresie monitorowania i raportowania wyników finansowych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych,