Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista w Biurze Zarządu

    Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym, wykonywanie bieżącej pracy Biura Zarządu.
  • Specjalista administracyjno-biurowy w kancelarii prawnej

    ManpowerGroup   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Prowadzenie kalendarza i rejestru spraw sądowych; Wprowadzanie danych do systemów klientów; Kontakt z klientami kancelarii, sądami, czy organami administracji; Przygotowywanie raportów i zestawień; Praca z dokumentami (edycja, formatowanie dokumentów) Wsparcie administracyjne;...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych i Contact Center

    PwC   Poznań    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Twoja przyszła rola: bieżąca obsługa recepcji (zarządzanie ruchem telefonicznym, systemem rezerwacji sal, zamawianie materiałów biurowych) obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, wsparcie kadry managerskiej poprzez realizację procesów administracyjnych takich jak: rozliczanie...
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Specjalista w Wydziale Koordynacji i Ochrony Przed Powodzią i Suszą

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Poznań, ul. Chlebowa 4/8    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem m.in. projektów decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o lokalizacji celu publicznego w zakresie terenu położonego na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią, przygotowywanie informacji o...
  • Pracownik Biurowy

    Ticon Sp. z o.o.   Jasin, ul. Poznańska 37    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Umiejętność pracy w zespole; Współpraca z innymi działami w firmie; Samodzielność, kreatywność; Odpowiedzialność i dobra organizacja pracy;
  • Specjalista ds. Administracji

    Holcim Polska S.A.   Lubień Kujawski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Czym będziesz się zajmować? Prowadzenie rozliczeń sprzedaży w systemie SAP. Kontrolowanie należności powstałych w wyniku sprzedaży. Czynny udział w zadaniach wynikających z prowadzonych projektów z zakresu procesu obsługi klienta. Przygotowywanie zamówień i rozliczanie faktur....
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    DACHSER Sp. z o.o.   Dołuje, Stobno 65    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Twój zakres obowiązków przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji przesyłek do systemu analizowanie raportów jakościowych; telefoniczny i mailowy kontakt z klientem awizacje przesyłek (telefoniczne oraz w systemach klientów) kontrolowanie...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Kluczowe obowiązki: Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Obsługa klienta, w tym udzielanie wsparcia w zakresie procedur firmowych. Zarządzanie dokumentacją, w tym jej przechowywanie, archiwizowanie i aktualizowanie. Wykonywanie czynności...
Zobacz więcej ofert pracy

Referent ds. Administracji

REMAK-ENERGOMONTAŻ S.A.
Poznań, ul. Energetyczna 3
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
300 dni temu

REMAK-ENERGOMONTAŻ S.A. to przedsiębiorstwo z ponad 50-letnią tradycją w projektowaniu, budowie i modernizacji obiektów przemysłowych dla wielu sektorów gospodarki. Wiodącą działalnością spółki jest projektowanie i produkcja urządzeń dla rynku energetycznego, a także montaż i utrzymanie w ruchu kompletnych obiektów energetycznych i przemysłowych, w tym bloków energetycznych na parametry nadkrytyczne zarówno w Polsce, jak i na świecie.

REMAK-ENERGOMONTAŻ S.A. wchodzi w skład GRUPY ZARMEN  – lidera na rynku kompleksowego wykonania inwestycji przemysłowych i jednej z największych grup budownictwa przemysłowego w Polsce. GRUPA ZARMEN składa się z 9 spółek o szerokim i komplementarnym zakresie działalności.

 

Wejdź na www.remak.com.pl i dowiedź się więcej o naszej działalności.

Referent ds. Administracji
Miejsce pracy: Poznań, ul. Energetyczna 3

Do Twoich zadań należeć będzie:
  • tworzenie dokumentów systemowych (zamówienia, opis merytoryczny faktur),
  • wnioskowanie i dbałość o przepustki materiałowe i osobowe na teren budowy,
  • wyszukiwanie ofert na wynajem kwater dla pracowników,
  • kontakt z osobami wynajmującymi mieszkania,
  • tworzenie protokołów zdawczo-odbiorczych,
  • przygotowywanie dokumentów dla Kierownika Projektu – zestawienia/raporty,
  • kontakt i współpraca z innymi działami w Spółce.

Od Ciebie oczekujemy:
  • minimum rocznego doświadczenia zawodowego w pracy administracyjnej,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
  • prawa jazdy kat. B.
  • wykształcenia min. średniego,
  • znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • dobrej organizacji pracy,
  • chęci do pracy również poza biurem, tj. wyjazdy na terenie Poznania w celu załatwiania formalności.

U nas znajdziesz:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do podejmowanych zadań,
  • wdrożenie i opiekę doświadczonego zespołu,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • ubezpieczenia grupowe.
 

Poznaj

GRUPA ZARMEN

GRUPA ZARMEN jest jedną z największych grup budownictwa przemysłowego w Polsce, w której skład wchodzi 7 spółek o szerokim zakresie działalności. Siła i potencjał grupy tkwi w zróżnicowanym zakresie działalności oraz zdywersyfikowanych segmentach rynku obsługiwanych przez poszczególne spółki.

Działalność GRUPY ZARMEN realizowana jest na rzecz podmiotów funkcjonujących w następujących sektorach: przemysł energetyczny, koksowniczy, chemiczny, rafineryjny, hutniczy, metalurgiczny, wydobywczy, kolejowy, stoczniowy, cementowo-wapienny i odlewniczy.

Wejdź na www.grupa-zarmen.pl i dowiedź się więcej o naszej działalności.

 

Podobne oferty

  • Specjalista w Biurze Zarządu

    Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym, wykonywanie bieżącej pracy Biura Zarządu.
  • Specjalista administracyjno-biurowy w kancelarii prawnej

    ManpowerGroup   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Prowadzenie kalendarza i rejestru spraw sądowych; Wprowadzanie danych do systemów klientów; Kontakt z klientami kancelarii, sądami, czy organami administracji; Przygotowywanie raportów i zestawień; Praca z dokumentami (edycja, formatowanie dokumentów) Wsparcie administracyjne;...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych i Contact Center

    PwC   Poznań    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Twoja przyszła rola: bieżąca obsługa recepcji (zarządzanie ruchem telefonicznym, systemem rezerwacji sal, zamawianie materiałów biurowych) obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, wsparcie kadry managerskiej poprzez realizację procesów administracyjnych takich jak: rozliczanie...
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Specjalista w Wydziale Koordynacji i Ochrony Przed Powodzią i Suszą

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Poznań, ul. Chlebowa 4/8    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem m.in. projektów decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o lokalizacji celu publicznego w zakresie terenu położonego na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią, przygotowywanie informacji o...
  • Pracownik Biurowy

    Ticon Sp. z o.o.   Jasin, ul. Poznańska 37    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Umiejętność pracy w zespole; Współpraca z innymi działami w firmie; Samodzielność, kreatywność; Odpowiedzialność i dobra organizacja pracy;
  • Specjalista ds. Administracji

    Holcim Polska S.A.   Lubień Kujawski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Czym będziesz się zajmować? Prowadzenie rozliczeń sprzedaży w systemie SAP. Kontrolowanie należności powstałych w wyniku sprzedaży. Czynny udział w zadaniach wynikających z prowadzonych projektów z zakresu procesu obsługi klienta. Przygotowywanie zamówień i rozliczanie faktur....
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    DACHSER Sp. z o.o.   Dołuje, Stobno 65    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Twój zakres obowiązków przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji przesyłek do systemu analizowanie raportów jakościowych; telefoniczny i mailowy kontakt z klientem awizacje przesyłek (telefoniczne oraz w systemach klientów) kontrolowanie...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Kluczowe obowiązki: Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Obsługa klienta, w tym udzielanie wsparcia w zakresie procedur firmowych. Zarządzanie dokumentacją, w tym jej przechowywanie, archiwizowanie i aktualizowanie. Wykonywanie czynności...