Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Referent ds. administracji
Miejsce pracy: Rybnik
Do głównych zadań pracy na stanowisku należeć będzie:
- obsługa całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem kancelarii zarządu,
- koordynowanie współpracy Dyrektora Zarządzającego z klientami i innymi pracownikami przedsiębiorstwa,
- zadbanie o odpowiednią logistykę funkcjonowania sekretariatu,
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, kopiowanie, archiwizowanie, przekazywanie lub/i wysyłanie korespondencji oraz wszelkiej dokumentacji,
- nadzór nad dokumentacją spółki,
- organizowanie i obsługa spotkań służbowych,
- rozliczanie faktur kosztowych i delegacji,
- rejestracja czasu pracy dla wybranych komórek organizacyjnych,
- przygotowywanie zapotrzebowań działu.
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie średnie ogólnokształcące,
- doświadczenie na podobnym stanowisku (sekretariat, recepcja, administracja) mile widziane,
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietów Word, MS Office i Excel,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
- umiejętność redagowania pism,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu,
- wysokie zdolności interpersonalne,
- samodzielność,
- szybkość uczenia się,
- prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę,
- prywatną opiekę medyczną,
- ubezpieczenie NNW oraz dobrowolne ubezpieczenie na życie,
- dostęp do pracowniczego programu emerytalnego,
- kartę MulitSport,
- pakiet socjalny:
- dla pracowników premie świąteczne, nieoprocentowane pożyczki,
- dla dzieci pracowników wyprawka szkolna, Mikołajki, dofinansowanie do wypoczynku.
Poznaj
ECOL Sp. z o.o.
Ecol Sp. z o.o. w Rybniku jest polskim liderem w zakresie techniki smarowniczej oraz technik czyszczenia hydrodynamicznego, obejmujących realizację usług remontowo - konserwacyjnych i smarowniczych oraz dystrybucję paliw, olejów i smarów dla przemysłu wspomaganą nowoczesnym serwisem olejowym.