Obowiązki:
• wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu
• księgowanie wyciągów bankowych
• weryfikacja i księgowanie dokumentów zakupowych
• wsparcie bieżącej pracy działu księgowości
Wymagania:
• preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse)
• mile widziane doświadczenie w dziale księgowym lub biurze rachunkowym
• dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office
• umiejętność organizacji pracy własnej,
• konsekwencja i staranność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, samodzielność.
Oferujemy:
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu,
• pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
• stabilne zatrudnienie,
• możliwość doskonalenia kwalifikacji zawodowych
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.