Referent - Contact Center Szkodowe
Miejsce pracy: Lublin
Potrafisz?
Zajmiesz się tym z przyjemnością!
Zajmiesz się tym z przyjemnością!
- Telefoniczna obsługa Klientów w zakresie przyjmowania zgłoszeń szkód
- Udzielanie informacji Klientom na temat statusu zgłoszonej szkody
- Obsługa korespondencji szkodowej oraz wprowadzanie danych do systemu
- Współpraca oraz budowanie relacji z Klientem, partnerami zewnętrznymi i innymi działami wewnątrz firmy
- Dbanie o satysfakcję i wysoką jakość obsługi Klienta przy jednoczesnym realizowaniu celów firmy dotyczących procesu likwidacji szkody
- Przestrzeganie wytycznych, procedur i innych regulacji dotyczących przyjmowania oraz likwidacji zgłaszanych do TU roszczeń
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku
To Twoje kompetencje?
Szukamy właśnie Ciebie!
Szukamy właśnie Ciebie!
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w uproszczonej likwidacji szkód lub pracy związanej z telefoniczną lub bezpośrednią obsługą Klienta
- Znajomość zagadnień związanych z rynkiem ubezpieczeń (likwidacją szkód) lub wiedza z zakresu finansów
- Mile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki z zakresu finansów, bankowości, ubezpieczeń)
- Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności programu MS Word)
- Łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania długofalowych relacji z Klientami
- Wysoki poziom empatii w kontaktach z klientami
- Komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole
- Zaangażowanie oraz motywacja do osiągania wyznaczonych celów
- Gotowość do wykonywania pracy zmianowej (w godzinach pomiędzy 8:00 a 18:00).
Zawsze chcesz więcej?
Ciesz się dodatkowymi benefitami!
Ciesz się dodatkowymi benefitami!
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenia na życie, zniżki na produkty Generali)
- Program „Bądź w Formie z Generali” – karty sportowe
- Lekcje języka angielskiego bezpłatne i na miejscu
- Podnoszenie kompetencji poprzez udział w szkoleniach