Referendarz

Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2 dni temu
Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 146062

Warunki pracy

Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych
 


Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:


- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner


- wysiłek fizyczny


- praca w terenie


- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe


- zagrożenie korupcją


- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach


- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.


UWAGA! Praca na zastępstwo.

Zakres zadań

  • Współuczestniczy w prowadzeniu spraw związanych z wypełnianiem przez Ministra ustawowych zadań ministra właściwego dla nadzoru fundacji, w tym m.in. w prowadzeniu bazy danych fundacji i innych ewidencji w tym zakresie dokonywaniu okresowych analiz i przygotowaniu oceny nadesłanych sprawozdań z działalności fundacji, monitoringu wypełniania przez fundacje obowiązków wynikających z ustawy z dnia 6 kwietnia 1984 r. o fundacjach oraz ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, prowadzeniu kontroli fundacji będących instytucją obowiązaną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, przygotowaniu bieżącej korespondencji związanej ze sprawami wynikającymi z nadzoru Ministra nad fundacjami.
  • Współuczestniczy w prowadzeniu spraw związanych z koordynacją nadzoru Ministra nad instytutami badawczymi, w tym m.in. w gromadzeniu i przetwarzaniu informacji o działalności instytutów badawczych nadzorowanych przez Ministra, opracowaniu zbiorczych informacji, na potrzeby kierownictwa Ministerstwa lub innych jednostek, dotyczących działalności instytutów badawczych nadzorowanych przez Ministra, przygotowaniu wystąpienia do instytutów badawczych, w porozumieniu z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa sprawującymi nadzór Ministra nad tymi instytutami.
  • Współuczestniczy w przygotowaniu założeń do okresowego planu kontroli i dokonania analizy ryzyka z wykorzystaniem różnych źródeł informacji, w tym przekazywanych przez komórki organizacyjne Ministerstwa sprawujące nadzór nad danym obszarem działalności Ministra, a także współuczestniczy w sporządzaniu sprawozdań z wykonania planu kontroli.
  • Współuczestniczy w przeprowadzaniu okresowych przeglądów uregulowań wewnętrznych w celu przedstawienia propozycji ich aktualizacji, a także w analizie i zgłaszaniu uwag do projektów dokumentów rządowych, w tym aktów prawnych.
  • Współuczestniczy w przygotowaniu, prowadzeniu i opracowaniu wyników kontroli, realizowanych na podstawie przepisów ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o kontroli w administracji rządowej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość zagadnień z zakresu ustawy o fundacjach
  • Znajomość zagadnień z zakresu ustawy o instytutach badawczych
  • Znajomość zagadnień z zakresu ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
  • Znajomość zagadnień z zakresu ustawy o kontroli w administracji rządowej,
  • Umiejętność myślenia analitycznego
  • Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • Skuteczna komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-31 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Infrastruktury
ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa

Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy DK-143/24", należy przesłać lub złożyć w siedzibie MI w Kancelarii Głównej w godzinach 9:30 – 16:00

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Infrastruktury z siedzibą w Warszawie, przy ul.Chałubińskiego 4/6, zwany dalej „Administratorem danych”; 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej; 3) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, Kodeks pracy oraz udzielona przez Panią/Pana zgoda w zakresie w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne; 4) administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych usługi z zakresu IT; 5) zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze; 6) podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie danych, które są wymagane przepisami ww. ustaw, lub brak zgody na przetwarzanie danych podanych dodatkowo, będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata; 7) posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • cofnięcia zgody i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne; 8) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; 9)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z2018 r. poz. 217, z późn. zm.) w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miasto). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) 10) dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Infrastruktury: Inspektor ochrony danych, Ministerstwo Infrastruktury, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, adres e-mail: inspektor.RODO@mi.gov.pl

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Samodzielny Referent ds. zaopatrzenia i eksploatacji urządzeń oraz aparatury medycznej

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Współudział w opracowywaniu „Planu Zamówień Publicznych" WIML, przyjmowanie zapotrzebowań na dostawy i usługi oraz segregowanie zgodnie z kodem CPV, z wyliczeniem ilości i wartości, Opracowanie danych do Planu Finansowego w Instytucie, Opracowanie planów zakupów urządzeń i aparatury...
  • Pracownik ds. organizacji

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 500 zł brutto/mies.
    14 godz.
    Zakres obowiązków: opracowywanie i weryfikowanie przepisów dotyczących Centrum Realizacji Inwestycji, nadzór nad wdrażaniem wytycznych w zakresie inwestycji realizowanych przez jednostkę, przygotowywanie, uzgadnianie oraz nadzór nad wdrażaniem przepisów wewnętrznych Centrum, wdrażanie w...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    14 godz.
    Zadania: Obsługa kancelarii Procesowanie zakupów spożywczych i artykułów biurowych Wsparcie w obsłudze floty samochodowej firmy Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowo-finansowej działu administracji Wymagania: Wykształcenie min, średnie Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. organizacyjnych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 godz.
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu w realizacji bieżących zadań, a w szczególności za: Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i finansowych oraz obsługę wewnętrznych systemów Organizację podróży służbowych dla pracowników działu oraz...
  • Specjalista ds. postępowań administracyjnych w Wydziale Taryf w Departamencie Gospodarki Wodno-Ściekowej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów między przedsiębiorstwami...
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    PKP Intercity Remtrak Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie kierownika produkcji i mistrzów sekcji przy wszelkich pracach administracyjnych, Aktualizowanie list ewidencyjnych, Współpraca z pracownikami produkcyjnymi oraz działami Spółki.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Kancelaryjnych w Wydziale Budżetowo-Księgowym, w Referacie Księgowości Finansowej

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo / o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Wydziału Budżetowo-Księgowego, współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Straży Miejskiej m.st. Warszawy oraz jednostkami zewnętrznymi, w tym: prowadzenie sekretariatu, obsługa interesantów, udzielanie informacji, przyjmowanie...
  • Referent / Referentka w Wydziale ds. Umów

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Wprowadzanie do elektronicznego systemu wewnętrznego nowych umów kosztowych i przychodowych oraz aktualizację umów istniejących, Podpinanie właściwych obiektów najmu do umów kosztowych i przychodowych w systemie oraz - w przypadku...
  • Referent / Referentka w Biurze Windykacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie
    2 dni
    Zakres czynności: kompleksowy kontakt telefoniczny z Klientami; prowadzenie negocjacji na etapie windykacji polubownej; zawieranie telefonicznych porozumień w zakresie spłaty długu z Klientami o ustalanie danych teleadresowych Klientów PKP S.A. kontrola spływu należności zgodnie z ustalonym...
  • Młodszy Referent Wsparcia Sprzedaży

    Grupa Outworking   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   32,00 zł brutto/godz.
    2 dni
    Opis stanowiska: Realizacja zgłoszeń, wniosków, reklamacji i skarg Klientów. Przygotowanie i wysyłanie do Klientów informacji zwrotnych po realizacji zgłoszeń. Zawieranie/aneksowanie/rozwiązywanie umów kompleksowych oraz umów sprzedaży z Klientami w trybie korespondencyjnym wraz z...